Vauvan koko harmittaa
Minäkin olisin halunnut sellaisen mini-vauvan , kuten muillakin sukulaisillamme on. Harmittaa hirveästi, kun kaikki somat pienet vaatteet kävivät äkkiä pieniksi. Sukulaisilta saadut vaatteet menivät tosi vähän aikaa vauvalle kun ne jo piti laittaa kiertoon.
Sekin vielä, että auton turvaistuinkin alkaa olla jo siinä rajalla, että isompien lasten istuimeen on laitettava.
P$ienet ja sirot lapset ovat tosi somia, ei kookkaat enää niin kovin. :/
Onpa murheet, pääasia että laps on terve...
Kommentit (25)
eihän kukaan tuollaisella kommentilla mitään pahaa tarkoita, sehän on ihan neutraali kommentti?!
ruipelovauvojen äidit katselevat vauvastani kuvia ja vertaavat kun lapsi on hoikistunut..
ja mä voin sanoa, että pullukka esikoispoikamme sai kyllä enemmän kehuja ja söpö-kommentteja, kuin pieneltä rotanpojalta näyttävä vajaa 3-kiloinen sirpukkatyttömme. No, poika on edelleen iso, 20kg/110cm ja 4v Tyttö taas pikkunen 86cm/11kg ja ikää 2v. Kumpikin omalla tavallaan ihanan valloittavia. En voisi ajatella, että kumpi MINUSTA oli suloisempi syntyessään. Kaikki vauvat ovat ihania!!
Jostain syystä tuo isokokoisin on saanut eniten kehuja suloisuudestaan! Terveydenhoitajakin totesi 1 kk neuvolassa, että isokokoinen (+10 käyrällä menevä, ei siis mikään jättiläinen) vauvani on paljon suloisempi kuin pienikokoiset "ruipelot". Itse tosin otin tuosta vähän nokkiini, kun olen kuitenkin synnyttänyt kaksi "ruipeloa"...
Kaikki kolme ovat olleet omasta mielestäni yhtä suloisia!
Isompi sai enempi positiivista huomiota, mutta nykyään tuo pienenä syntynyt jopa piempi kuin veljensä aikoinaan.
meidan vauva oli 4kg ja sai kylla todella paljon kehuja joten en ole vain omaa mielipidetta tassa hehkuttamassa..
neuvolan tati sanoi sopolaiseksi ja jopa kaupassa yksi tati tuli sanomaan etta onpa ihanan sopo vauva. joten ei tartte olla minivauva ollakseen sopo.