Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Timo TA Mikkosen kohtalo surettaa

Vierailija
26.12.2016 |

Vaikuttihan se aikoinaan sanalla sanottuna vähän mulkulta jätkältä, mutta silti ikävältä tuntuu hänen ja perheen puolesta. :/

Kommentit (251)

Vierailija
141/251 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivovammoihin kuuluu oiretiedostamattomuus, joten ei Timo ole se todellinen kärsijä, vaan lapset. Äiti on keskittynyt hoitamaan miestään ja lapset saavat selviytyä omin päin. Tai nythän tilanne on jo toinen.

Kun meillä mies aivovammautui, mä keskityin lasten ja omaan selviytymiseen. Mies sai olla ammattilaisten hoteissa mahd. kauan, eli puoli vuotta. Sitten se helvetti repesikin kun mies tuli kotiin. Ehkä joku riemuitsi meidänkin kohtalosta, tiedä häntä.

Vierailija
142/251 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole kuulleetkaan mediassa aikoihin vahvan naisen teräviä ja syväluotaavia sivalluksia päiväkodeista, sivareista, työttömistä ja yhteiskunnan varoilla eläjistä.

Ikävä näitä nasevuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/251 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karman laki kosti vaimon vuosikausien pettämisen ja häntäheikkeilyn. Myös sille toiselle naiselle, eli haaskalle joka on nykyinen vaimonsa. Aina arvostelemassa muita. Ihan oikein noille.

Vierailija
144/251 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivovammoihin kuuluu oiretiedostamattomuus, joten ei Timo ole se todellinen kärsijä, vaan lapset. Äiti on keskittynyt hoitamaan miestään ja lapset saavat selviytyä omin päin. Tai nythän tilanne on jo toinen.

Kun meillä mies aivovammautui, mä keskityin lasten ja omaan selviytymiseen. Mies sai olla ammattilaisten hoteissa mahd. kauan, eli puoli vuotta. Sitten se helvetti repesikin kun mies tuli kotiin. Ehkä joku riemuitsi meidänkin kohtalosta, tiedä häntä.

Yleisestä mielenkiinnosta kysyn, että onko tällainen aivovammapotilas pakko ottaa kotiin alun sairaalahoidon jälkeen? Tarkoitan siis tilannetta, kun aivovammapotilas on niin vammautunut, että tarvitsee toisen henkilön apua perustoimintoihin (syöminen, wc-asiointi/vaipat, suihkussa käynti, kääntyminen sängyssä jne).

Voiko siis aviopuoliso pyytää, että kun hänen täytyy käydä töissä lasten ja itsensä elannon hankkimisen vuoksi eikä hän voi hoitaa täysipäiväisesti aivovammapotilasta, että potilas jää pysyvään sairaala-/hoivakotihoitoon?

Esimerkiksi meillä jos mies saisi pahan infarktin ja jäisi täysin toisten ihmisten avun varaan niin en minä voisi irtisanoutua vakituisesta työstäni sen vuoksi , että alkaisin pienellä omaishoitajan tuella häntä hoitamaan. Meillä on iso asuntolaina maksettavana ja kolme kasvavaa lasta elätettävänä. Toki voisin ottaa hänet sairaalasta kotiin esimerkiksi viikonloppuisin ja lomilla. Mutta perheen hyvinvoinnin kannalta olisi ainakin meidän tapauksessa parasta, että puoliso olisi pysyvässä sairaalahoidossa ja vain vierailisi kotona.

Vierailija
145/251 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nai vanhan ukon, täytyy varautua tuollaiseen tulevaisuuteen. Perintö ei tipahda välttämättä sydänkohtauksesta.

Vierailija
146/251 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo T.A. oli niin itseään täynnä. Kuvasti oman sukupolven nevöhöödiä, kun tuo suhde Niinan kanssa tuli julkisuuteen. Mun piti kysyä äidiltä, kuka tuo gubbe oikein on, pitäisikö se tuntea?

Vierailija
147/251 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt ei liity Timon nykyiseen tilanteeseen millään tavalla, mutta olen aina ihmetellyt niitä "kristillisiä arvoja", joita hän puolustaa. Siis onko jatkuva pettäminen, avioero ja uusiin naimisiin meneminen osa näitä "kristillisiä arvoja"?

Onneksi olen ateisti.

Miehen onnistui olla myös sinivalkoinen jenkki!

Vierailija
148/251 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulikin mieleen toinen vanha elostelija. Paljonkohan Dannylle maksaa tuon nuoren misukan paneminen? Ilmaista se ei missään nimessä ole, vaikka seurusteluksi virallisesti kutsuisikin. Mitä enemmän ikää, sitä enemmän nuoremman pesä kustantaa.

