Maksan lentolipusta saman hinnan kuin muutkin, joten kallistan penkkini taka-asentoon kun haluan
Ja tätähän ei voi kukaan tulla kieltämään. Moni takanani istuva honkkeli on tosin yrittänyt itkeä asiasta lentoemännille, mutta he ovat vain joutuneet toteamaan, että kaikilla on lupa laittaa penkkinsä taka-asentoon, pois lukien nousut, laskut ja ateriat.
Vuosi vaihtuu taas ulkomailla, ja toivon sellaista +190-senttistä urveloa taakseni mäkättämään ja itkemään, kun polviin koskee. :D T: 161 cm judomimmi
Kommentit (429)
kai saan sitten haistella hiuksiasi ja letittää hiuksesi haluamalla tavallani? olen myös maksanut paikastani :)
Maksan saman verran kerrostalon yhtiövastiketta kuin muutkin. Jos haluan soittaa ghettoblasterilla Sentencediä täysillä pikkutunneilla, minähän soitan.
Raha ei tuo sivistystä. Apinoillakin on nykyisin varaa maksaa kämäsestä lentolipustaan.
Tietekin kallistat jos siltä tuntuu. Jos se olisi kiellettyä, ei penkit lisi kallistettavia. Se on takana istuvan ongelma jos ei kestä asiaa. Kallistakoot itsekin penkkinsä jos liikaa häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
kai saan sitten haistella hiuksiasi ja letittää hiuksesi haluamalla tavallani? olen myös maksanut paikastani :)
Hiuksiani tai mitään muutakaan minulle kuuluvaa ei tule olemaan puolellasi. Jos joku koskisi hiuksiini, nostaisin siitä todellakin metelin. AP
Mä kaivan räkää nenästäni ja vaivihkaa tiputtelen muovaamiani räkäpalleroita penkin kippaajien tukkaan ja naureskellen itseksen. ;-)
P.s. Se takana istuva on saattanut maksaa enemmän kuin sinä. Ne liput ei ole aina saman hintaisia kaikille... Newsflash.
Penkkinsä taakse kallistavat ovat itsekkäimpiä mulkkuja ja suurimpia ihmisperseitä mitä maa päällään kantaa. Kaikilla pitäisi olla sen verran kokemusta ahtaissa tiloissa matkustamisesta, että ei ainakaan tekisi kanssamatkustajansa olosta entistä tukalampaa.
En kehtaa mainita, mitä olen joskus "vahingossa" sotkenut hiuksiisi/vaatteisiisi...
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mä kaivan räkää nenästäni ja vaivihkaa tiputtelen muovaamiani räkäpalleroita penkin kippaajien tukkaan ja naureskellen itseksen. ;-)
P.s. Se takana istuva on saattanut maksaa enemmän kuin sinä. Ne liput ei ole aina saman hintaisia kaikille... Newsflash.
Eipä ole oikeastaan minun ongelmani. Olisi kannattanut maksaa vielä vähän enemmän ja tehdä matkustusluokan korotus.
Ihan vapaasti. Saan aina yskäkohtauksen, kun joku kallistaa penkin edessäni. Ja koska jalat ovat pitkät, niin survon pakostakin polviani kallistelijan selkään. Voivoi.
PS. En harrasta judoa.
Vierailija kirjoitti:
Penkkinsä taakse kallistavat ovat itsekkäimpiä mulkkuja ja suurimpia ihmisperseitä mitä maa päällään kantaa. Kaikilla pitäisi olla sen verran kokemusta ahtaissa tiloissa matkustamisesta, että ei ainakaan tekisi kanssamatkustajansa olosta entistä tukalampaa.
Miten luulet minun rentoutuvan tai nukkuvan, jos pidän penkkiä pystyasennossa? AP
Vierailija kirjoitti:
Maksan saman verran kerrostalon yhtiövastiketta kuin muutkin. Jos haluan soittaa ghettoblasterilla Sentencediä täysillä pikkutunneilla, minähän soitan.
Äläpäs höpötä. Tuo on jokaisen taloyhtiön järjestyssäännöissä kielletty. Penkin kallistaminen ei ole missään säännöissä kiellettyä, ellei oteta nousuja, laskuja ja ruokailuja huomioon. AP
En ole koskaan käsittänyt, mikä ongelma se on, jos edessä oleva kallistaa penkkinsä. Ei se penkki taakse päin liiku, vaan se selkänojan yläosa. Ei siis vaikuta jalkatilaan, ja vaikka olisi ihminen miten lihava, ei se läski siellä selkänojan yläkohdalla ole.
Ihmiset, jotka ovat istuneet edessäni, ovat monta kertaa kallistaneet selkänojaa, eikä se ole vaikuttanut matkustamiseeni yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vapaasti. Saan aina yskäkohtauksen, kun joku kallistaa penkin edessäni. Ja koska jalat ovat pitkät, niin survon pakostakin polviani kallistelijan selkään. Voivoi.
PS. En harrasta judoa.
sama aina ei kerkii laittamaan kättä suun eteen, joskus voi olla vaikka pähkinää viel suussa
Kallista ihan vapaasti mun puolesta, ei häiritse lainkaan.