Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tyttöystävän tiukkuuden takia

Vierailija
27.12.2016 |

Olen vakavissani harkinnut eroa, sillä seksi ei suju tyttöystävän kanssa. Hän on neitsyt, ollaan yritetty olla yhdynnässä mutta häntä sattuu aina niin paljon, että on pakko lopettaa. Tamponin laittokin sattuu häntä ja sormen sisälle työntäminen. En tietenkään jatka sisälle työntymistä, koska hän alkaa itkeä kivun takia aina. En halua olla suhteessa, jossa ei ole hyvää seksiä. Onko teillä koskaan tullut tällaista tilannetta?

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä.

Vierailija
2/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vielä mainita, että minulla on aika pieni penis joten tämä on todellinen ongelma :(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marssitat sen gynelle nyt ennen eroa, jos kerta tamponinkin laitto sattuu.

Vierailija
4/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä voi sitä gynelle pakottaa. Se ite väittää, että se tamponin laiton sattuminen on ihan normaalia. Eikö se sit oo?

Ap

Vierailija
5/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain yksi tie pelastukseen.

Fleshlight.

Vierailija
6/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, jos sormi tai tamponi sattuu.

Vierailija
7/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellakaan normaalia että tamponin sisäänlaitto sattuu.

Vierailija
8/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi teille molemmille on erota. Kun olin exäni kanssa, luulin myös olevani liian tiukka, ja yhdyntäyritykset teki liian kipeää. Nykyisen kanssa kivuton yhdyntä onnistui jotain viikko-pari tapailun aloittamisesta. Ei, peniksen koossa ei näiden välillä ole merkittävää eroa. Vaan siinä, että nykyisessä suhteessa oli molemmilla tarpeeksi halua ja kykyä yrittää eri tavoilla ja aktiivisesti. Olen nyt niin paljon onnellisempi, sekä seksielämän että muutenkin suhteen paremmuuden vuoksi.

Vierailija
9/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen endometrioosi. Pakotat gynelle nyt. 

Vierailija
10/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, kyllä jotain on vialla jos alapää on noin arka ja kipeä, ettei pysty tamponia laittamaan eikä yhdyntään.voi olla kyseessä esim. Vulvodynia tai muu kiputila tai sairaus, joten ilmanmuuta lääkäriin vaan, ei tuo ongelma muuten hänellä tule poistumaan jatkossakaan.

Vierailija
11/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan me yritetty vaikka mitä ja molemmat haluais kyllä sitä oikeesti. Se vaan sattuu kuulemma liikaa, vaikka olis tarpeeks kostee.

Ap

Vierailija
12/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vaginismi. Ei ole normaalia. Tiedän myös naisia, joilla toisen kumppanin (normaalin kokoinen penis) kanssa sattuu eikä onnistu. Toisen kumppanin kanssa taas on oikeasti haluttu, eikä ongelmia ole ollut.

Vierailija
13/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkan vielä. Tamponin laitto sattuu minuakin. Nykyäänkin, vaikka yhdyntä onnistuu hienosti ja kivuttomasti, keskivertoa suuremman peniksen kanssa. Tamponikipu on eri asia kuitenkin kuin yhdyntäkivut, sillä toisen äärellä ollaan kiihottuneessa tilassa, toisen ei. - 8

Vierailija
14/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ohjaisit tytön gynelle, jossa saa lähetteen ja tiukka immekalvo voidaan puhkaista. 

Vierailija
15/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No endometrioosi vois olla ihan järkevä selitys, sillä on tosi kovat kivut menkkojen aikaan. En kyllä haluais muuten erota, koska rakastan sitä mut haluisin joskus seksiäki.

Ap

Vierailija
16/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei nainen ole itse aktiivisesti hakenut apua tuohon ongelmaan. Voi olla, että vasta neljäs gyne tai lääkäri keksii, mistä on kysymys. Ei pidä luovuttaa ensimmäisen kanssa, mikäli levitellään käsiä.

Vierailija
17/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta...

Vierailija
18/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, tiukka ja paksu immenkalvo varmaan vaan ja siinä oleva reikä on pieni, siksi tamponi sattuu. En nyt ymmärrä ongelmaa, siis miksi gynelle pitäisi pakottaa? Eikö halua mennä itse? Luulisi että tilanne on hänellekin ikävä.

Itselläni on siis ollut ihan sama ongelma nuorena. Paikallispuudutuksessa ongelma ratkesi noin kymmenessä minuutissa sairaalassa. Kerropa tämä hänelle.

Vierailija
19/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä runsas kosteuskaan takaa, että on tarpeeksi kiihottunut ja rento. Olin exänkin kanssa pienestäkin ihan läpimärkänä, mutta se ei rentouttanut tai venyttänyt vaginaa tarpeeksi. Vagina on oikeasti aika mystinen kehonosa, omani tuntuu venyvän asioihin joiden en vuosien ajan uskonut olevan mahdollista. Aina vain paranee. -8

Vierailija
20/112 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä jännittää gynelle meno niin paljon, ettei uskalla. Oon yrittäny jutella sen kanssa mut se sanoo, ettei vaan uskalla.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi