Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies: tuijotatko aina edellä kulkevan naisen takapuolta?

Vierailija
28.12.2016 |

Muutaman kerran joku jäänyt kiinni, mutta eihän sitä yleensä huomaa, jos ei satu olan yli katsomaan. Nyt askarruttakin, että sinnekö ne silmät aina hakeutuu, jos edellä sattuu joku nainen kulkemaan?

Kommentit (657)

Vierailija
221/657 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson jos näen viehättävän naisen. Saatan vielä vuosien päästä muistella kuinka urheiluliikkeen naismyyjällä oli upea pyöreä peppu 👍

M35

Vierailija
222/657 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa jäädä tuijottamaan.

Olen itse nainen ja silti saatan vilkaista, mutta en jää kuitenkaan tuijottamaan. En ymmärrä kuka jäisi, mutta kai jotkut miehet sitten jäävät?

Nainen vilkaisee= saatan vikaista. Mies vilkaisee= jää tuijottamaan. 

Ikinä kuulleet sanaa kaksoisstandardit? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/657 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia vihaan miehiä. En tykkää olla miesten seurassa ollenkaan.

Ja ihan rehellisesti jos pystyt- kun vastaan kävelee komea poitsu iso pullistuma housuissaan, niin kääntyykö katse?  Ja onko sana "kaksoisstandardi" tuttu?

tuollainen on vain ahdistavaa naiselle

Vierailija
224/657 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuijottele erityisemmin, mutta haluisin kysyä teiltä rehevät ja runsas muotoiset, MIKSI tungette itsenne liian pieniin vaatteisiin ja kireisiin housuihin???? Näin kesällä? Käyttäkää mekkoja. Olkaa naisia!

Ette näytä sexyiltä kireissä housuissa. Päinvastoin, tyylittömiltä norsuilta.

Vierailija
225/657 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin katson miesten perseet, käsivarret ja reidet. Totta kai. Harvoin näkee sellaista jota viitsisi pidempään katsoa.

t. nainen

Vierailija
226/657 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson vaikka olen nainen ja hetero

Sama. Vartalot, liikkuminen, eleet kiinnostaa mua. On aina kiinnostaneet. N52

Vierailija
227/657 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä nuorella naisella oli tiukat pöksyt, niin joka askeleella näkyi kun selluliitit painui huosuja vasten. Yllätyin, sillä perse oli hyvä.

Vierailija
228/657 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa jäädä tuijottamaan.

Olen itse nainen ja silti saatan vilkaista, mutta en jää kuitenkaan tuijottamaan. En ymmärrä kuka jäisi, mutta kai jotkut miehet sitten jäävät?

Porealtaista ja lämminaltaista on mitä mainioin katsella maisemia.

Vierailija
229/657 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pervojen miesten takia kävelen mieluummin takana kuin jonkun edessä.

Minä kävelen miesten edellä, mutta takaperin.

Vierailija
230/657 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson aina silmiin. En tsekkaile kenenkään periä.

T: m40

Vierailija
231/657 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phyllund kirjoitti:

Ei suotta sanota että pylly on toiset kasvot. Tunnistan useat naiset pelkan pyllyn perusteella.

Vauva foorumillekin joku joskus laittoi linkin jossa oli useita ilmeisesti salaa kuvattuja naisten pyllyjä. Kuvaus mitä väitti oli muuta kuin mitä oli kun linkkiin meni.

Vierailija
232/657 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin katson miesten perseet, käsivarret ja reidet. Totta kai. Harvoin näkee sellaista jota viitsisi pidempään katsoa.

t. nainen

Sinäkin siis syyllistyt ahdisteluun. Samalla tavalla se on rikos naistenkin tekemänä kun on miestenkin tekemänä

Vierailija
233/657 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan  lihallisia olentoja. Paitsi naiset, jotka ovat järjestään yli-ihmisiä. Eikö tämän  keinotekoisen  pskan voisi jo lopettaa?

Oikeasti, mielestäni olis kivaa, jos naisetkin laskeutuisivat takaisin ihmis-tasolle. Ja jätettäisiin kaikkinainen kieroilu ja vääristely roskiskseen kokonaan! Eikö teistä?

Vierailija
234/657 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten perseet tulee katsottua.

Jorma68

Vierailija
235/657 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahallaan tuijotettavaksi viritettyjä prceitä tulee vilkaistua - kai koska olen ihminen. Ja sen verran ikää että maailma alkaa muistuttaa enemmän parodiaa kuin dokumenttia. Eli kaikenmaailman absurdius vetää katsetta. Myös takalisto-kauppiaat. 

Loistava! N52

Vierailija
236/657 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä joo ja jos on kireät housut niin katse etsii pikkareiden reunoja. Haittaneeko tuo ketään?

Vierailija
237/657 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson aina silmiin. En tsekkaile kenenkään periä.

T: m40

Perssilmään?

Vierailija
238/657 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuijotan ja kovasti. Varsinkin sellainen ulospäin tuhti perä kiihottaa, ja ai että jos vielä stringit näkyy läpi :p

Vierailija
239/657 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson jos näen viehättävän naisen. Saatan vielä vuosien päästä muistella kuinka urheiluliikkeen naismyyjällä oli upea pyöreä peppu 👍

M35

elämäsi taitaa olla aika tylsää?

Vierailija
240/657 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa jos kuntosalilla hikinen hyväkuntoinen nainen tekee maastavetoja tai kyykkyjä suoraan edessä. Vielä parempaa jos pikkuhousujen rajat piirtyvät silmiin ja nainen treenaa todella intensiivisesti keskittyen jokaiseen liikkeeseen maksimaalisella fokuksella. En paheksu jos nainen katsoo vastavuoroisesti minua hikoilemassa ja treenaamassa.