Mies: tuijotatko aina edellä kulkevan naisen takapuolta?
Muutaman kerran joku jäänyt kiinni, mutta eihän sitä yleensä huomaa, jos ei satu olan yli katsomaan. Nyt askarruttakin, että sinnekö ne silmät aina hakeutuu, jos edellä sattuu joku nainen kulkemaan?
Kommentit (657)
Kukapa ei kivaa pyllyä katsoisi.
Olen nainen ja katson aina naisten takapuolta.
Luulin pitkään ettei naiset huomaa pyllyjen katselua. Kyllä he huomaavat. Ihan kiva katsoa nättejä pyllyjä. Taitaa olla ohjelmoitu heteromiesten aivoihin.
Olen nainen ja katson aina miesten takapuolia. Harmillisesti miesten muoti ei oikein tuo niitä esille. Aina on paidan alla piilossa tai on löysät farkut :( Collegehousuissa persaukset näyttävät kyllä hyviltä. Naistenkin takamukset tsekkaan, mutta niistä en saa samanlaista iloa kuin miesten kimmoisista, hyvinmuodostuneista pakaroista.
Katson nuorten naisten perseitä nykyään kaihon ja katumuksen sekaisin tuntein. Ennen se oli kivempaa.
Mokasin ainoan elämäni, enkä siksi koskaan päässyt nuoren naisen kanssa seksuaalisiin väleihin, ja maksullisellehan EN mene.
M42
Saa katsoa, tottakai. Itse asiassa oma mieskin katsoo muita naisia, eikä siinä ole mitään väärää. Itsekin saatan ihailla jonkun tuntemattoman miehen selkää ja käsivarsia. Ja olen kyllä imarreltu, jos joku mies kahteen kertaan katsoo. Kivaltahan se tuntuu, kun ikää alkaa olla jo vähän enemmän... Yritän pitää itseni kunnossa, omaa takapuolta tsekkailen itsekin peilissä, että on vielä ok kunnossa... :D
Katson myös naisia, mutta lähinnä sen vuoksi, että mietin esim "tuollaiset housut näyttääkin hyvältä tms". Lähinnä siis pohdin vinkkejä omaan pukeutumiseen. Ja kyllä mietin välillä naisten takapuolia, etten halua sellaista lättänää itselleni, vaan yritän treenailla ja pitää vähän pyöreänä...
N45
Katson ennemmin vastaan tulevan isoja rintoja.
Pepuissa ei ole mitään mutta isot rinnat ja kauniit kasvot niin jopa alkaa mielikuvitus
laukkaamaan.
Lenkkeilessä usein. Täällä on noin 5km pururata jota kesäisin lenkkeilen ja mitä mainioin motivaatio yrittää pysyä hyväperseisen tiukkoihin juoksuhousuihin pukeutuneen naisen takana näköyhteydellä.
m35
Vierailija kirjoitti:
Muistan nuorena oudoksuneeni yhtä setääni kun se katsoi naisten takamuksia. Se oli nolo ja iljettävä siinä mielessä meidän serkkujen mielestä. Kun se katsominen oli meistä niin junttia. Mahtoikohan aiemmin kuulua hyviin tapoihin että naisten takamuksia ei katsota, koska muut aikuiset ei silloin sellaista tehneet, paitsi jotku puolialkkikset ehkä. Vai onko se vaan nykyhousumuoti joka muokkaa peput "oudoiksi" ja siksi niitä katsotaan enemmän.
Niin, hameiden ja mekkojen aikana naisten takapuolen linjat avautuivat miehelle vasta lähemmässä kontaktissa. Enemmän ehkä silloin katsottiin koko vartalon muotoa ja ehkä rinnusta.
Linnan "Pohjantähdessä" on kohtaus, jossa 50-luvun teinityttö tulee mummonsa luo silloin muodikkaat hiihtohousut jalassa, naiset olivat vastikään alkaneet pitää housuja. Mummo kauhistuu: "Sun takapuoleshan näkyy!" Eli kyllä mummot tiesivät, mikä miehiä kiinnostaa nuorissa tytöissä. :)
Tahallaan tuijotettavaksi viritettyjä prceitä tulee vilkaistua - kai koska olen ihminen. Ja sen verran ikää että maailma alkaa muistuttaa enemmän parodiaa kuin dokumenttia. Eli kaikenmaailman absurdius vetää katsetta. Myös takalisto-kauppiaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En katso. Katson mihin kävelen, eikä sille voi mitään, jos joku kävelee 10 sentin päässä minusta. Ei voi kattoonkaan katsoa kävellessä.
10 sentin? Jessus, onko se pakko kulkea toisessa kiinni?
Tervetuloa Helsinkiin ruuhka-aikoina kävelemään esimerkiksi metroon kulkevilla käytävillä.
Tämän takia vihaan miehiä. En tykkää olla miesten seurassa ollenkaan.
Vain jos niillä on takapuolentuijotushousut päällä, eli ne tiukat persvakoon imeytyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan nuorena oudoksuneeni yhtä setääni kun se katsoi naisten takamuksia. Se oli nolo ja iljettävä siinä mielessä meidän serkkujen mielestä. Kun se katsominen oli meistä niin junttia. Mahtoikohan aiemmin kuulua hyviin tapoihin että naisten takamuksia ei katsota, koska muut aikuiset ei silloin sellaista tehneet, paitsi jotku puolialkkikset ehkä. Vai onko se vaan nykyhousumuoti joka muokkaa peput "oudoiksi" ja siksi niitä katsotaan enemmän.
Niin, hameiden ja mekkojen aikana naisten takapuolen linjat avautuivat miehelle vasta lähemmässä kontaktissa. Enemmän ehkä silloin katsottiin koko vartalon muotoa ja ehkä rinnusta.
Linnan "Pohjantähdessä" on kohtaus, jossa 50-luvun teinityttö tulee mummonsa luo silloin muodikkaat hiihtohousut jalassa, naiset olivat vastikään alkaneet pitää housuja. Mummo kauhistuu: "Sun takapuoleshan näkyy!" Eli kyllä mummot tiesivät, mikä miehiä kiinnostaa nuorissa tytöissä. :)
Jossain kai Tuurin kirjassa: ennen ku raotti alushousuja niin näki persiin, mutta nykyään kun raottaa persiitä niin näkee alushousut! (viittaus stringeihin, luulen)i
Mikä miehiä vaivaa? Aina pitää ajatella seksiä. Oksettavaa.
Aseksuaalina tämä ällöttää minua. Mitä ihmeellistä on jossain perseessä?
Vanha ketju (miksi näitä pitää nostaa??) mutta yhä edelleen: täällä ei ole mieķķosia, ääłıöt.
Minä katselen mieķķosten peřsauķsıa. Joskus on kamalaa, kun ei meinaa saada silmiä irti ja pitäisi katsoa eteensä, kun kävelee XDDDDDD.
No jos silmät kiinni kävelee, kompastuu
Vierailija kirjoitti:
Mikä miehiä vaivaa? Aina pitää ajatella seksiä. Oksettavaa.
Aina voi pukeutua kaapuun, niin ei vieraat miehet liikoja tuijota... Tämä on hoksattu muslimimaissa.
Lähestulkoon aina. Joku biologinen ja vaistomainen asia kyseessä