Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan koko harmittaa

Vierailija
05.07.2008 |

Minäkin olisin halunnut sellaisen mini-vauvan , kuten muillakin sukulaisillamme on. Harmittaa hirveästi, kun kaikki somat pienet vaatteet kävivät äkkiä pieniksi. Sukulaisilta saadut vaatteet menivät tosi vähän aikaa vauvalle kun ne jo piti laittaa kiertoon.

Sekin vielä, että auton turvaistuinkin alkaa olla jo siinä rajalla, että isompien lasten istuimeen on laitettava.

P$ienet ja sirot lapset ovat tosi somia, ei kookkaat enää niin kovin. :/

Onpa murheet, pääasia että laps on terve...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 4,5kg. syntyessään, enkä kyllä noin osannut ajatella.

Nyt on kohta 5 vuotias, ja sairauden takia jää ikäisiään koossa jälkeen koko ajan.

Vierailija
2/25 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kiloa ja täydellinen tapaus. Toinen oli keskonen (2200) ja nätti vauveli nyt 4-kiloisena myös, mutta toki olisin ottanut mieluummin normaalikokoisen, vaikkakin "rumemman" vauvan, koska kesksuus ei ole mikään hauska juttu. Ei saa vierihoitoon heti, syömisestä stressiä, enemmän vatsavaivoja, käsittely vaikeampaa jne... jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ennustettiin pientä poikaa, arvio oli 3300g. Poika syntyi rv 42+1 ja olikin 4 kg. Hoikka ja kaunis. Nyt puolivuotias ja vähän päälle 8kg ja 70 cm. Raajat on pitkät ja selkäkin, 74 cm vaatteet alkaa olla lyhyitä ja hihatkin jää lyhyeksi. Kaunis poika hoikka ja pitkä.

Kyllä minua harmitti kun kaikki päivitteli meidän jättiläisvauvaa. Siis muiden kommentit satuttivat. Nyt kaikki sitten päivittelee pojan pituutta.

Mutta isot pojat on helpompia =) Käsitellä jo hoitaa.

Minusta michelinukot on aivan ihania vauvoja, pehmeitä ja pullakoita. Terveen lapsen merkki. Pullaposket ja jalkamakkarat. Usko pois,

Ja vaatteitahan aina saa lisää, älä sitä harmittele.

Vierailija
4/25 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on tosiaan katsojan silmässä.

Sen kyllä ymmärrän että pikkuvaatteiden nopea pieneksi jääminen harmittaa, sillä itsekin olen aina tosi haikeana kun pitää siirtyä suurempaan kokonumeroon. Mulla ei tällä hetkellä ole vauvaa, mutta onnistun olemaan haikea jo siitäkin, että jossain vaiheessa pitää siirtyä vaatekaupassa taapero-osastolta isompien lasten vaatteisiin. Ei ne ole enää niin sööttejä...

Vierailija
5/25 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoisit jotain noin tyhmää ääneen toisille ihmisille, niin se muistettaisiin varmasti aina. :D

Vierailija
6/25 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies mokasi kihlauksen. Ei tullut yllätyksenä, kuten olin aina haaveillut.

Tulin vahingossa raskaaksi ennen häitä ja sekin meni eri tavalla kuin olin haaveillut. Nyt kaikki luulee, että pakkoavioliitto.

Vauva painoi 4.5 kiloa. Oli ruma ja ei mikään söpö kuten kaikkien kavereiden vauvat.

Kaikilla muilla kamuillani kaikki on mennyt oikein. Ihania yllätyskosintoja ja häitä ja vauva 9 kuukauden päästä ja vielä söpö ja ihana vauva. Lisäksi mies on ollut päivätöissä ja ovat saaneet iltaisin harrastaa omiaan. Minun mies tekee iltaisin paljon töitä ja äitiysloma on mennyt oikeasti vauvaa hoitaessa.

Vähänkö harmittaa kun kaikki meni pieleen.

Vierailija
7/25 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vahingossa raskaaksi ennen häitä ja sekin meni eri tavalla kuin olin haaveillut. Nyt kaikki luulee, että pakkoavioliitto.

Vauva painoi 4.5 kiloa. Oli ruma ja ei mikään söpö kuten kaikkien kavereiden vauvat.

Kaikilla muilla kamuillani kaikki on mennyt oikein. Ihania yllätyskosintoja ja häitä ja vauva 9 kuukauden päästä ja vielä söpö ja ihana vauva. Lisäksi mies on ollut päivätöissä ja ovat saaneet iltaisin harrastaa omiaan. Minun mies tekee iltaisin paljon töitä ja äitiysloma on mennyt oikeasti vauvaa hoitaessa.

