Mies: tuijotatko aina edellä kulkevan naisen takapuolta?
Muutaman kerran joku jäänyt kiinni, mutta eihän sitä yleensä huomaa, jos ei satu olan yli katsomaan. Nyt askarruttakin, että sinnekö ne silmät aina hakeutuu, jos edellä sattuu joku nainen kulkemaan?
Kommentit (657)
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia vihaan miehiä. En tykkää olla miesten seurassa ollenkaan.
Ja ihan rehellisesti jos pystyt- kun vastaan kävelee komea poitsu iso pullistuma housuissaan, niin kääntyykö katse? Ja onko sana "kaksoisstandardi" tuttu?
Tuijottaminen on epäkohteliasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan rehellisesti jos pystyt- kun vastaan kävelee komea poitsu iso pullistuma housuissaan, niin kääntyykö katse? Ja onko sana "kaksoisstandardi" tuttu?
Ei käänny minulla katse. Minulla ei ole tapana tuijottaa.
Eläinten maailmassa tuijottaminen on uhkaavaa käytöstä. Samoin se on ihmisilläkin. Itselle tulee tosi ahdistava olo jos joku tuijottaa minua.
Kyllä, ja jos "jään kiinni" niin en todellakaan teeskentele etten olisi katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä on vaikkapa youtubessa runsain mitoin videoita todisteena että se naisen katse kääntyy kyllä siihen pullistumaan! Mutta hyvää valehtelun jatkoa ja kukoistakoon feikki julkisivusi ikuisesti!
En läheskään aina tuijota. Katson kyllä, mutta jos totean sen minun maustani poikkeavaksi, käännän katseeni etsimää uusia kohteita, joista saattaa löytyä tuijotusviettini herättäviä ilmestyksiä.
Ei suotta sanota että pylly on toiset kasvot. Tunnistan useat naiset pelkan pyllyn perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä on vaikkapa youtubessa runsain mitoin videoita todisteena että se naisen katse kääntyy kyllä siihen pullistumaan! Mutta hyvää valehtelun jatkoa ja kukoistakoon feikki julkisivusi ikuisesti!
Edelleenkin sanon ettei minulla ole tapana tuijotella. En näe ihmisten ruumiinosissa mitään ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei suotta sanota että pylly on toiset kasvot. Tunnistan useat naiset pelkan pyllyn perusteella.
Tämä voi olla totta, mutta harvemmin olen käynyt keskustelua kenenkään pyllyn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaalina tämä ällöttää minua. Mitä ihmeellistä on jossain perseessä?
Et koe omaksesi= et pysty ymmärtämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin sanon ettei minulla ole tapana tuijotella. En näe ihmisten ruumiinosissa mitään ihmeellistä.
Hallelujaa sulle, oi ylempi olento!
Pitää olla hyvä keilapallopylly, että viitsii katsoa. Mitään kehopositiivisen löllöjä ei.
Tietysti oman täydellisyyden korostus-valehtelu mitätöi taas koko ketjun. Way to go, naiset!
No edelläkulkevan henkilön takapuoli tosiaan on siinä edessä näkökentässä. En mä rupea teeskentelemään että mä en näkisi mitä mun edessä on.
Me ollaan lihallisia olentoja. Paitsi naiset, jotka ovat järjestään yli-ihmisiä. Eikö tämän keinotekoisen pskan voisi jo lopettaa?
Katson ainoastaan siinä tapauksessa, että joku nainen kiilaa jonossa eteeni. Se on hyvä vaihtokauppa.
Noloa jäädä tuijottamaan.
Olen itse nainen ja silti saatan vilkaista, mutta en jää kuitenkaan tuijottamaan. En ymmärrä kuka jäisi, mutta kai jotkut miehet sitten jäävät?
Katselen aina enkä noin muutenkaan mieti mitään muuta kuin seksiä ja naisten perseitä ja tissejä. Kotona katselen vähäpukeisia naisia netistä. Koska en pysty muuta ajattelemaan, niin en pysty opiskelemaan tai käymään töissä. Naiset ovat syrjäyttäneet minut perseillään.
Itseäni naisena ainakin ällöttää kaikki pervot jotka kyttää ohikävellessä tai takana, yritän kävellä nopeasti pois.