Timo TA Mikkosen kohtalo surettaa
Vaikuttihan se aikoinaan sanalla sanottuna vähän mulkulta jätkältä, mutta silti ikävältä tuntuu hänen ja perheen puolesta. :/
Kommentit (251)
Timo T A ja sen uusi akka saivat just mitä ansaitsevat. Toivottavasti Timo T A pysyy hengissä vielä pitkään maksamassa pahoja tekojaan.
En näe tapahtuneessa mitään surullista. Eikä näe Timokaan.
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen sanoo "onneksi Mikkonen koki karman ..."
Ei kai se nyt niiiin paha ole(vertaa terroristi kiduttaja pedofiili raiskaaja tms) että sille joku aivoinfarktia oikein toivoi.
Minun ukkini koki saman kohtalon, mitä Timo. Oli yhtä mulkku ja munansa vietävissä oleva mies. Voin ilman katumusta sanoa, että sitä saa mitä tilaa. Ei säälitä tuommoset miehet yhtään. Ei ne mitään perheen isukkeja ole muutenkaan, itsekeskeisiä kusipäitä hautaan saakka.
Sori mutta minua ei säälitä. Ei ukkini eikä Mikkosten puolesta. Hyvä vain että karma antaa takaisin, loppuu se tolkuton kukkoilu edes jossain vaiheessa.
Suomalaiset haluaa aina sääliä itsekeskeisiä kusipäitä silloin, kun ne saa ansionsa mukaan. Sen takia meitä huijataan, vedätetään ja nöyryytetään niin paljon kuin sielu sietää. Suomalainen ottaa kaiken vastaan ja kääntää toisenkin poskensa, kuten kunnollisen nöyrän kristityn pitää. Sekä ymmärtää maailman tappiin asti ihmisiä, jotka käyttävät hyväkseen empatiaa ja sääliä. Hautajaisissa puhutaan niin kauniisti ihmisistä, jotka ovat tuhonneet monta elämää. Koska pitää nöyristellä, alistua ja ymmärtää.
Lopettakaa tuo karmasta puhuminen. Millainen ihminen Mikkonen sitten onkaan tai on ollut, löytyy maailmasta niin hirveitä ihmisiä kuin kuvitella saattaa, joita ei kohtaa elämässään mikään sairaus tms. joka laittaisi heitä kärsimään. Ei ole mitään karmaa. Siinä missä pedofiiliraiskaajamurhaaja voi elää sata vuotta terveenä ja kiinni jäämättä, kuolee toisaalla avulias hyväntekijä kituen ja kärsien alle kolmekymppisenä. Sattuma (tai miksi sitä kukakin kutsuu) heittelee onnettomuuksia, sairauksia ja kärsimystä niin hyville kuin pahoillekin ihmisille. Jos puhutaan, että kuka anstaitsee millaisenkin kohtalon, niin jonossa olisi tungosta sellaisista ihmisistä jotka olisivat "ansainneet" Mikkosen sairauden ennemmin kuin hän.
211 puhuu täyttä asiaa. Tämä kansa antaa kyllä heti ruotsalaisten jälkeen käyttää itseään hyväksi tässä maailmassa. Sama näkyy pakolaisteemassa. Annetaan kävellä laittomasti maahan rahaa ja etuuksia vaatimaan. Kirkko vielä siunaa, hallelujah ja rikollisesti auttaa paperittomia fudut saaneita. "Kyllä se tekee vielä parannuksen". Ei ole muslimeiden ja kuspäiden tapa. Sitten vastataan vielä ystävällisesti, että vie tuhkatkin pesästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina kuitenkin ihaillut, miten Niina on jaksanut hoitaa ja rakastaa sairasta miestään.
Luulen, että moni täällä Ninaa haukkuva ja pilkkaava AV-mamma olis moisessa tilanteessa lähtenyt lätkimään ja hommannut uuden "rakkaan". Sairas olisi heitetty johonkiin laitokseen ja unohdettu sinne.
Nimenomaan, mitä tuommoisella "miehellä" tekee?? Ei niin mitään, täysin hyödytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En toivo tuon räävittömän "liiton" lapsillekkaan mitään hyvää. Ja onhan se jo nähtävissä, ei mene lapsilla hyvin. Kiitos Ninalle siitä.
Miten se muka lapsista näkyy?
Molemmat erityisluokalla, tarvitsevat erityistä tukea monessa asiassa. Tulevaisuudessa töitä löytynee jostain pajatyyppisistä tehtävistä nappien pussittajina tms.
Vanha isä altistaa lapsen kaikenlaisille kehitysvammoille ja -häiriöille. Ekat, nuorena saadut lapset ovat ihan normaaleja ja hyvin elämässä pärjänneitä.
