Ero tyttöystävän tiukkuuden takia
Olen vakavissani harkinnut eroa, sillä seksi ei suju tyttöystävän kanssa. Hän on neitsyt, ollaan yritetty olla yhdynnässä mutta häntä sattuu aina niin paljon, että on pakko lopettaa. Tamponin laittokin sattuu häntä ja sormen sisälle työntäminen. En tietenkään jatka sisälle työntymistä, koska hän alkaa itkeä kivun takia aina. En halua olla suhteessa, jossa ei ole hyvää seksiä. Onko teillä koskaan tullut tällaista tilannetta?
Kommentit (112)
Itselläni oli sama ongelma, lääkäri teki pienen operaation nukutuksessa.Rohkeasti vaan gynelle, joillakin
kalvo on niin tiukka ettei muu auta..
Mä välillä oon pelänny noita traumoja, että sitä ois hyväksikäytetty tai jotain. ;_; Oon yrittäny kyllä kysellä niistäki, mut ei kuulemma oo.
Ap
Saa orgasmin yleensä jos vaan hieroo tai nuolee klitorista, mut ei muuten.
Ap
Ohis mutta herkistyin tuosta apn itkuhymiöstä viestissä 44, jotenkin liikkistä että oot noin huolissas. Jatkakaa... :D
Miksi ette voisi yhdessä sopia että pidätte taukoa yrityksestä ja sillä aikaa vain suuseksiä ja käsihoitoja? Se pahentaa vaan asiaa, että aikaisemmin on sattunut, koska pelkää kipua ja siksi jännittää. Hyvä ratkaisu on myös antaa hänen olla päällä niin voi itse määrätä tahdin, mutta ensin kannattaa hetki olla yrittämättä kokonaan. Jos et pysty pitämään taukoa, niin ero on varmaan oikea ratkaisu.
Ollaan pidetty pitkiäkin taukoja välillä, molemmat kuitenkin halutaan yrittää.
Ap
Mä ainaki laittasin vaan liukkaria ja työntysin äkkiä sisään, ettei ehtis tuntee kunnolla.
Vaihdetaanko? Oma vaimo 3 lapsen jälkeen aika löysä ja tiukempaa olis kiva saada
juu on tuttua, jätin yhden liian tiukan kun tulin liian nopeasti. nykyisen löysempään on kiva painaa pitkään.
Oletteko kokeilleet pitkittää esileikkiä?
Jos kyse on immekalvosta, niin ei siihen auta kuin puhkaista se. Ihme ulinaa. Ehkä se nyt vaan tuossa tapauksessa sattuu tavallista enemmän, mutta ette te nuoret ihmiset voi elämäänne myöskään tuollaisella pilata. Tyttis vaan pitää suunsa kiinni ja kestää sen yhden kerran. Tai menee lääkäriin.
Ja tamponin ei todellakaan kuulu sattua laitettaessa.
Jos sitä on joskus hyväksikäytetty eikä uskalla tai halua kertoo?
Kyllä se muija hetken kestää vaikka vikisten
Ootte oikeesti kamalia, en todellakaan ala väkisin panemaan.
Ap
Oot ihana kun huolehdit noin, ap. :3
En kyllä kattelis jos muija vaan vinkuis eikä antais panna kunnolla
Kuulostaa kyllä minusta vähän siltä, että taustalla on jotain vakavempaa. Etenkin tuo, että oli itkuinen ja ahdistunut tamponin takia.
Mua kans sattui eksän kanssa. Enkä ollut neitsyt vaan oltiin juuri saatu lapsikin. No eipä se vika minun alakerrassani ollut vaan paskassa parisuhteessa. Seuraavan seksikumppanin kanssa ei ollut juuri mitään ongelmia. Mulla on myös herkkä alapää ja äkkiä saattaa sattua vääränlainen kosketus, vaikka olisin kiihottunut.