Mies: tuijotatko aina edellä kulkevan naisen takapuolta?
Muutaman kerran joku jäänyt kiinni, mutta eihän sitä yleensä huomaa, jos ei satu olan yli katsomaan. Nyt askarruttakin, että sinnekö ne silmät aina hakeutuu, jos edellä sattuu joku nainen kulkemaan?
Kommentit (657)
Hauska tällainen vanha ketju mikä aloitettu ennen persebuumia. Nykyään naiset kulkee persettä korostavissa housuissa 👍
Tämän takia pidän aina löysiä housuja, kun en halua kuin oman mieheni huomion. Sain kammon kun joku huuti minulle 14-vuotiaana "sulla on hYVÄ PERSE!"
Harvemmin mutta viimeksi kaupassa kun kassalla olleella naisella ei ollut persettä ollenkaan. Selkä jatkui suorana reisiin.
En katso, koska se on väärin Jumalan silmissä
Vain jos nainen on ilmaissut paljastavalla pukeutumisellaan että haluaa katseita.
Eilen uimahallissa oli kaksi todella hyvää takamusta. Erilaisia, mutta molemmat naulitsivat katseen. Toinen hieman varttuneemmalla, mutta erittäin hyvävartaloisella ja muodokkaalla naisella. Toinen nuoremmalla ja kiinteällä. Tuijotin porealtaasta käsin pitkän tovin.
Kävelylenkillä silloin tällöin huomaan kaukana edessä potentiaalisen hyväpersemuijan. Näissä tapauksissa kiihdytän askeltani tai otan jopa juoksuaskelia, jotta pääsisin tarkastamaan, että oliko alkuperäinen arvio oikeassa.
En jää kuitenkaan hänen taakseen huohottamaan, vaan kävelen tai juoksen tasaista tahtia ohi, vasta kotona sitten vedän käteen.
Vierailija kirjoitti:
Kävelylenkillä silloin tällöin huomaan kaukana edessä potentiaalisen hyväpersemuijan. Näissä tapauksissa kiihdytän askeltani tai otan jopa juoksuaskelia, jotta pääsisin tarkastamaan, että oliko alkuperäinen arvio oikeassa.
En jää kuitenkaan hänen taakseen huohottamaan, vaan kävelen tai juoksen tasaista tahtia ohi, vasta kotona sitten vedän käteen.
Tunnistan tuon käytösmallin, harrastin samaa nuorempana. Polvivammaisena en enää voi juosta niin ajan polkupyörällä. Usein hidastan vauhtia ohikulun ajaksi, jotta voin tarkistaa onko hyvä perse vai ei. Sitten kiihdytän ja ajan ohitse.
Itse ajan Mercedes Benz SL 420:llä naisen viereen, avaan tummennetun ikkunan ja tarkistan takamuksen. Jos hyvä niin kutsun kyytiin, jos huono, laitan ikkunan kiinni.
On väärin tuijotta tai huomioida jos nainen on pukeutunut niin, ettei halua huomiota. Esim. itse pukeudun aina tummiin ja löysiin housuihin ja paitoihin, koska en halua ylimääräistä huomiota. Mutta ei muotoja voi täysin peittää, kun ne meille naisille on nyt vain annettu. Sen sijaan jos keimailee ulkona minihameissa ja tiukoissa sortseissa, niin ehkäpä haluaa jonkin sortin katseita ja huomiota, mutta kulkeehan miehetkin ilman paitaa, haluavatko he sitten huomiota? Mistä minä tiedän.
Mutta voiis myös sanoa, että surullista jos joku joutuu miettiä kotona lähtiessään "enpä voi laittaa näitä vaatteita ylleni koska saan liikaa ahdistelua". Esim kesällä joku nätti mekko.
Jos on erityisen iso ja pyöreä perse joka on tahalleen ängetty tiukkoihin housuihin, niin vaikea olla katsomatta. Muuten ei.
Törkeää myös kun naiset tuijottavat etumustani, etenkin juoksulenkeillä jolloin jalassa on trikoot tai verryttelyhousut, jolloin en voi peitellä pakettini kokoa. Myös suorat ehdotukset venyttellessä tai kuntoillessa ovat hävyttömiä.
Huomaan kyllä peput mutta en tuijota.
Totta kai ne katsoo. Mikäs siinä, katsokoon vain. N
(Toki jos on vaimon tai tyttöystävän seurassa on todella epäkohteliasta vilkuilla muiden naisten perseitä. Fiksut miehet ei tee sitä silloin.)
Keväällä testosteronin tuotanto on niin korkeaa, että yksinkertaisesti en pysty pidättäytymään. Myös pitkän talven jälkeen naiskauneus on erityistä hunajaa silmille!
Terve mies pitää jokaista hedelmällistä naista potentiaalisena kaatona.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei koskaan katsele naisia. Ei pyllyjä eikä mitään. Hyi sanoo jos naisia näkee.
taitaa olla niitä hmmmm miehiä
Joskus tekee kuitenkin mieli.