Voi olla isästä mitä mieltä tahansa, mutta on kyllä varsinaista hengen köyhyyttä ja moukkamaisuutta haukkua lapsia täällä. Aikuiset kiusaamista lapsia- tosi järkyttävää juttua.
Ei kai täällä kukaan ole lapsia haukkunut? Tietenkään lapsia ei saa haukkua. Eikös perheen äiti itse ole julkisuuteen kertonut lastensa ongelmista ja diagnooseista?
Kyllä on haukuttu. Todella ilkikuriseen tapaan puhutaan siitä kuinka päätyy joksikin nappien pussittajina ihan. Vaikka olisikin diagnoosit pojilla, ei aikuisten tarvitse täällä palstalla Ilkkua. Vai onko sinusta ok, että lapsia julkisesti haukutaan, vieläpä heidän terveydentilasaan. Jotain rajaa nyt tälle p*jauhamiselle.
käsittääkseni tuo ei ole mitään paskan jauhantaa, vaan karu tosiasia?
Vierailija kirjoitti:
Säälittää myös Timo, jolla käydään härskiä ihmiskauppaa Ninan ja median välillä. Timo ei pysty mistään päättämään itse, eikä ymmärrä tilaansa. On täysin vaimonsa armoilla. Onko tällöin oikein, että ihminen, joka ei itse voi mihinkään vaikuttaa "paistattelee" tuon tuosta lehtien kannessa? Härskiä! Ymmärrän toki, että persaukinen perhe saa näin rahaa...Nina näyttää olevan valmis myymään kaiken. Seuraavaksi lasten vuoro?
Tämä lehtienpalstatila kohta loppuukin, jos ei ihan just ammenneta jotain uutta. Hänen miehensä tila ei tuosta muuksi muutu, sairaus on avattu jo moneen kertaan lehtien palstoilla, avoimena on tilitetty useasti omaishoitajuuden raskautta ja rahahuolia, koti on näytetty, erityislapsesta on oltu avoimena, uskoon ei voi enää tulla kun on jo, ei ole enää mitään uutta jutunjuurta mistä lehdet kohta enää maksavat jos ei mennä noilla samoilla.
Sitä ihmettelen, mikä vamma estää poikien polkupyöräilyn - kun kerran tämän vammansa vuoksi tarvitsevat taksikyydin kouluun.
Lukuisissa tv-ohjelmissa ja klipeissä pojat juoksevat, pelaavat jalkapalloa ja innokkaasti esittelevät Michael Jackson -tanssi-imitaatioitaan. Täällä kerrotaan myös poikien (aiemmasta?) judoharrastuksesta. Mikä vamma sallii muut lajit paitsi polkupyöräilyn?
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelen, mikä vamma estää poikien polkupyöräilyn - kun kerran tämän vammansa vuoksi tarvitsevat taksikyydin kouluun.
Lukuisissa tv-ohjelmissa ja klipeissä pojat juoksevat, pelaavat jalkapalloa ja innokkaasti esittelevät Michael Jackson -tanssi-imitaatioitaan. Täällä kerrotaan myös poikien (aiemmasta?) judoharrastuksesta. Mikä vamma sallii muut lajit paitsi polkupyöräilyn?
isän aivovamma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittää myös Timo, jolla käydään härskiä ihmiskauppaa Ninan ja median välillä. Timo ei pysty mistään päättämään itse, eikä ymmärrä tilaansa. On täysin vaimonsa armoilla. Onko tällöin oikein, että ihminen, joka ei itse voi mihinkään vaikuttaa "paistattelee" tuon tuosta lehtien kannessa? Härskiä! Ymmärrän toki, että persaukinen perhe saa näin rahaa...Nina näyttää olevan valmis myymään kaiken. Seuraavaksi lasten vuoro?
Tämä lehtienpalstatila kohta loppuukin, jos ei ihan just ammenneta jotain uutta. Hänen miehensä tila ei tuosta muuksi muutu, sairaus on avattu jo moneen kertaan lehtien palstoilla, avoimena on tilitetty useasti omaishoitajuuden raskautta ja rahahuolia, koti on näytetty, erityislapsesta on oltu avoimena, uskoon ei voi enää tulla kun on jo, ei ole enää mitään uutta jutunjuurta mistä lehdet kohta enää maksavat jos ei mennä noilla samoilla.
Mun on itse vaikea kuvitella, että Timo haluaisi itse olla pois julkisuudesta. Jos hän siis voisi yhä itse päättää, hän haluaisi joka pihauksensa ja vaikka letkuruokintansa olevan lehtien palstoilla. Näinhän hän on puoli vuosisataa elänyt.
Ihan varmasti tullaan myymään lehdille aikanaan myös Timon kuolema, Timon mahtipontiset hautajaiset erityisen pramealla arkulla ja ulkomailla lennätetyillä kukillaan. Sitten on vuorossa Mikkosten suuri suru, Ninan ensimmäinen äitienpäivä leskenä, ensimmäinen joulu kun isä on poissa... Uskoisin pojan "laulavan juontajan" urasta myös riittävän juttua senkin jälkeen. Nina voi kirjoittaa kolumnejaan ja blogia Seiskaan tai sellaiseen.
Luen hyvällä mielelläni ja innoissani Nina Mikkosen vastoinkäymisitä ym, tulee hemmetin hyvä mieli.
Eli täällä on olemassa kuitenkin joku korkein voima, joka johdattaa, ja jakaa pahalle palkkansa, kuten Mikkoskalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulikin mieleen toinen vanha elostelija. Paljonkohan Dannylle maksaa tuon nuoren misukan paneminen? Ilmaista se ei missään nimessä ole, vaikka seurusteluksi virallisesti kutsuisikin. Mitä enemmän ikää, sitä enemmän nuoremman pesä kustantaa.
Joskus on tullut pohdittua millä sopimuksella eräiden julkkisten suhteet toimivat.
Aikanaan oli Spede ja ex-miss Eurooppa, sittemmin kynttilätaiteilija. Ja homman nimi oli, mikä?
Kynttilätaiteilija on Speden tytär.
Onkohan nuo Mikkosen lapset saaneet mitään twrapiaa tuohon isän sairastumisen aiheuttamaan shokkiin? Säälittää lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulikin mieleen toinen vanha elostelija. Paljonkohan Dannylle maksaa tuon nuoren misukan paneminen? Ilmaista se ei missään nimessä ole, vaikka seurusteluksi virallisesti kutsuisikin. Mitä enemmän ikää, sitä enemmän nuoremman pesä kustantaa.
Joskus on tullut pohdittua millä sopimuksella eräiden julkkisten suhteet toimivat.
Aikanaan oli Spede ja ex-miss Eurooppa, sittemmin kynttilätaiteilija. Ja homman nimi oli, mikä?
Kynttilätaiteilija on Speden tytär.
Jossain urbaanilegendassa Maria Drockila ehkä onkin Speden tytär. Mutta oikeasti ei ole. Ehkä sekaannus on tullut jostain ilmoille heitetystä toteamuksesta, että Maria on Speden tyttö.
Vastapainoksi kaikelle Mikkosten kaikelle julkisuuteen itse suoltamalle tämä on kiva ja koskettavakin video aiheesta:
On myös informoiva aivoinfakteista.
(OK, videon huonotapainen ja halvaantuneen TTA:n päälle hyppivä perheen susikoira vähän hirvittää kyllä. Mutta Nina handlaa tällä videolla tilanteet peukunnoston arvoisesti.)
Veljensä Tero on tehnyt laupiaan teon ja rahoittanut pikkuveljen levytysuraa ja videoita.
Vierailija kirjoitti:
Sen kun tietäisi! Kuitenkaan pojat ei voineet pyöräillä kouluun, heille piti alle 4 km matkalle saada taksikyyti. Kaverit meni fillarilla pyörätietä pitkin. Myöhemmin äiti kyyditsi koululle ja takaisin. Oli pakko, kun pojat olivat taksissa haistaneet, että siellä oli tupakanhajua. Vapaa-aikana fillarilla ajaminen ja sujui kyllä, jopa takaisin sinne koulun kulmille. Eikä tupakkakaan ollut ihan tuntematon juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on itse vaikea kuvitella, että Timo haluaisi itse olla pois julkisuudesta. Jos hän siis voisi yhä itse päättää, hän haluaisi joka pihauksensa ja vaikka letkuruokintansa olevan lehtien palstoilla. Näinhän hän on puoli vuosisataa elänyt.
Ihan varmasti tullaan myymään lehdille aikanaan myös Timon kuolema, Timon mahtipontiset hautajaiset erityisen pramealla arkulla ja ulkomailla lennätetyillä kukillaan. Sitten on vuorossa Mikkosten suuri suru, Ninan ensimmäinen äitienpäivä leskenä, ensimmäinen joulu kun isä on poissa... Uskoisin pojan "laulavan juontajan" urasta myös riittävän juttua senkin jälkeen. Nina voi kirjoittaa kolumnejaan ja blogia Seiskaan tai sellaiseen.
Timo elää vielä pitkään perheensä ilona, siinä mielessä vielä nuori että elinvuosia vielä riittää. Tsemppiä perheelle!
Minulla ex (mies) sanoi samaa. Jos vammautuisin, hän jättäisi.