Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolison lapset & ulkomaanmatka

Vierailija
29.12.2016 |

Puolisollani on 2 lasta. Lapset ovat meillä ja toisella vanhemmallaan vuorotellen. Olemme suunnitelleet lomamatkaa ulkomaille, joka tehtäisiin ihan kahdestaan. Onko se väärin matkustaa ihan kahden kesken, vaikka olisi lapsiakin, jotka varmasti haluaisivat matkalle myös? Minulla on enemmän rahaa käytettävissä kun puolisollani, joten minä maksaisin matkan lähes kokonaan. Minullakaan sitä rahaa ei kuitenkaan ole yllin kyllin, ja kaksi lisämatkustajaa maksaisi aika monta sataa enemmän. Onko se liian suuri pettymys/ ulkopuolisuuden tunne mikä lapsille tulee, jos matkustamme aina vain kahden kesken? Jos raha ei olisi ongelma, voitaisiin tehdä vaikka kaksi matkaa, toinen kahdestaan ja toinen lasten kanssa. Haluaisin ehdottomasi tarjota myös lapsille kokemuksen ulkomaanmatkasta jos minulla olisi varaa.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa niin, että välillä lapset on mukana, välillä ei.

Vierailija
82/82 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä minusta on suuri ero siinä, maksaako matka yhteensä vaikka 3000€ vai 5000€, ja syökö kohteessa 2 vai 4 henkeä. Minusta olisi mukavaa matkustaa myös lasten kanssa, mutta en usko että se juuri nyt on mahdollista.

t.ap

On ok käydä nyt kahdestaan puolison kanssa matkalla, mutta jos joka vuosi teette kolmen tonnin matkan, ja viiden vuoden päästä kehtaat yhä sanoa, ettei teillä ole varaa ottaa lapsia mukaan (ja maksaa siitä esim. 5000 eur), niin se on tökeröä. Viittaan nyt kommenttiisi 4, jossa kirjoitit "Onhan se mahdollista, että joskus 5 vuoden päästä meillä olisi tarpeeksi rahaa, että lapsetkin pääsisivät ulkomaille, mutta nyt juuri ei näin ole".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla