Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tyttöystävän tiukkuuden takia

Vierailija
27.12.2016 |

Olen vakavissani harkinnut eroa, sillä seksi ei suju tyttöystävän kanssa. Hän on neitsyt, ollaan yritetty olla yhdynnässä mutta häntä sattuu aina niin paljon, että on pakko lopettaa. Tamponin laittokin sattuu häntä ja sormen sisälle työntäminen. En tietenkään jatka sisälle työntymistä, koska hän alkaa itkeä kivun takia aina. En halua olla suhteessa, jossa ei ole hyvää seksiä. Onko teillä koskaan tullut tällaista tilannetta?

Kommentit (112)

61/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä tuttavallani on traumoja, jotka ovat johtaneet siihen, että hän paniikinomaisesti ja tietämättään rutistaa lantiopohjanlihaksiaan yhteen jatkuvasti ja ne ovat "lukkiutuneet". Tämä puolestaan vaikeuttaa hänen elämäänsä ja niinpä hän joutui lääkäriin. Lihaksia yritettiin aluksi avata hieronnalla, sen jälkeen sähköshokeilla ja lopuksi suoritettiin leikkaus, koska edelliset keinot epäonnistuivat.

Ei kai tyttöystävälläsi ole taustalla traumoja tai muuta epämukavuutta seksiin liittyvissä asioissa? Ne voivat hyvinkin vaikuttaa voimakkaasti kehoon.

Nullius in verba.

Vierailija
62/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin veikkaan hyväksikäyttöä. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä yrittäny kysellä tosta hyväksikäytöstä, mut se sanoo aina ettei oo.

Ap

Vierailija
64/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttisit ku se vielä on tiukka

Vierailija
65/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat tyttikselles banaanitertun ja sanot, että harjoittelee sillä, ja seuraavalla kerralla on mulkku mentävä sisään tai menee muija kiertoon.

Vierailija
66/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä oikeesti kestä ees ajatusta erosta sen kanssa, rakastan sitä liikaa. D: Banaania en kyllä halua kenenkään tuohon tarkoitukseen käyttävän...

Ap

Vierailija
67/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos menisit tytön mukana sinne gynikselle tueksi?

Vierailija
68/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavallani oli nuorena todella tiukat paikat ja seksistä ei tullut mitään normaalisti. Käyttivät mm. puudutetta. Myös lääkäreiden tutkimukset tekivät kipeää. Tutkikaa vaginismi, vestibuliitti ja vulvodynia.

Sen ohjeen elämään antaisin, että älkää koskaan jääkö asian kuin asian kanssa yksin. Moni asia tuntuu vaikealta ja nololta, mutta siksi on ammattilaisia, joilta kysyä apua. Suosittelen myös vertaistukea eli myös noista edellä mainituista löytyy varmasti netistä saman kokeneita. Jo pelkästään se helpottaa, kun tietää ettei ole yksin asian kanssa ja toisetkin ovat saaneet ongelmaansa apua.

Tsemppiä. Hienosti suhtaudut asiaan!

Vierailija
69/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

68, tuo on ihan hyvä idea, jos saisin sen suostuteltua sitten menemään.

Ap

Vierailija
70/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja älä välitä näistä typeristä kommenteista, joita palstalle aina kirjoitetaan. On harmillista, että toisten ongelmiin vastataan väheksyvästi tai vitsaillen. Poimi olennaiset asiat ja tue tyttöystävääsi yhtä hienosti kuin olet tähän saakka tehnyt.

Vierailija
71/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on söpö :DD

Vierailija
72/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paijaa sitä hellästi ensin niin se rentoutuu :3

Vierailija
73/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on paijattu hellästi ja yritetty rentoutua, mutta ei vaan onnistu.

Ap

Vierailija
74/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhdellä ystävällä oli endometrioosi joka piti leikata. Piti myös laittaa kierukka ettei se tule uudestaan. Oli kovat kivut. Jos sitä ei hoida, voi käydä niin että joku kerta pitää lähteä ambulanssilla. Itselläni on ollut vain kystia munasarjoissa niin, että välillä tulee toispuoleinen viiltävä kipu esim. yskiessä tai nauraessa, tai yhdynnässä. Sellainen niin kuin joku puukottais vatsaan. Sun tyttöystävällä voi myös olla jotain kiinnikkeitä emättimessä ja täällä ehdotetut " pane vaan " jutut on aivan sairaita.

Vierailija
75/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa APn vastaukset trolleille :D

Vierailija
76/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, todellakin oon ite sitä mieltä että pitää tutkia. Jos vaan sais vielä tytönki uskomaan sen. D:

Ap

Vierailija
77/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se oo vähän noloo sille tytölle jos löhet mukaan gynelle?

Vierailija
78/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä kyllä ymmärrä, mitä noloo siinä olis.

Näkeehän ap sen tavaran muutenkin :D

Vierailija
79/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole käynyt gynella niin vaikea tietää mikä on. Voi olla ihan rakenteellinen ongelmakin.

Ja minä olen neitsyt, mutta ei tamppoonin laittaminen satu yhtään.

Vierailija
80/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille tamponi on kamala kapistus. Se oli ihan paniikissa ku yritti pitää sitä, itki eikä voinu istua ollenkaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän