Timo TA Mikkosen kohtalo surettaa
Vaikuttihan se aikoinaan sanalla sanottuna vähän mulkulta jätkältä, mutta silti ikävältä tuntuu hänen ja perheen puolesta. :/
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Ai muuttavat Itä-Helsinkiin? Suuresti inhoaminsa matujen ghettoon. :D Saavat pojat vähän eksoottisempia kavereita koulusta.
Ei helvetti, ei kai ne nyt tänne muuta? Sanokaa, ettei tää ole totta. Pliis.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina kuitenkin ihaillut, miten Niina on jaksanut hoitaa ja rakastaa sairasta miestään.
Myrskylässä oli hoitajana henkilökohtainen avustaja, kunnan palkkaama, muut eläkeikäiset ei vastaavaa ole saaneet. Sieltä muuton jälkeen herra on ollut enemmän vuodeosastolla kuin kotona, koska avustajaa ei enää myönnetty.
Vierailija kirjoitti:
Ai muuttavat Itä-Helsinkiin? Suuresti inhoaminsa matujen ghettoon. :D Saavat pojat vähän eksoottisempia kavereita koulusta.
Taidat olla vähän tyhmä. Kävitkö jo A.Mikkonen muistopaskalla?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina kuitenkin ihaillut, miten Niina on jaksanut hoitaa ja rakastaa sairasta miestään.
Eipä ex-vaimo olisi jaksanut, koska taitaa olla samoja ikiä kuin Timo T. A. Sama kohtalo Lipposkalla.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulikin mieleen toinen vanha elostelija. Paljonkohan Dannylle maksaa tuon nuoren misukan paneminen? Ilmaista se ei missään nimessä ole, vaikka seurusteluksi virallisesti kutsuisikin. Mitä enemmän ikää, sitä enemmän nuoremman pesä kustantaa.
Joskus on tullut pohdittua millä sopimuksella eräiden julkkisten suhteet toimivat.
Aikanaan oli Spede ja ex-miss Eurooppa, sittemmin kynttilätaiteilija. Ja homman nimi oli, mikä?
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että moni täällä Ninaa haukkuva ja pilkkaava AV-mamma olis moisessa tilanteessa lähtenyt lätkimään ja hommannut uuden "rakkaan". Sairas olisi heitetty johonkiin laitokseen ja unohdettu sinne.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla Ninan ja Timon pojat ovat "erityislapsia"? Tietääköhän kukaan täällä, siis oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtalo on julma Timolle. Mutta myös pojille, ihmisellä on tietty optimaalinen lisääntymisikä, (myös miehillä!) jotta saa lapset hoidettua aikuisiksi. Tottakai myös nuori vanhempi voi sairastua tai vanha pysyä kunnossa 90-vuotiaaksi mutta todennäköisemmin pysyy terveenä lasten kasvun ajan jos saa heidät alle 30 vuotiaana. Tätä pitäisi jokaisen vanhemmalla iällä vanhemmaksi itsekkäästi? pyrkivän miettiä etenkin jos molemmat vanhemmat ovat vanhoja tai vanha osapuoli on perheen elättäjä, sairastumisen aiheuttamaa surun taakkaa helpottaa jos edes talous on kunnossa. Tässä meni nyt kaikki pieleen. Toivon hyvää pojille.
Tämä on ihan totta, ja myös vanhan miehen siittiöt ovat huonolaatuisia. Lapset kärsivät usein autismista, Trumpinkin nuorin on autisti.
Mistä tämä viimeinen tieto on kotoisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtalo on julma Timolle. Mutta myös pojille, ihmisellä on tietty optimaalinen lisääntymisikä, (myös miehillä!) jotta saa lapset hoidettua aikuisiksi. Tottakai myös nuori vanhempi voi sairastua tai vanha pysyä kunnossa 90-vuotiaaksi mutta todennäköisemmin pysyy terveenä lasten kasvun ajan jos saa heidät alle 30 vuotiaana. Tätä pitäisi jokaisen vanhemmalla iällä vanhemmaksi itsekkäästi? pyrkivän miettiä etenkin jos molemmat vanhemmat ovat vanhoja tai vanha osapuoli on perheen elättäjä, sairastumisen aiheuttamaa surun taakkaa helpottaa jos edes talous on kunnossa. Tässä meni nyt kaikki pieleen. Toivon hyvää pojille.
Tämä on ihan totta, ja myös vanhan miehen siittiöt ovat huonolaatuisia. Lapset kärsivät usein autismista, Trumpinkin nuorin on autisti.
Mistä tämä viimeinen tieto on kotoisin?
Tätä on ihan tieteellisesti tutkittu. Voit vaikka googlettaa. Vanhan miehen sperma on huonolaatuisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että moni täällä Ninaa haukkuva ja pilkkaava AV-mamma olis moisessa tilanteessa lähtenyt lätkimään ja hommannut uuden "rakkaan". Sairas olisi heitetty johonkiin laitokseen ja unohdettu sinne.
Se on moninkertainen määrä miehiä, jotka dumppaavat puolisonsa kun se sairastuu vakavasti. Olisiko TA vastaavassa tilanteessa jäänyt vaimonsa rinnalle omaishoitajaksi, hmm, mielenkiintoinen kysymys...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://m.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/vihdoin-ja-viimein-mikkost…
Myyntihinnaksi tuli se mitä pyydettiin, eli 270 000 euroa. Nina saa summalla velat kuitattua ja rahaa jää ylikin, Liski kertoo iloisena.Eli ei jäänyt velkoja.
Tuoreimmassa Hymyssä Nina itse kertoo ihan muuta eli velkaa on edelleen.
Voi olla jotain Timo TeeAan yritysvelkoja kun tappiota sekin pulju on tehnyt pitkään. Helsiginasunnosta kyllä pohdin että millasenhan pirtin ovat saaneet noilla varoilla ostettua, haastattelussa mainitsi että Itä-Helsinkiin muuttavat eli varmaan johonki Vuosaari-Vartiokylä-Kontula-Jakomäki-akselille jossa tuo summa voisikin riittää neljän huoneen asuntoon.
Vartiokylä on kallista aluetta, tuskin sieltä mitään saavat tuolla rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on moninkertainen määrä miehiä, jotka dumppaavat puolisonsa kun se sairastuu vakavasti. Olisiko TA vastaavassa tilanteessa jäänyt vaimonsa rinnalle omaishoitajaksi, hmm, mielenkiintoinen kysymys...
Femakko taisi taas nostaa päätään? :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En toivo tuon räävittömän "liiton" lapsillekkaan mitään hyvää. Ja onhan se jo nähtävissä, ei mene lapsilla hyvin. Kiitos Ninalle siitä.
Miten se muka lapsista näkyy?
Molemmat erityisluokalla, tarvitsevat erityistä tukea monessa asiassa. Tulevaisuudessa töitä löytynee jostain pajatyyppisistä tehtävistä nappien pussittajina tms.
Vanha isä altistaa lapsen kaikenlaisille kehitysvammoille ja -häiriöille. Ekat, nuorena saadut lapset ovat ihan normaaleja ja hyvin elämässä pärjänneitä.
Voi olla isästä mitä mieltä tahansa, mutta on kyllä varsinaista hengen köyhyyttä ja moukkamaisuutta haukkua lapsia täällä. Aikuiset kiusaamista lapsia- tosi järkyttävää juttua.
Ei kai täällä kukaan ole lapsia haukkunut? Tietenkään lapsia ei saa haukkua. Eikös perheen äiti itse ole julkisuuteen kertonut lastensa ongelmista ja diagnooseista?
Kyllä on haukuttu. Todella ilkikuriseen tapaan puhutaan siitä kuinka päätyy joksikin nappien pussittajina ihan. Vaikka olisikin diagnoosit pojilla, ei aikuisten tarvitse täällä palstalla Ilkkua. Vai onko sinusta ok, että lapsia julkisesti haukutaan, vieläpä heidän terveydentilasaan. Jotain rajaa nyt tälle p*jauhamiselle.
Lasten haukkuminen on typerää - niin Mikkosten lasten, kuin Nina Mikkosen blogissaan harjoittama muiden lasten haukkuminen. Timon kohtalo on toki surullinen, mutta vastaavia tarinoita on Suomi täynnä. Nina puolestaan on oksettavan oloinen ihminen, jota en sääli tippaakaan. Itse on tuonut tyhmyytensä ja ylimielisyytensä esille lukuisissa haastatteluissa ja blogiteksteissä.. jo ennen Timon sairastumista.
Säälittää myös Timo, jolla käydään härskiä ihmiskauppaa Ninan ja median välillä. Timo ei pysty mistään päättämään itse, eikä ymmärrä tilaansa. On täysin vaimonsa armoilla. Onko tällöin oikein, että ihminen, joka ei itse voi mihinkään vaikuttaa "paistattelee" tuon tuosta lehtien kannessa? Härskiä! Ymmärrän toki, että persaukinen perhe saa näin rahaa...Nina näyttää olevan valmis myymään kaiken. Seuraavaksi lasten vuoro?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En toivo tuon räävittömän "liiton" lapsillekkaan mitään hyvää. Ja onhan se jo nähtävissä, ei mene lapsilla hyvin. Kiitos Ninalle siitä.