Vierailija
149/251 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En toivo tuon räävittömän "liiton" lapsillekkaan mitään hyvää. Ja onhan se jo nähtävissä, ei mene lapsilla hyvin. Kiitos Ninalle siitä.

Miten se muka lapsista näkyy?

Molemmat erityisluokalla, tarvitsevat erityistä tukea monessa asiassa. Tulevaisuudessa töitä löytynee jostain pajatyyppisistä tehtävistä nappien pussittajina tms.

Vanha isä altistaa lapsen kaikenlaisille kehitysvammoille ja -häiriöille. Ekat, nuorena saadut lapset ovat ihan normaaleja ja hyvin elämässä pärjänneitä.

Voi olla isästä mitä mieltä tahansa, mutta on kyllä varsinaista hengen köyhyyttä ja moukkamaisuutta haukkua lapsia täällä. Aikuiset kiusaamista lapsia- tosi järkyttävää juttua.

Ei kai täällä kukaan ole lapsia haukkunut? Tietenkään lapsia ei saa haukkua. Eikös perheen äiti itse ole julkisuuteen kertonut lastensa ongelmista ja diagnooseista? 

Vierailija
150/251 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on myös hyviä ihmisiä joilla on asiat yhtä huonosti, suren mielummin heitä.

Vierailija
151/251 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://m.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/vihdoin-ja-viimein-mikkost…

Myyntihinnaksi tuli se mitä pyydettiin, eli 270 000 euroa. Nina saa summalla velat kuitattua ja rahaa jää ylikin, Liski kertoo iloisena.

Eli ei jäänyt velkoja.

Tuoreimmassa Hymyssä Nina itse kertoo ihan muuta eli velkaa on edelleen.

Voi olla jotain Timo TeeAan yritysvelkoja kun tappiota sekin pulju on tehnyt pitkään. Helsiginasunnosta kyllä pohdin että millasenhan pirtin ovat saaneet noilla varoilla ostettua, haastattelussa mainitsi että Itä-Helsinkiin muuttavat eli varmaan johonki Vuosaari-Vartiokylä-Kontula-Jakomäki-akselille jossa tuo summa voisikin riittää neljän huoneen asuntoon. 

Ei tässä kyllä voi muuta ajatella kuin että karma. Mrs. Mikkonen vaahtosi miten työssäkäyvät ja uralleen omistautuvat naiset vihaavat lapsiaan, nyt onkin täysin itse elättämässä perhettään. Mr. Mikkonen puolestaan on koko elämänsä käskyttänyt muita ja pettänyt vaimoaan, nyt onkin yhtäkkiä täysin vaimonsa armoilla lähes tiedottomassa tilassa. Uskomattoman ironinen kuviohan tuo on, lapsia tosin käy sääliksi. Timpan ollessa vielä tajuissaan vei muksut jonnekin sotamuistomerkille ja pisti nämä laittamaan kättä lippaan kunnon jenkkimeiningillä. Nina vielä koitti avata rahahanat tekemällä toisesta pojasta uuden Robinin Maki Kolehmaisen avulla, mutta eihän siitä mitään tullut. Lapset varmasti oireilevat tällaista perhekuviota jossa vielä lapsena on tungettu julkisuuteen ja realityohjelmaan niin paljon kuin vain on mahdollista.   

Vierailija
152/251 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vuosikymmenten ansioituneella, erinomaisen ammattitaitoisella ja menestyksekkäällä mediavaikuttamisella päätyy miinusmerkkiseen taloudelliseen tilanteeseen?

Vierailija
153/251 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai muuttavat Itä-Helsinkiin? Suuresti inhoaminsa matujen ghettoon. :D Saavat pojat vähän eksoottisempia kavereita koulusta.

Vierailija
154/251 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin vielä. "Pilvilinnasta" Romanin ja somalin naapuriin kirsikkana kakun päällä.

Eläkää ihmiset hyvää ja kultaisen keskitien elämää. Muuten voi kohtalo tuoda kaikki pahimmat omat painajaiset kuvioihin.

Vierailija
155/251 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omiin muroihin kusemisen taito.

Vierailija
156/251 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://m.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/vihdoin-ja-viimein-mikkost…

Myyntihinnaksi tuli se mitä pyydettiin, eli 270 000 euroa. Nina saa summalla velat kuitattua ja rahaa jää ylikin, Liski kertoo iloisena.

Eli ei jäänyt velkoja.

Tuoreimmassa Hymyssä Nina itse kertoo ihan muuta eli velkaa on edelleen.

Voi olla jotain Timo TeeAan yritysvelkoja kun tappiota sekin pulju on tehnyt pitkään. Helsiginasunnosta kyllä pohdin että millasenhan pirtin ovat saaneet noilla varoilla ostettua, haastattelussa mainitsi että Itä-Helsinkiin muuttavat eli varmaan johonki Vuosaari-Vartiokylä-Kontula-Jakomäki-akselille jossa tuo summa voisikin riittää neljän huoneen asuntoon. 

Ei tässä kyllä voi muuta ajatella kuin että karma. Mrs. Mikkonen vaahtosi miten työssäkäyvät ja uralleen omistautuvat naiset vihaavat lapsiaan, nyt onkin täysin itse elättämässä perhettään. Mr. Mikkonen puolestaan on koko elämänsä käskyttänyt muita ja pettänyt vaimoaan, nyt onkin yhtäkkiä täysin vaimonsa armoilla lähes tiedottomassa tilassa. Uskomattoman ironinen kuviohan tuo on, lapsia tosin käy sääliksi. Timpan ollessa vielä tajuissaan vei muksut jonnekin sotamuistomerkille ja pisti nämä laittamaan kättä lippaan kunnon jenkkimeiningillä. Nina vielä koitti avata rahahanat tekemällä toisesta pojasta uuden Robinin Maki Kolehmaisen avulla, mutta eihän siitä mitään tullut. Lapset varmasti oireilevat tällaista perhekuviota jossa vielä lapsena on tungettu julkisuuteen ja realityohjelmaan niin paljon kuin vain on mahdollista.   

Vuokra-asunnosta se Nina on medialle kertonut. Vai miten kuvittelit omaishoidontuella ja minimieläkkeellä elävän velkaiset perheen saavan lainaa asuntoon? Pilvilinna oli firman omistuksessa ja sen myynnistä saadut rahat eivät riittäneet kattamaan lainoja.

Vierailija
157/251 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisestä mielenkiinnosta kysyn, että onko tällainen aivovammapotilas pakko ottaa kotiin alun sairaalahoidon jälkeen? Tarkoitan siis tilannetta, kun aivovammapotilas on niin vammautunut, että tarvitsee toisen henkilön apua perustoimintoihin (syöminen, wc-asiointi/vaipat, suihkussa käynti, kääntyminen sängyssä jne).

Voiko siis aviopuoliso pyytää, että kun hänen täytyy käydä töissä lasten ja itsensä elannon hankkimisen vuoksi eikä hän voi hoitaa täysipäiväisesti aivovammapotilasta, että potilas jää pysyvään sairaala-/hoivakotihoitoon?

Esimerkiksi meillä jos mies saisi pahan infarktin ja jäisi täysin toisten ihmisten avun varaan niin en minä voisi irtisanoutua vakituisesta työstäni sen vuoksi , että alkaisin pienellä omaishoitajan tuella häntä hoitamaan. Meillä on iso asuntolaina maksettavana ja kolme kasvavaa lasta elätettävänä. Toki voisin ottaa hänet sairaalasta kotiin esimerkiksi viikonloppuisin ja lomilla. Mutta perheen hyvinvoinnin kannalta olisi ainakin meidän tapauksessa parasta, että puoliso olisi pysyvässä sairaalahoidossa ja vain vierailisi kotona.

Jos on riittävän huonossa kunnossa eli tarvitsee käytännössä ympärivuorokautista hoivaa, niin pitkäaikaispaikka saattaa olla parempi vaihtoehto. Mutta silloin pitää muistaa, että paikasta maksetaan tulojen mukaan. Puolison koko eläke menee hoitomaksuihin pientä käyttörahaa lukuunottamatta. Hoitomaksuna saadaan veloittaa todelliset kustannukset, jotka ovat noin 3000 e/kk. Tai jos ei saa pitkäaikaispaikaa vaan päätyy palvelutaloon, niin kustannukset siellä saattavat nousta niin korkeiksi, että joudut omasta palkastasi maksamaan lääkkeet tms. Kaikki ne kotivierailut invataksilla maksat tietenkin itse.

Vierailija
158/251 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte kyllä epäinhimillisiä! Ei muakaan T.A.n kohtalo liikuta, mutta en sentään voi ilkkua tuollalailla moisesta kohtalosta, kenenkään kohdalla! Järkyttävää porukkaa täällä. 

Vierailija
159/251 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme ole kuulleetkaan mediassa aikoihin vahvan naisen teräviä ja syväluotaavia sivalluksia päiväkodeista, sivareista, työttömistä ja yhteiskunnan varoilla eläjistä.

Ikävä näitä nasevuuksia.

Minä kaipaan niitä auvoisia aikoja, jolloin istuttiin rannalla alkoholiton mansikkasiideri käden ulottuvilla ja seurattiin muodollisesti pätevän uimaopettajan telmimistä rannalla lasten kanssa. Kun suurin uhka perheelle oli kollikissan karkaaminen tai se, että porvoolaisessa ravintolassa ei osattu teititellä.

Vierailija
160/251 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina kuitenkin ihaillut, miten Niina on jaksanut hoitaa ja rakastaa sairasta miestään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme