Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 25 ja mielestäni on hassua miten yli 10 vuotta vanhemmat miehet iskevät minua

Vierailija
29.12.2016 |

Ei sillä, että he olisivat jotenkin kurpahtaneita tms, mutta ollaanhan me ihan eri elämäntilanteessa :D nuo miehet usein tuntuvat etsivän tulevien lastensa äitiä tai vähintäänkin haluaiaivat muuttaa omakotitalon rauhaan ja mennä naimisiin. Itse haluan vielä rellestää, käydä festareilla ja matkustaa. Avioliitto tai lapset eivät kuulu suunnitelmiini.

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehet miettisi pidetäänkö heitä hassuina, jäisi yritykset perustamatta, lapset syntymättä, taide luomatta jne.

Vierailija
42/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolaahan taka-aasialainen naisparturikin miehen perässä vaikka on liian vanha, tyhmä ja kouluttamaton.

Valuisiko epätoivo tissiklinikan korjailujen jälkeen alemmas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pätkän jostain tv-ohjelmasta, jossa tutkitaan rikoksia rantaparatiisissa. Ikivanha poliisimies hölkkäsi kahvioon ja joku hänen lapsenlapsensa ikäinen nainen totesi, että mies ilmeisesti jahtasi rikollista. Mies myönsi.

Nainen poistui ja mies harmitteli, ettei hän kysynyt naisen nimeä...

ELÄKEIKÄINEN ruttuvaari harmittelee, ettei kysy parikymppisen nimeä. HAHAA!

Miehet ja miesten illuusiot. 

Vierailija
44/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamupäivän piristykseksi vähän faktatietoa avioliittoon menneiden ikäeroista:

"Suomalaisten aviopuolisoiden välinen ikäero on keskimäärin runsaat kolme vuotta. Kyse on useimmiten pareista, joissa mies on muutaman vuoden vaimoa vanhempi. Neljällä viidestä avioparista ikäeroa on enintään viisi vuotta. (Taulukko 1.)

Tilastokeskuksen mukaan 20 vuotta tai suurempi ikäero oli Suomessa vuonna 2012 runsaalla 4500 avioparilla, mikä on 0.46 prosenttia kaikista avioliitoista. Yli 30 vuotta ikäeroa löytyy vain 406 avioliitosta.(Taulukko 1.)"

Saanko perustella tällä, ettei minua kiinnosta perheestä haaveileva 45v. mies, josta olisi ihanteellista perustaa perhe 25v. naisen kanssa? Miehen järkevinä perusteluina mm. että elää taloudellisesti vakaassa asemassa, on statusta , pitänyt hyvän huolen itsestään ja vahva usko siihen, että nuoret naiset biologisesti haluavat parisuhteen juuri hänen kaltaistensa kanssa, eikä nuorten miesten. Perustelee evoluutiolla ja ties millä.

Ei halua uskoa, ymmärtää ja tajuta totuutta:

Tilastokeskuksen mukaan 20 vuotta tai suurempi ikäero oli Suomessa vuonna 2012 on 0.46 prosenttia kaikista avioliitoista.

Niin, kaikki eivät mene naimisiin, mutta onhan tuo nyt vähintään suuntaa antava tilasto ikäeron merkityksestä parisuhteessa, mihin liittyy perheen perustaminen.

Työelämä on murroksessa sikäli, että esimerkiksi toisen tai jopa kolmannen tutkinnon opiskeleminen yleistynee rajusti, kun vanha työ korvautuu koneilla ja pitää keksiä jotakin muuta tilalle. Tämän myötä eri-ikäisten kanssakäyminen lisääntyy ja ikäeropareille tulee lisää tilaisuuksia syntyä.

Vierailija
45/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35 vuotias ja parin viime vuoden aikana olen saanut hyvin paljon iskuyrityksiä 50-60 vuotiailta miehiltä. :D

Vierailija
46/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen ikäihmisten parissa ja yllättävän usein kohtaa niitä melkein satavuotiaita miehiä, jotka kuvittelevat itsellään olevan aivan realistiset mahdollisuudet nuoriin naisiin, jopa niihin juuri yläasteelta päässeisiin kesäharjoittelijatyttöihin. Ei auta sanoa ikäerosta mitään, kun mies ihastuu. Työurani alussa kuvittelin jutuissa olevan kyse huumorista, mutta läheskään aina ei todellakaan ole.

Vierailija
47/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vanhempi olisi sitten samassa elämäntilanteessa? Olisiko hän sitten jälkeenjäänyt luuseri vai sopiva?

Vierailija
48/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pahalla, mutta 25.v on varsin viisas ikä tehdä lapset.

Viisas ikä tehdä lapset on vasta silloin, kun on henkisesti, taloudellisesti ja muun elämäntilanteen puolesta siihen valmis. Aika harva 25-vuotias on. Osa ei ole koskaan.

Vierailija
49/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työskentelen ikäihmisten parissa ja yllättävän usein kohtaa niitä melkein satavuotiaita miehiä, jotka kuvittelevat itsellään olevan aivan realistiset mahdollisuudet nuoriin naisiin, jopa niihin juuri yläasteelta päässeisiin kesäharjoittelijatyttöihin. Ei auta sanoa ikäerosta mitään, kun mies ihastuu. Työurani alussa kuvittelin jutuissa olevan kyse huumorista, mutta läheskään aina ei todellakaan ole.

Ainahan sitä saa toivoa elätellä. Voi vain joutua pettymään aika usein.

Vierailija
50/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisas ikä tehdä lapset on vasta silloin, kun on henkisesti, taloudellisesti ja muun elämäntilanteen puolesta siihen valmis. Aika harva 25-vuotias on. Osa ei ole koskaan.

On parempi olla 35 v. vakityössä ja nauttia iltaisin kun down-lapsi hakkaa rytmisesti päätään seinään. Jospa siitä tulee vaikka rumpali?

Vierailija
51/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On parempi olla 35 v. vakityössä ja nauttia iltaisin kun down-lapsi hakkaa rytmisesti päätään seinään. Jospa siitä tulee vaikka rumpali?

Harvassa ovat down-lapset 35-vuotiailla. Riskit alkavat nousta jyrkästi vasta 40 kieppeillä.

Eikä niitä lapsia kenenkään ole pakko tehdä missään vaiheessa.

Vierailija
52/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iästä ei näe ihmisen olemassaolon tilaa suoraan; aika ja viisaus eivät korreloi. Ei liioin kokemuksen määrä ja laatu: paljon seurustellut ja pannut ei välttämättä ole hyvä seurustelija ja rakastaja, jne.

Vierailija
53/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on aivan käsittämätön harha hyvin säilyneistä 50-vuotiaista miehistä. Moni näkee itsensä edestä päin peilistä eli eivät näe miehille tyypillisiä roikkuvia poskia. Myös takaapäin näky on surullinen, kun takapuoli on kadonnut. Ihan kamalaa sängyssä, kun käteen osuu se veltto vanhan miehen perse.

Vierailija
54/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v ja mua ei todellakaan yritä iskeä kuuskymppiset miehet. En tiedä johtuuko sitten siitä, että näytän kymmenen vuotta nuoremmalta. Saan iskuyrityksiä lähinnä 25-35-vuotiailta miehiltä. Oma mies on 28-vuotias.

Vierailija
55/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi 25-vuotiaana voinut kuvitellakaan olevani itseäni 10 vuotta vanhemman kanssa. He olivat silloin minusta ihan pystyynkuolleita ukkoja! Nyt kun olen itse vieläkin vanhempi niin ihan hyvin voisin ottaa 10 vuotta nuoremman miehen. Niin se näkökulma muuttuu (epärealistiseksi) kun ikää tulee :D. 

Miehet vanhenevat keskimäärin selvästi hitaammin kolmenkympin jälkeen naisiin verrattuna. Olen itse nelikymppinen ja suurin osa ikäluokkani naissista on karseita tätejä tai sitten itsensä nälkiinnyttäneitä ryppynaamoja. Tiedostan etten itsekään näytä parikymppiseltä mallillta, mutta keskimäärin huomattavasti paremmin olen vanhentunut.

Minusta taas toisin päin. Naiset pitävät usein hyvää huolta ihostaan ja kunnostaan jo nuoresta lähtien. Monet kolmevitoset ystäväni eivät juuri ole muuttunut siitä kuin olivat reilu kaksikymppisiä.

No, kai sitä voi itseään näinkin huijata :) Jokainen terve ihminen näkee päivänselvän eron 25 ja 35 vuotiaiden naisten kasvoissa. Miehissäkin näkee eron, mutta se ei ole samalla tavalla vain huonompaan ja väsyneempään suuntaan vaan osa miehistä näyttää oikeasti paremmilta, charmikkaammilta ja vetävämmiltä 35 vuotiaina. Tietenkin tärkeää on, että mies on pitänyt itsestään huolen.

Vierailija
56/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on aivan käsittämätön harha hyvin säilyneistä 50-vuotiaista miehistä. Moni näkee itsensä edestä päin peilistä eli eivät näe miehille tyypillisiä roikkuvia poskia. Myös takaapäin näky on surullinen, kun takapuoli on kadonnut. Ihan kamalaa sängyssä, kun käteen osuu se veltto vanhan miehen perse.

Tästä syystä 40 yli mennessään sekä miehet että naiset, jos vain ovat rehellisiä itsensä kanssa, käyvät nuorissa maksullisissa. Saa takuutuoretta ja -mureaa mutta ei tarvitse turhaan miettiä että mitä se musta nyt ajattelee.

Vierailija
57/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi 25-vuotiaana voinut kuvitellakaan olevani itseäni 10 vuotta vanhemman kanssa. He olivat silloin minusta ihan pystyynkuolleita ukkoja! Nyt kun olen itse vieläkin vanhempi niin ihan hyvin voisin ottaa 10 vuotta nuoremman miehen. Niin se näkökulma muuttuu (epärealistiseksi) kun ikää tulee :D. 

Miehet vanhenevat keskimäärin selvästi hitaammin kolmenkympin jälkeen naisiin verrattuna. Olen itse nelikymppinen ja suurin osa ikäluokkani naissista on karseita tätejä tai sitten itsensä nälkiinnyttäneitä ryppynaamoja. Tiedostan etten itsekään näytä parikymppiseltä mallillta, mutta keskimäärin huomattavasti paremmin olen vanhentunut.

Minusta taas toisin päin. Naiset pitävät usein hyvää huolta ihostaan ja kunnostaan jo nuoresta lähtien. Monet kolmevitoset ystäväni eivät juuri ole muuttunut siitä kuin olivat reilu kaksikymppisiä.

No, kai sitä voi itseään näinkin huijata :) Jokainen terve ihminen näkee päivänselvän eron 25 ja 35 vuotiaiden naisten kasvoissa. Miehissäkin näkee eron, mutta se ei ole samalla tavalla vain huonompaan ja väsyneempään suuntaan vaan osa miehistä näyttää oikeasti paremmilta, charmikkaammilta ja vetävämmiltä 35 vuotiaina. Tietenkin tärkeää on, että mies on pitänyt itsestään huolen.

Voithan sä noin itsellesi uskotella, jos se helpottaa sun oloa. :D

Vierailija
58/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28v ja minusta on hassua, että 10v nuoremmat iskevät minua. Oikeasti. No mitäs olen tällainen hädintuskin 15 vuotiaalta näyttävä nainen. Omanikäiset miehet eivät vilkaisekaan. Siksi olenkin ikisinkku, kun omanikäiset ei tykkää, mutta en mä nyt mitään teinipoikiakaan deittaile. Js tämä on ihan oikeasti ongelma. En sitten tiedä kumpi on parempi. Sanoisin, että sinun tilanteesi.

Vierailija
59/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa lapsellinen ikäiseksesi, mutta ehkä olet jo yli kolmekymppisen näköinen niin iskevät sinua siksi.

Vierailija
60/95 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan meikkaat itsesi vanhan ämmä näköiseksi, kuten useimmat naiset valitettavasti tekevät. Miehet siis luulevat iskevänsä itsensä ikäistä naista.