Molemmat erityisluokalla, tarvitsevat erityistä tukea monessa asiassa. Tulevaisuudessa töitä löytynee jostain pajatyyppisistä tehtävistä nappien pussittajina tms.
Vanha isä altistaa lapsen kaikenlaisille kehitysvammoille ja -häiriöille. Ekat, nuorena saadut lapset ovat ihan normaaleja ja hyvin elämässä pärjänneitä.
Voi olla isästä mitä mieltä tahansa, mutta on kyllä varsinaista hengen köyhyyttä ja moukkamaisuutta haukkua lapsia täällä. Aikuiset kiusaamista lapsia- tosi järkyttävää juttua.
Ei kai täällä kukaan ole lapsia haukkunut? Tietenkään lapsia ei saa haukkua. Eikös perheen äiti itse ole julkisuuteen kertonut lastensa ongelmista ja diagnooseista?
Kyllä on haukuttu. Todella ilkikuriseen tapaan puhutaan siitä kuinka päätyy joksikin nappien pussittajina ihan. Vaikka olisikin diagnoosit pojilla, ei aikuisten tarvitse täällä palstalla Ilkkua. Vai onko sinusta ok, että lapsia julkisesti haukutaan, vieläpä heidän terveydentilasaan. Jotain rajaa nyt tälle p*jauhamiselle.
Kannattaa kertoa Mikkoskalle myös ettei jatkuvasti lehdissä tuo esiin näitä lasten diagnooseja. Lapset varmaan tykkäävät kun äiti pui niitä julkisesti.
Käyttäjä2513 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla Ninan ja Timon pojat ovat "erityislapsia"? Tietääköhän kukaan täällä, siis oikeasti?
Tarkkaavaisuushäiriöinen älykkö, reps!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kertoa Mikkoskalle myös ettei jatkuvasti lehdissä tuo esiin näitä lasten diagnooseja. Lapset varmaan tykkäävät kun äiti pui niitä julkisesti.
Niin varmaan kannattaa joo. Mutta onko sinusta ok haukkua ja juoruja lapsista, jos vanhemmat ovat idiootteja? Esim, jos vanhemmat olisivat juoppoja olisi silloinkin ok haukkua lapsia vai mitä? Ei liene lasten vika että vanhemmat ovat mitä ovat. Eikä täällä tarvitse näiden lasten asioista juoruilla kuin kunnon kiusaajat konsanaan. Tämän varmaan jokainen järkevä aikuinen ymäärätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, ex-mieheni sanoi aikoinaan, että ihmisellä on vain yksi elämä, siksi hän lähtisi heti jos vammautuisin/sairastuisin vakavasti.Niinpä niin, nyt vuosikymmeniä ja muutomien naisten abortteja, yhden naisen itsemurhaa ja lukuisia avoliittoja myöhemmin, hänellä on iäkkäänä saatu tytär, erityslapsi, jota on pitänyt tukiopettaa peruskoulun loppuun asti kotona.Miehelle maistuu viini enemmän kuin hyvin, eikä ansiotkaan taida kouluttamattomalla suuret olla.
Oma, yksin saatu lapseni on "normaali" heikoista geeneistäni huolimatta, jopa "lahjakas" joka on osannut tehdä sellaisia valintoja, että elämä on helppoa ja "onnellista".Enkä voi omasta kohtalostanikaan valittaa; olen saanut nauttia vapaudesta ja elinikäisestä opiskelusta työn ohessa.Elää elämää, josta nuorena unelmoin.
Elämä on kyllä ihmeellistä; melkein tekisi mieli uskoa "mitä kylvät, sitä niität", mutta en sittenkään uskalla, aina kun voi osua omaan nilkkaan...enkä itsekkään ole puhdas pulmunen.
Siinä ei ole mitään ihailtavaa, että pettää varatun miehen kanssa. Siinä sivussa loukkaa vähän jokaista ihmisryhmää pilkkaamalla julkisesti. Nyt maksaa sitten hintaa siitä. Miksei palaa taas parturi-kampaajan ammattiin, jotta elättäisi sen vähänkin perhettään? Miehestä tulikin tyhjä arpa.