Vierailija
8/25 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/25 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä on just siks niin söpö kun on niiiiin paksu - ja pelkästä rintamaidosta 9 kg jötikkä. aivan ihania noi rannemakkarat ja oikeen "säihkysääret". mun mielestä vauva joka on ihan laiha on sairaan näköinen, siis jos ei yhtään makkaraa yms.

Vierailija
10/25 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa. Miksi et voi iloita siitä mitä sinulla on, kuten esim. mies ja lapsi, monelle ei edes ole niitäkään.

Löysää pipoa ja enemään huumoria mukaan, nin ei tartte tuollaisia harmitella :-)

Vierailija
11/25 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta makkarareitisetkin, kuten omani, ovat valloittavia :)

Vierailija
12/25 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joutuu jatkuvasti ostelemaan mm. uusia kenkiä kun vanhat menee niin äkkiä pieniksi.

Ja kyllä siellä takapenkillä on ahdasta istua selkä menosuuntaan, kun jalat ovat kippurakäppyrässä, kun ikä ja painoraja eivät kuitenkaan vielä yllä kasvot menosuuntaisesti.

Vierailija
13/25 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt puolivuotiaana on 62-senttinen ja painaa just ja just 6 kiloa...

Mutta meille on avioero tulossa...mieti kumpiko parempi minivauva ja ero vaiko hyvä avioliitto ja iso vauva? itse ottaisin vaikka sen jälkimmäisen...

Tokihan tuo vauva on huippusöpö kun hänellä on vielä pitkä tumma kihara tukkakin:) Kaikki oudotkin aina ihastelevat häntä, missä vain kuljemmekin:)

Ilonsa siis kullakin, samoin kuin surunsa....

Vierailija
14/25 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä. Omat poikani olivat syntyessään yli 4 kiloisia ja kyllä olin ja olen heistä ylpeä!! Ja kyllä, terveys on tärkeintä.

Vierailija
15/25 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kuvitellut aina, että saan isoja vauvoja (eikä isoissa vauvoissa minusta mitään vikaa ole.) Mutta ensimmäinen lapsi oli minivauva ja ihan älyttömän suloinen - ja söpö se on vieläkin, vaikka jo seitsemän.

Toinen vauva oli syntyessään myös sellainen kolmikiloinen, mutta kasvoi nopeammin. Tämä vauva oli myös oikein kaunis ja hurmaava - ja on viisivuotiaanakin tosi nätti pikkupoika.

Mutta ei tuo lasten kauneus mitään suurta onnea tähänkään avioliittoon ole tuonnut - eroamassa ollaan mekin.

Vierailija
16/25 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis pienikokoiset ja yli säpät pojat on helposti isona sellaisia hiirulaisia, homomaisia ukkeleita kun taas vauvana jo vähän karun näköinen jöpikäs on isona miehekäs raamikas mies...

naisilla tietty toisinpäin että pieni on kaunista iässä kun iässä.

ja tukka ois ihan kiva olla tytöllä päässä...ei ole kiva kun pojaksi luullaan ensimmäinen vuosi.

Vierailija
17/25 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieläpä etukäteen. :D

Ei ole vielä lapsia, mutta tosi kauan olen harmitellut sitä, että olin itse syntyessäni niin iso, koska olen ajatellut, että sen takia myös omat mahdolliset vauvani ovat isoja. Eli eiköhän täällä harmitella kaikkein turhinta asiaa, eli omia kuvitelmia. :D

Sitä en kyllä tiedä, miksi haluaisin juuri pienen vauvan. Ei se ulos puskeminenkaan kuulemma riipu paljon koosta, vaan enemmän äidin joustavuudesta (joka johtuu joistain hormoneista) ja tarjonnasta. Ilmeisesti sain pienenä kuulla liikaa kauhisteluja siitä, kuinka pitkä olin. :( Olisin halunnut edes joskus olla pieni.

Vierailija
18/25 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvaa kyllä aivan keskikäyrillä, mutta on silti jotenkin tosi siron näköinen ja kieltämättä kerää valtavasti "söpöys-kehuja" joka paikassa missä kuljetaan. MUTTA eiköhän tärkeintä ole se, että lapsi on terve ja hyväntuulinen?

Vierailija
19/25 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopusuhtainen, vaikkei olekaan kovin pitkä. Silti ärsyttää kun ruipelovauvojen äidit katselevat vauvastani kuvia ja vertaavat kun lapsi on hoikistunut...no haloo, tietenkin on!!

Vierailija
20/25 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoisit jotain noin tyhmää ääneen toisille ihmisille, niin se muistettaisiin varmasti aina. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän