Maksan lentolipusta saman hinnan kuin muutkin, joten kallistan penkkini taka-asentoon kun haluan
Ja tätähän ei voi kukaan tulla kieltämään. Moni takanani istuva honkkeli on tosin yrittänyt itkeä asiasta lentoemännille, mutta he ovat vain joutuneet toteamaan, että kaikilla on lupa laittaa penkkinsä taka-asentoon, pois lukien nousut, laskut ja ateriat.
Vuosi vaihtuu taas ulkomailla, ja toivon sellaista +190-senttistä urveloa taakseni mäkättämään ja itkemään, kun polviin koskee. :D T: 161 cm judomimmi
Kommentit (429)
No tuohan on oikeasti varsin ilkeää kallistella sitä penkkiä ihan vaan siksi että saa olla ihmispaska. Oma mieheni on 195cm pitkä ja muutenkin saa istua polvet suussa lentokoneessa, jos edessä oleva kallistaa penkkiä selvästi esim nukkuakseen, hän ei takana edes pysty istumaan. Meillä ei onneksi ole eteen koskaan noin omahyväisiä kusipäitä sattunut 😊
Minun edessä istuessa et ikävä kyllä kallista sitä penkkiä jos ihan tavan karja-osastolla lennetään, sillä et yksinkertaisesti mahdu tekemään niin.
T. 198cm / 122kg BJJ-poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penkkinsä taakse kallistavat ovat itsekkäimpiä mulkkuja ja suurimpia ihmisperseitä mitä maa päällään kantaa. Kaikilla pitäisi olla sen verran kokemusta ahtaissa tiloissa matkustamisesta, että ei ainakaan tekisi kanssamatkustajansa olosta entistä tukalampaa.
Miten luulet minun rentoutuvan tai nukkuvan, jos pidän penkkiä pystyasennossa? AP
Nuku kotona.
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa olen selvittänyt asian penkinkallistelijan kanssa lennon jälkeen kentällä. Yleensä on auttanut keskustelu jo koneessa. Vain siksi koska mä voin. Joku palstalla oleva penkinkallistelijaurpo voi minut tästä tunnistaakin sekä Finskin Heidi tai Milka.
T:195cm/125kg/80 lentomatkapäivää euroopassa/2016
Sellainen pullahanska siellä. 😄
En oikeasti ikinä ole kiehunut niin kovaa tuntemattomalle ihmiselle kun kerran lentokoneessa kun sitä selkänojaa aletaan kallistamaan ilman, että kysyy onko se ok. Mun jalat tuntuu räjähtävän lentokoneessa, särkee ja sattuu. Sen lisäksi olen vielä pitkä jalkainen, että jaloille vaikea löytää hyvää asentoa niin ettei hulluna satu ja pakota.
Kun vierustoverin edessä olija kallisti ensin tuolin sanaakaan sanomatta olin jo suu ammollaan kuinka joku kehtaakin. Muutenkin niin vähän tilaa lentokoneissa niin joku ajattelee, että on okeij viedä se pienikin tila takana istuvalta.
Kun minun edessä istuja koitti kallistaa tuoliaan olin jalat koukussa niin että polvet ottivat kiinni selkänojaan. Siinä hetken yrittivät saada kallistettua mutta luovuttivat jossain vaiheessa. Näkivät kyllä (ja myös kuulivat) että minä olen asiaa vastaan, mutta silti yrittivät ja yrittivät. Kiehui niin kovaa päässä. Onneksi jalat koukussa oli hyvä asento. Istuin niin suurimman osan matkasta muutenkin.
En vaan ymmärrä millainen ihminen väkisin kallistaa tuolia, vaikka takana olija valittelee jalkojen kipuilevan ja kuinka ei pysty liikuttelemaan jalkojaan nykyisessäkään tilassa. Samaa kastia niiden kanssa jotka jättää huoltoasemalla/pikaruokaravintolassa omat tarjottimensa roskineen pöytään?
Kun ap sinun edessäsi istuva kallistaa penkin sinun syliisi, mitä teet? Otat judomimminä kuristusotteeseen? Vai toteat tyytyväisenä, että saahan tuo noin tehdä, kun on maksanut saman lipun hinnan kuin sinäkin. Eikä yhtään ärsytä, niinkö?
Mä otan rennon käsinoja-asennon kallistetun penkin selkänojaan. Saatanpa siinä eteenpäin nojatessani nukahtaa ja kuolata unissani edessä istuvan otsalohkolle. Mä voin, koska olen paikastani ja reviiristäni maksanut.
Yölennoilla ok, päivälennoilla (Euroopan sisäiset) ei ok. Kuka tahansa univelkainen pystyy lentämään sen max. 6 h Euroopan lennoilla selkänoja pystyasennossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa olen selvittänyt asian penkinkallistelijan kanssa lennon jälkeen kentällä. Yleensä on auttanut keskustelu jo koneessa. Vain siksi koska mä voin. Joku palstalla oleva penkinkallistelijaurpo voi minut tästä tunnistaakin sekä Finskin Heidi tai Milka.
Tervetuloa eteen istumaan torstaina HEL-RM ja terveiset tytöille.
Viimeksi kun minulle tehtiin noin pitkän matkan bussissa, odotin että hän oli vaipumassa uneen ja sen jälkeen nousin ikkunapaikaltani käydäkseni vessassa. Sieltä palattuani aloin kaivella jalkatilassa olevasta repustani tavaroita, joita "tarvitsin" ja nostin toisen kassini syliin. Sitten huomasin, ettei "etsimäni tavara" ollut repussa vaan hattuhyllyllä, joten jouduin jälleen nousemaan käytävälle ja seisomaan kallistajien vieressä kommentoidessani kovaan ääneen omalle matkakumppanilleni kuinka millään ei löydy sitä, mitä etsin. Kun kallistajat vielä yrittivät nukkua niin päätimme matkakumppanini kanssa vaihtaa paikkaa, jotta välillä hän pääsee ikkunapaikalle. Siinä joutuu aina ikävästi tarttumaan siitä tuolin kahvasta saadakseen tukea ja toisaalta tulee tönittyä sitä tuolia mahtuakseen takaisin paikalleen.
Siinä kohtaa kallistajat luovuttivat.
Sen sijaan junassa, kun edessäni istunut nuori mies kysyi kohteliaasti sopiiko, että hän hieman kallistaa tuoliaan, annoin mielelläni luvan ja annoin hänen olla rauhassa. Eikä hän puolestaan kallistanut sitä ääriasentoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa eteen istumaan torstaina HEL-RM ja terveiset tytöille.
Luuletko oikeasti olevasi isokin äijä? Vastaapa nyt ihan rehellisesti. Tuollaisen honkkelin pitäisi painaa 150 kg että näyttäisit yhtään miltään. :D
Voi hyvänen aika sentään, millainen ongelma lentäminen voi olla av-mammalle, joka "pääsee" kerran vuodessa lentokoneeseen. Jo hyvissä ajoin ennen matkaa pitää purkaa raivo palstalle. Ei todellakaan uskoisi, että tässä ketjussa on aikuisia ihmisiä kirjoittamassa.
Anna mennä, mutta saattaa olla että evääni vahingossa kippaavat hiuksillesi. :)
T. Nainen 164cm joka on ihan varmasti vittumaisempi kuin sinä
Et muuten pysty kallistamaan, sillä siellä on meikäläisen 190-senttisen vahvat reidet!
Ja minä kun luulin, että judokat ovat fiksuja, mutta hehän ovatkin täysiä k...päitä. Joka päivä oppii jotain uutta.
Ja minä adhd-rynkytän jalkaani sen parin tunnin ajan musiikin tahdissa!
Tässä muutama tilanne:
- kallistaa penkin taakse, mutta ei lepää siinä hetkeäkään, vaan tekee kaikkea muuta
- ei kuitenkaan nosta penkkiä kohteliaasti pyydettäessä
- ruoka tulee, mutta penkkiä ei nosteta, vaikka pyydetään (kohteliaasti)
- pidetään penkki kiusallaan alhaalla (kommentoidaan kaverille ettei tarvi nosta)
- takana oleva ei voi käyttää pöytää, ei mahdu syömään eikä pääse tuolista ylös
- takana olevalla voi olla jalkavaivoja, jäykkyyttä, olla iäkäs tms., jolloin liikkuminen ahtaassa tilassa on mahdotonta
- ja lennän lyhyitä kolmen tunnin päivälentoja, jolloin nukkuminen ei todellakaan ole tarpeen
Aamen tälle!