Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tyttöystävän tiukkuuden takia

Vierailija
27.12.2016 |

Olen vakavissani harkinnut eroa, sillä seksi ei suju tyttöystävän kanssa. Hän on neitsyt, ollaan yritetty olla yhdynnässä mutta häntä sattuu aina niin paljon, että on pakko lopettaa. Tamponin laittokin sattuu häntä ja sormen sisälle työntäminen. En tietenkään jatka sisälle työntymistä, koska hän alkaa itkeä kivun takia aina. En halua olla suhteessa, jossa ei ole hyvää seksiä. Onko teillä koskaan tullut tällaista tilannetta?

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä sitä sattuu myös suuseksiä antaessa tosi paljo, unohtu mainita alotuksessa.

Ap

Vierailija
22/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä kelpais ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omakohtaista kokemusta, mutta ystävällä vastaavaa. Seksi poikaystövän kanssa ei onnistunut kivun takia. Meni onneksi lääkäriin. Diagnoosina tiukka immenkalvo. Lääkäri teki pienen toimenpiteen (ei kaksimielisyyksiä nyt tähän, kiitos!), jonka jälkeen ei ole ollut ongelmia. Eli gynelle pitäisi tyttöystävän nyt mennä.

Vierailija
24/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan jatka työntymistä, siinä menisi neitsyys eikä välttämättä enää sattuisi?

Vierailija
25/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

24, en missään nimessä jatka kun toinen itkee ja ihan selvästi sattuu.

Ap

Vierailija
26/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeilleet kakkoseen?

Vierailija
27/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani oli sama ongelma. Yritti monen monta kertaa mutta ei onnistunut. Taisi sitten kerran vetää kunnon perseet että se ei tuntuisi niin ikävältä ja sitte hänellä meni neitsyys kokonaan ja ongelma ratkesi:) (ystäväni oli täysi-ikäinen, älkää juoko hillittömiä perseitä jos olette alle 18v.)

Vierailija
28/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä on 17, ei siis kännikään kelpaa. On muutenkin absolutisti.

Ap

Vierailija
29/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan halua kakkoseen. :D

Ap

Vierailija
30/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pitää olla jo todella estoinen, jos ei halua apua noinkin konkreettiseen ongelmaan hakea. Joskus on vain pakko nöyrtyä. Kuten vaikka peräpukamien ja nuoren komean mieslääkärin edessä. Ilman seksiä saa tyytyä elämään sinkkuna lopun ikää, unohtaa tamponit ja käyttää siteitä.

Terapiaan samalla.

Vierailija
31/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä jännittää gynelle meno niin paljon, ettei uskalla. Oon yrittäny jutella sen kanssa mut se sanoo, ettei vaan uskalla.

Ap

Estoinen, eikä oikeasti halua seksiä sun kanssa.

Vierailija
32/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on normaalia, että sormi tai tamponi sattuu. Tai sitten olin tietämättäni epänormaali? Mutta tyttöystävä ei taida oikeasti haluta seksiä sinun kanssasi, koska tuosta pääsisi ohi aloittamalla sormella varovasti ja siirtymällä kahteen sormeen.

Vierailija
33/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on sitten pakko saada patisteltua gynelle... :(

Ap

Vierailija
34/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan tiukasta immenkalvosta johtuu. Itse en pystynyt tamponeja käytämään ennen kuin neitsyys oli mennyt. Ja eka kerta kyllä sattui. Lääkärille vaan ongelma hoitamaan. Sen jälkeen teillä on kivaa yhdessä. :)

Vierailija
35/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokee olevansa tarpeeksi kypsä harrastamaan seksiä, niin kyllä silloin täytyy olla tarpeeksi kypsä myös pitämään huolta seksuaaliterveydestään, mikä saattaa vaatia lääkärikäyntiä.

Vierailija
36/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, halusin vaan sanoa, että vaikutat oikein mukavalta ja kumppanistaan huolehtivalta nuorelta mieheltä. Ymmärrän kyllä hyvin, että tuntuu kurjalta, jos seksi ei yrityksistä huolimatta suju. Tilanteen ratkeaminen mitä ilmeisimmin vaatisi lääkärissä käyntiä. Yritä rohkaista kumppaniasi tähän. Ei ole iso juttu mennä sinne lääkärille, mutta siitä olisi luultavasti iso apu teille molemmille.

Vierailija
37/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on joskus käynyt gynellä kipujen takia, sai jotain lääkkeitä. Teroluttia muistaakseni. Kun se yritti pitää tamponia, oli kamalan ahdistunut ja paniikissa luultavasti kivun takia.

Ap

Vierailija
38/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entö jos sillä on jotain traumoja?

Vierailija
39/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako orgasmin kuitenkin nuollessa tai vaikka hieromalla?

Vierailija
40/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli sama ongelma, enkä suostunut gynellekään. Ainoa mikä auttoi oli aika. Menetin neitsyyteni vasta 21-vuotiaana ja siinä vaiheessa aika taisi vasta olla oikea. Se sattui kyllä, mutta ei läheskään yhtä paljon kuin aiemmilla yrityksillä ja uskalsin sitten mennä sinne gynellekin. Olen edelleen arka ja tiukka, vaikka olen jo synnyttänyt 2 kertaa ja olen 35v. Jos yhtään on epävarma olo niin yhdyntä sattuu ja välillä myös tamponin laitto ja sisätutkimus. Se johtuu siitä että jännitän alapään lihaksia tahtomattani. Googlaa vaginismi.

Pakottaminen ei auta, päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan