Kumpi autonne on tyttö vai poika?
Lapseni pohtii usein eri autoista, kumpia mikin auto on, tyttöauto vai poika-auto. Meidän oma on kuulemma poika. Itseasiassa olen samaa mieltä :)
Kommentit (27)
Volvo meillä, ja on ihmisiässä 45v raskaan elämän elänyt rehti ja ahkera mies. Vaikka vuosia ei ole montaa (2010), on kilometrejä jo tallottu enemmän kun useimmilla. Saas nähdä kuinka monta vuotta vielä jäljellä.
Meidän auto on poika. Perhetila-auto, harmaa tumma. Mummin auto on tyttö, se on pieni ja punainen. Nämä on nyt selvitetty.
Tytön viereen yritän omani laittaa.
Mun Prius on ilmiselvä tyttöauto, holliwuudin isotissiset milffit noilla ajelee.
Mutta kivat kyydit sillä saa aina.
BMW 530d. Tummanharmaa ja ehdottomasti pojaksi miellän :) varmaan ison moottorin ja tehojen takia
Mun autoni sukupuolesta en mene sanomaan mitään, mutta lapsi se selkeästi on. Pieni, ketterä, vähäruokainen eikä ole vanhuuden tuomia vaivoja. Yhden kolhunkin saanut kuten lapset mustelmia.
Mutta miehen harrasteauto on selkeästi kopea, nenä pystyssä kulkeva vanha rouva, oikea grand old lady: 80-luvun puolivälistä, oman arvonsa tunteva, välillä jopa oikutteleva jos ei ole tarpeeksi paljon hellinyt ja kehunut Rouvaa. Ulkokuori voi pettää, näyttää laiskalta ja helmassa joskus pieniä ruostepilkkuja, mutta kaasua painaessa Rouvasta kuoriutuu räyhäkäs menopeli.
Äh, hellittelen autoani sanomalla sitä vauvaksi (pienikokoinen auto, meillä on myös isompi auto) Sukupuoli jää kyllä epäselväksi. Ja meillä on myös oikea vauva/taapero ja muitakin lapsia kun joku kohtaa sanoo velaksi.