Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tyttöystävän tiukkuuden takia

Vierailija
27.12.2016 |

Olen vakavissani harkinnut eroa, sillä seksi ei suju tyttöystävän kanssa. Hän on neitsyt, ollaan yritetty olla yhdynnässä mutta häntä sattuu aina niin paljon, että on pakko lopettaa. Tamponin laittokin sattuu häntä ja sormen sisälle työntäminen. En tietenkään jatka sisälle työntymistä, koska hän alkaa itkeä kivun takia aina. En halua olla suhteessa, jossa ei ole hyvää seksiä. Onko teillä koskaan tullut tällaista tilannetta?

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vakavissani harkinnut eroa, sillä seksi ei suju tyttöystävän kanssa. Hän on neitsyt, ollaan yritetty olla yhdynnässä mutta häntä sattuu aina niin paljon, että on pakko lopettaa. Tamponin laittokin sattuu häntä ja sormen sisälle työntäminen. En tietenkään jatka sisälle työntymistä, koska hän alkaa itkeä kivun takia aina. En halua olla suhteessa, jossa ei ole hyvää seksiä. Onko teillä koskaan tullut tällaista tilannetta?

On kyllä ensimmäiset seksikokemukset olivat juuri tuollaisia ja en edes osaa sanoa milloin se oma poikuus meni.

Lopulta löysin lasteni äidin ja ei ollut mitään ongelmia koon suhteen.

Tällä hetkellä elän lähes seksittömässä suhteessa naisen kanssa, joka on neitsyt. Ei vaan millään uppoa, hän ei ole koskaan edes tampoonia käyttänyt. Touhussa minulta herkeää seisomasta hänen kanssaan, pitäisi hakea pillereitä. Nainen on myös maailman surkein suuhun ottaja. Neitsyt kun on niin ei tietenkään ole suomalainen. Varmaan siis rakastan häntä

Vierailija
82/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli sama tilanne ja eka gyne jolla kävin vain vittuili ja käski rentoutua. Sitten menin yhdyntäkipujen parhaalle asiantuntijalle yksityiselle lääkäriasemalle ja sain diagnoosin (vaikea vaginismi), sympatiaa sekä lähetteen asiaan perehtyneelle fysioterapeutille. Kävin siellä viitisen kertaa ja tein kotona hänen antamia treenejä yksin ja miehen kanssa.

Nyt yhdyntä onnistuu hienosti. Joskus tekee hetken kipeää edelleen, mutta nautin seksistä.

Onneksi mieheni oli ymmärtäväinen js yhteustyöhaluinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuu Helsingissä kannattaa mennä Jorma Paavosen vastaanotolle. Vanha, pelottavan näköinen ja kallis lääkäri, mutta huippu näissä kipuasioissa eikä vähättele potilaan ongelmia.

Johanna Koppinen on fysioterapeutti, jolla itse kävin, erikoistunut näihin asioihin. On rempseä ja puhuu asiat suoraan, mutta on myös hienotunteinen.

Molemmat siis yksityisiä ja kalliita, mutta hyvä seksielämä on hintansa väärti.

Vierailija
84/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ton takia pitäs masturboida

Vierailija
85/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan ja rohkeasti sen suurimman sauvan kanssa.

Vierailija
86/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vaan esittää että sattuu?

Vierailija
87/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi vaikeaa nykyisin. Kun itse olin nuori, nämä hoidettiin niin, että vedettiin alkoholia sen verran, että ei pelottanut tai sattunut, ja sitten RYTS vaan, tiukat immenkalvot yhdynnällä pois. 

Itsellänikin oli juuri niin, että selvin päin ei riittänyt uskallus ja pokka antaa pojan vaan kipua vasten rysäyttää, mutta sitten saatiin hankittua omenaviiniä, ja kun 45-kiloinen tyttö joi siitä puolet, niin johan sai sanottua että antaa mennä vaan. Eikä se sen ekan kerran jälkeen enää sattunut, kun immenkalvo oli jo ratkennut.

Vierailija
88/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Jos ei mitään erityistä rakenteellista vikaa ole (ja ne ovat harvinaisia) niin ongelman voisi ratkaista tyttö ihan itse alkamalla venyttää paikkojaan masturboimalla. Ensin ihan pienellä liukastetulla esineellä vaikka, ja asteittain isommalla kun paikat alkaa kestää ja uskallus riittää.

Mutta jos tosiaan tamponikin niin kovasti ahdistaa niin tulee kyllä mieleen että onkohan asiassa jotain henkistä puolta mukana, ei pelkkä fyysinen ongelma... Kyllä itsellänikin neitsyenä alkuun tamponin laitto sattui, mutta en minä siitä itkenyt tai valittanut vaan kitkutin sen vaan sisään vaikka vähän satttuikin.

Vierailija
89/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä sitä sattuu myös suuseksiä antaessa tosi paljo, unohtu mainita alotuksessa.

Ap

??????

Vierailija
90/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On toi vaikeaa nykyisin. Kun itse olin nuori, nämä hoidettiin niin, että vedettiin alkoholia sen verran, että ei pelottanut tai sattunut, ja sitten RYTS vaan, tiukat immenkalvot yhdynnällä pois. 

Itsellänikin oli juuri niin, että selvin päin ei riittänyt uskallus ja pokka antaa pojan vaan kipua vasten rysäyttää, mutta sitten saatiin hankittua omenaviiniä, ja kun 45-kiloinen tyttö joi siitä puolet, niin johan sai sanottua että antaa mennä vaan. Eikä se sen ekan kerran jälkeen enää sattunut, kun immenkalvo oli jo ratkennut.

Et tiedä, mikä vaiva ap:n tyttöystävällä on, joten neuvosi ei auta yhtään. Oikea osoite on hyvä gynekologi.

Itsellä oli siis diagnoosi vaginismi ja yritin kyllä juoda viinaa, ottas rauhoittavia ja tunkea esineitä sinne, mutta lantion lihakset olivat kuin terästä ja joka yrityksestä tilanne vain kurjeni, koska siitä tuli myös henkisen puolen ongelma.

Vulvodynia on vielä pahempi, mutta onneksi siihenkin on nykyään keksitty helpotusta.

Ennen ei todellakaan ollut asiat paremmin. Uskon, että moni nainen jäi vastentahtoisesti lapsettomaksi tai sinkuksi kun ei saanut apua vaivoihin.

Vierailija
91/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellakaan normaalia että tamponin sisäänlaitto sattuu.

Kyllä minuakin tamponin laitto sattui kun olin vielä neitsyt. En edes saanut tamponia kunnolla sisään. Ensimmäinen sisään työntyminen sattui ihan järjettömästi, mutta ajattelin vain, että kohta pystyn nauttimaan. Olin 17 menettäessäni neitsyyden. Olen ymmärtänyt, että immenkalvo alkaa joustaa enemmän ajan myötä, mutta en tiedä kauanko olisin enää jaksanut odotella seksielämän aloittamista.

Vierailija
92/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi sattua suuseksiä antaessa/ottaessa??????...

Ettet ap nyt kuitenkin vedättäisi... Pari muutakin kommenttia tuntuu hieman epäuskottavilta (ei itse ongelma).

Vierailija
93/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettet ap nyt kuitenkin vedättäisi... Pari muutakin kommenttia tuntuu hieman epäuskottavilta (ei itse ongelma).

Ottaessa jos silloinkin jännittää liikaa alapäätään?

Vierailija
94/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on trolli. Nainen päällä -asento kuitenkin toimii. Nainen avautuu siinä enemmän ja voi rentouttaa lihaksiaan. Ja kun lapsia syntyy, paikat hiukan venyy. Tiukka on namia, aaaaaaah!

Vierailija
95/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi sattui minua ainakin joskus, kun sain alapäähäni haavauman. Tai sitten sillä on oikeasti jotain psyykkistä taustalla.

Vierailija
96/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi surullista, että näitä yhdyntäkipuvaivoja ei oteta tosissaan. Kunpa kaikki niistä kärsivät saisivat tarvitsemaansa apua ja heillä olisi fiksu mies, jonka kanssa taistella ongelmaa vastaan.

Kaksi vuotta sitten en voinut käyttää tamponia, naida enkä ajaa pyörällä. Nyt meillä on luonnollisin menetelmin tehty vauva.

Vierailija
97/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo oikeasti kuulostaa enemmän psyykkiseltä. Tai sitten sillä on joku rakennevika

Vierailija
98/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä voisin korkata jos sinä et uskalla

T. Jännämies

Vierailija
99/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo oikeasti kuulostaa enemmän psyykkiseltä. Tai sitten sillä on joku rakennevika

Esim. vulvodynia on hermostoon liittyvä vika, josta tulee ajan kanssa psyykkinen, koska vaikuttaa ihmissuhteiden solmimiseen, perhehaaveisiin jne. Kipu voi haitata elämää muutenkin kuin seksin aikana.

Vierailija
100/112 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaessa jos silloinkin jännittää liikaa alapäätään?

Miten nuoleminen voi sattua? Vai käyttääkö ap hampaitaan?!

Joo trollihan tuo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän