Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsenko apua? Joulun jälkeinen ahdistus saa mielen niin matalaksi.

Vierailija
26.12.2016 |

Joulu on ohi ja aina sama ahdistus iskee.. :(

Miksi joulu on näin nopeasti ohi, sukulaiset, veljet, siskot lähtivät jo pois kaikki kiireellä. :(

Rauha on ohi ja paluu kiireeseen ja rauhattomuuteen on taas totta........ :(

Miksi kaikki vaihtuu ilosta niin nopeasti suruun. :(

Mitä järkeä tässä missään on... kun jo kaikki rauha vaihtuu hälinään ja ainaiseen kiireseeen..... olenko tulossa hulluksi? Olenko masentunut? Olen mies, on paha olla. Ahdistaaaaaaaaaaaa........

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa nyt joku jotain :(

Vierailija
2/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua :( Täällä kans samat fiilikset aina joulun jälkeen. Jotenkin se masentaa kun joulua on odotettu innolla pari kuukautta ja sitten kaikki onkin nopeasti ohi. Tulee tyhjä olo ja tuntuu niin tylsältä kun on pakko palata normaaliin arkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tuota verrata matkanjälkeiseen bluesiin?

On ajateltava eteenpäin. Suunnittele vaikka minkä kurssin aloittaisit tammikuussa. Kyllä se siitä.

Vierailija
4/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ahdistaa.

N25

Vierailija
5/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä juuri. Tyhjä olo ja veli lähti omille teilleen taas :( :( :(

Juuri saunottiin yhdessä jne. nyt ei enää

Vierailija
6/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te luovutte joulusta niin nopeasti? Joulu kestää loppiaiseen asti.

Vierailija
7/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin itkin miehelle tänään, kun joulu on ohi. On ollut ihanaa nähdä perhettä, jota pyritään toki muutenkin näkemään usein. Joulussa on aivan ihanaa tunnelmalliset kynttilät, hyvä ruoka, läheisten seura, joulurauhan julistus, valomeri hautausmaalla, joululaulut, takkatuli, joulusauna jne. Olen niin jouluihminen. Mukavaa kuitenkin, kun ensi viikonloppuna juhlitaan uutta vuotta ja sitten alkaa valoisampi kevät ❤

Vierailija
8/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaisia ensimmäisen maailman ongelmia taas.

Vierailija
9/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna jatkuu työt. Ymmärsin ap:n viestistä, että nimenomaan perheen ja läheisten seura ja joulun tunnelma siinä ohessa on se isoin juttu. Meillä ainakin perheenjäsenet asuvat satojen kilometrien päässä (kauimmat 500km), joten on pakko palata töihin omille kotipaikkakunnille :( Ei ne joulukoristeet siinä enää auta.

Vierailija
10/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinaisia ensimmäisen maailman ongelmia taas.

Mitä sinä kenenkään ongelmista tiedät? Minulle joulussa tärkeintä ovat rakkaat ihmiset, joita olosuhteiden pakosta tulee nähtyä liian harvoin. Oman syöpäni vuoksi sekä tänä vuonna kolmissa hautajaisissa käyneenä olen ymmärtänyt elämän rajallisuuden ja sen, etteivät rakkaat ihmiseni (tai minä) tule aina olemaan täällä. Siksi minulle myös tulee niin kova surku, kun lähdemme eri teille ja ihana, tunnelmallinen jouluaika on ohi. 7/9.

Vierailija
11/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa täälläkin. Ollut ihana rauhallinen ja tunnelmallinen perhejoulu, huomenna pitäis raahautua työpaikalle klo 7.30. 😠 Ketuttaa.

Vierailija
12/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen että kohta saa taas nauttia auringon valosta ja omatkin energiatasot nousevat. Vihaan pimeää aikaa, varsinkin kun ei ole edes lunta valaisemassa.

Jouluahan voi viettää vaikka Nuutin päivään saakka jos tahtoo.

Vierailija
13/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joulu teille epäjumala? Jeesus Herra on ainoa joka tuo todellisen, kestävän rauhan sydämeen.

Vierailija
14/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kun tekee vähän suunnitelmia jo välipäiviä ja vuoden vaihdetta varten niin tuntuu että elämä jatkuu eikä pelkästään työarjen merkeissä. Tsemppiä ap...meitä on muitakin jotka kokee samoin.

Vierailija
15/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hyvä Tuomas joulun tuopi, paha Nuutti pois sen viepi."

Ainakin loppiaiseen (tai halutessaan Nuuttia odottaen tuonne 13.1.) saakkahan sitä joulua kestää. Minnekäs se nyt jo olisi kadonnut? Joulun 12. päiväähän vasta alkoi!

Vierailija
16/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä olo on niin surullinen että haluaisin itkeä, että se puhdistaisi ilmaa. En kuitenkaan osaa itkeä.....

Tiedän tämän aina, että tämä olo tulee joulun jälkeen jo aina etukäteen... mutta niin se vain aina yllättää ja tuntuu pahalta.

Vierailija
17/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin niin ei ole aikaa pohtia joutavia.

Vierailija
18/27 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen ahdistaa joulun menettäminen :(

Vierailija
19/27 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta asiaa! Oma huono mieli kestää kevääseen asti, ainakin tammikuun loppuun. Ahdistaa tämä tyhjyys. Joulukoristeet tuovat myös surua nyt, kun joulu ohi. Otan ne varmaankin huomenna pois. Valoja vielä jätän.

Vierailija
20/27 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä myös Joulun ohitus aina ahdistaa. Suru myös läheisistä, joita jouluna muistettiin.

Monesti miettinyt, pitäiskö skipata koko joulu ku ens pitkään valmistelet, siivoat, leivot, lahjat, kuusi, valoja...ja yhtäkkiä ohi ja ahdistus ja suru jää.

Raskasta kaiken kaikkiaan ku osalla suuria odotuksia eri asioista. Itse olen pienistä asioista kiitollinen.

Tsemppiä, kyllä se hyväksi muuttuu ku alkaa tulla valoisampaa, kevät fiilistä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän