Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tyttöystävän tiukkuuden takia

Vierailija
27.12.2016 |

Olen vakavissani harkinnut eroa, sillä seksi ei suju tyttöystävän kanssa. Hän on neitsyt, ollaan yritetty olla yhdynnässä mutta häntä sattuu aina niin paljon, että on pakko lopettaa. Tamponin laittokin sattuu häntä ja sormen sisälle työntäminen. En tietenkään jatka sisälle työntymistä, koska hän alkaa itkeä kivun takia aina. En halua olla suhteessa, jossa ei ole hyvää seksiä. Onko teillä koskaan tullut tällaista tilannetta?

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti liukkaria ja kunnon survaisu,kyllä se siitä aukeaa.

Ei pysty edes ajattelemaan kun puolilöysällä pikkupippelillä sorkitaan,nainen vaan otetaan eikä leikitä.

Vierailija
102/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko vielä mainita, että minulla on aika pieni penis joten tämä on todellinen ongelma :(

Ap

Meillä Vastaranta liikkeessä on suuri kokoelma mikropeniksiä, voit lähettää tyttöystävösi tänne harjoittelemaan, myös rodunjalastus hommat on aina mahdollisia, saisit sinäki ritupuhtaan lapsen elätettäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseseksi on ratkaisu tähänkin ongelmaan

Vierailija
104/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olen pahoillani että olet saanut niin paljon asiattomia vastauksia. Itse pelkäsin hyvin paljon yhdyntäkipua ennen ensimmäistä aktia, itse tosin pystyin käyttämään tamponia. Muutaman kuukautta mentiin siis pelkästään suuseksillä jne, sitten kokeiltiin niin että minä olin päällä ja todella, todella paljon liukkaria. Pystyin tuossa asennossa täysin kontrolloimaan kipua ettei se missään vaiheessa mennyt täysin sietämättömäksi. Kuitenkin kipuja oli ensimmäiset muutaman kuukautta ensi kerran jälkeen aina välillä. Tähän varmasti vaikutti myös jännittäminen ja ehkä jäi jotain immenkalvon riekaleita ensi kerran jälkeen. Minulla tosin on aina ollut todella herkät limakalvot ja kyllä, suuseksikin sattuu jos mies on yhtään liian raju. Olen joka ikiselle miehelle joutunut sanomaan että hellemmin.

Tyttöystäväsi tarvitsee aivan ehdottomasti ensimmäisenä hyvän gynegologin apua.

Vierailija
105/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä sairasta porukkaa. (Siis nuo asiattomat kommentit)

Vierailija
106/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on trolli. Nainen päällä -asento kuitenkin toimii. Nainen avautuu siinä enemmän ja voi rentouttaa lihaksiaan. Ja kun lapsia syntyy, paikati hiukan venyy. Tiukka on namia, aaaaaaah!

Mitäs alapeukutatte, totta tämä on! Nainen päällä polvet miehen molemmin puolin patjalla. Mutta miehen pitää työntyä omaa lantiota nostaen hitaasti ylöspäin sisään. Ensin lämmittelynä naisen kannattaa päällä ollessa painella vulvan suuta miehen terskan alapintaa vasten. Tai liikutella klitorista kalun vartta pitkin. Näin nainen tottuu miehen kalun kosketukseen alapäässään ja lihakset rentoutuvat. Sitten voi kokeilla ohjata kalun kärjen sisään. Mutta ei saa survoa kalua silti väkisin sinne. Liukastetta voi käyttää. Lasi viiniä ei ole myöskään pahitteeksi.

Vierailija
107/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo aiemmin sanoin, tyttöystäväni on absolutisti ja 17. Ei viinit kelpaa. :D Ollaan me kokeiltu niinkin, että hän on päällä. Se tuntuu vielä pahemmalta hänen mielestään.

Ap

Vierailija
108/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä kurja vaiva. :(

Vierailija
109/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperma pääsee sisään joka tapauksessa, niin hedelmöitys onnistuu mälläämällä pilluun ulkopuolelta. Kyllä se pillu sitten ensisynnytyksen jälkeen kaikkeen muuhunkin pystyy, joten äkkiä nyt lisääntymispuuhiin, niin pääsette panemaan kunnolla jo alle vuodessa.

M35

Vierailija
110/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut surulliset kommentit täällä kertoo, että eräät miehet tai sellaisina esiintyvät ei tiedä mitään naisista, toisen huomioimisesta tai naisten seksuaalisuudesta. Onneksi on hyviäkin miehiä.

Vierailija
111/112 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitys?

Vierailija
112/112 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan tyttiksesi kuulostaa ihan minulta nuorena, kun menetin neitsyyteni ensimmäiselle poikaystävälleni. En oikeastaan ikinä nauttinut seksistä hänen kanssaan. Harmi homma, mutta eihän sille mitään mahda. Asiat helpottui heti erottuamme.

Jotenkin rivien välistä voisi lukea, että painostat myös häntä ja ehkä jopa syyllistät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä