Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi autonne on tyttö vai poika?

Vierailija
26.12.2016 |

Lapseni pohtii usein eri autoista, kumpia mikin auto on, tyttöauto vai poika-auto. Meidän oma on kuulemma poika. Itseasiassa olen samaa mieltä :)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on poika-auto, sillä on nimikin. Aikaisemmat autoni ovat olleet tyttöjä. Ihanaa että joku muukin ajattelee näin, vaikka sitten lapsesi 😊. Olen itse yli nelikymppinen nainen.

Vierailija
2/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, ilmiselvä oopperadiiva. Oikukas luonne ja muhkeat muodot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corolla kuulostaa tytöltä. Ja onhan se sellainen ruuhkavuosiaan elävä uskollinen rouva, palvelee joka päivä ja kantaa kauppakassit eikä odota sen ihmeempää hemmottelua kuin tankin täyteen silloin tällöin.

Vierailija
4/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolineutraali

Vierailija
5/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö, enempi semmonen juhta, ei mikään prinsessa.

Vierailija
6/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin usein katsomme lasten kanssa esim. Uimahallin parkkiksella, kenen viereen automme (poika) jää. Millaista seuraavautolls on? Onko tyttöjä vai poikia? Ovatko lähteneet pois tai onko tullut uusia kavereita poissaollessamme? Yksin autoa on ikävä lasten mukaan jättää.

Vierailija
7/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen Audi oli nainen: Kaunis, elegantti ja laiska. Nykyinen Mersu on mies: Tehokas ja ärhäkkä. (Vaikka siinä onkin kaksi pakoputkea.) Vai hei, onkohan se tuplahomo? 😁

Vierailija
8/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tarkemmin ajatellut. Mutta nyt kun ajattelen, niin hän on noin 40 v. ehkä hieman sporttinen ja käytännöllinen, erittäin järkevä ja älykäs nainen.

Vierailija
9/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekin usein katsomme lasten kanssa esim. Uimahallin parkkiksella, kenen viereen automme (poika) jää. Millaista seuraavautolls on? Onko tyttöjä vai poikia? Ovatko lähteneet pois tai onko tullut uusia kavereita poissaollessamme? Yksin autoa on ikävä lasten mukaan jättää.

Minäkin katson tarkkaan etten parkkeeraa varsinkaan volkkarin viereen korollaani, noista volkkareista voi joku hyppykuppa tarttua luotettaviinkin autoihin, vähän arveluttaa muutkin saksalaiset, ehkä mersun viereen voi parkkeerata jos ei muualla ole vapaata ruutua.

Vierailija
10/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun autoni on sähäkkä leidi

Vierailija
11/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aiemmin ajatellut, mutta nyt kun rupesin miettimään niin en osaa kuvitella punaista Citroeniani muuta kuin tyttönä. Suurin osa autoistani on ehkä ollut tyttöjä, mieleen tulee vain yksi harmaa Honda joka oli todellakin mies, ja yksi kullanvärinen Volvo joka oli vähän sukupuolellisesti epämääräinen.

Vierailija
12/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo että lapsesta ei tule autoseksuaalia!!

Vierailija
13/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun auto on Q. Arvaatte varmaan merkin.

Mutta toisaalta Q tarkoittaa myös kuningatarta...

Vierailija
14/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aiemmin ajatellut, mutta nyt kun rupesin miettimään niin en osaa kuvitella punaista Citroeniani muuta kuin tyttönä. Suurin osa autoistani on ehkä ollut tyttöjä, mieleen tulee vain yksi harmaa Honda joka oli todellakin mies, ja yksi kullanvärinen Volvo joka oli vähän sukupuolellisesti epämääräinen.

Ai kun se Volvo oli ruotsalainen?

Vierailija
15/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun auto on kyllä työteliäs, luotettava topakka naisihminen, ihan niin kuin emäntänsäkin. Mieheni auto on taas hieman pöyhkeä, iso vahva mies, heh.

Vierailija
16/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, ei kun se väri oli jotenkin niin epäsynkassa auton kulmikkuuden kanssa.

Vierailija
17/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ajatus. Mutta hieno nainen, leidi

Vierailija
18/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika tai oikeastaan mies. Sellainen ylväs ja arvonsa tunteva jörö. Kutsun kersantiksi!

Vierailija
19/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun auto on Q. Arvaatte varmaan merkin.

Mutta toisaalta Q tarkoittaa myös kuningatarta...

Toisaalta Q oli Bondissa se mies, joka keksi Bondille hämmästyttäviä varusteita.

Vierailija
20/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, ei kun se väri oli jotenkin niin epäsynkassa auton kulmikkuuden kanssa.

Vääränvärinen ruotsalainen? Olepas nyt varovainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän