Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten syrjäytyminen vähenisi, jos tyttöjä syntyisi hieman enemmän kuin poikia

Vierailija
26.12.2016 |

Nuoria naisia arvostetaan tällä hetkellä tarpeettoman paljon, ja tuo arvostus vähenisi, jos heitä olisi hieman enemmän. Ja koska naiset ovat taipuvaisempia vapaaehtoiseen yksineloon, ei olisi kovinkaan suuri tragedia, jos parisuhde-elämän ulkopuolelle jäävien naisten määrä kasvaisi, kunhan vastaavien miesten määrä vähenisi.

Kommentit (550)

Vierailija
541/550 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa ap:n lapsenusko siihen että lassukoiden sosiaaliset taidot parantuisivat tässä hänen utopiassaan. Täällä on nyt jo kuukausikaupalla naiset jaksaneet vastailla tuolle palstalla jankkaavalle kilttimiehelle ja onko hänen kehittymätön ajattelunsa liikahtanut milliäkään mihinkään suuntaan? NO EI 😃. Satoja, varmaankin jo tuhansia viestejä eikä yksikään niistä ole mennyt perille tai auttanut häntä kypsymään vähääkään. Samaa juttua toistetaan tunnista toiseen , päivästä ja viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen, aina kun tänne tulee.

Vierailija
542/550 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten syrjäytyminen vähenisi jos miehiä syntyisi vähemmän. Eihän se vaikuta syrjäytymisen määrään, kuinka montaa naista syrjäytynyt mies ei pane vaikka naisia enemmän olisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/550 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriasi mukaan naiset nostetaan jalustalle, jolloin miehet syrjäytyvät.

Todellisuudessa vain kourallinen naisia nostetaan jalustalle; sopivan ikäiset, näköiset, painoiset jne. Naiset, jotka jäävät vaatimusten ulkopuolelle saavat kokea pilkkaa ja nöyryyttämistä. Myös moni nainen kaipaisi parisuhdetta ja seksiä, mutta ne "oman tasoisetkin" miehet haikailevat niiden "tasokkaampien" naisten perään.

Turhaa tämä sukupuolien välinen taisto. Pinnallisia kaikki tyynni.

Vierailija
544/550 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On segmentti miehiä joille mikään ei auta. Tämä on asia jota ap ei pysty hyväksymään ja uppoutuu päiväkausiksi päiväuniinsa jotka ei ole edes toteutettavissa. Mitä ihmettä se auttaa, kysyn vain? Täydellistä ajan tuhlausta kaikilla tavoilla.

Etkö huomaa ironiaa viestissäsi? Sinä ja minä olemme molemmat "uppoutuneet päiväkausiksi" tälle palstalle, joten moittiessasi minua taidatkin itse asiassa moittia itseäsi ja omaa ajan tuhlaamistasi. Joten kysymykseen "mitä ihmettä se auttaa?" tulisi sinun vastata itse. Minä en ole täällä mitään ongelmaa ollut koskaan ratkaisemassakaan. Kunhan keskustelen lämpimikseni.

Ap

Vierailija
545/550 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi väitetään ettei lihava nainen kelpaa?itse olen hoikka ja mua yrittää miehet vain harvoin.hiirulaisen näköinen pullea kaveri hätistelee miehiä ympäriltään.ollaan parikymppisiä ja tätä on jo kauan jatkunut.miksi väitetään muka että naisen pitää olla kaunis, jos lähes kaikki parisuhteessa olevat naiset joita tunnen, ovat rumia ja pulleita?luonteeltaan eivät ole myöskään mitenkään erikoisia, melko vaatimattomia ehkä.

Ylimielisyys ja pinnallisuus ovat melko luotaantyöntäviä ominaisuuksia... Ja aika ikävä kuva tulee ihmisestä, joka kuvailee ystäviään pulleiksi hiirulaisiksi.

546/550 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa vaan. Pojilla ja miehillä on paljon enemmän erilaisia kehityshäiriöitä sekä mm. autismin kirjoon liittyvää problematiikkaa kuin tytöillä ja naisilla, mikä osaltaan vaikuttaa heidän pärjäämiseensä yhteiskunnassa ja elämässä. Kromosomiyhdistelä XX on jostain syystä haavoittuvaisempi kuin yhdistelmä XY, mikä aiheuttaa poikien ja miesten elämään osaltaan enemmän syrjäytymistä mitä tyttöjen ja naisten. 

Vierailija
547/550 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pitää ihan itse nähdä vaivaa ja ottaa vastuu itsestään. Vain mies itse on viimekädessä vastuussa itsestään ja voi parantaa sosiaalista osaamistaan parantamalla sosiaalista osaamistaan. Keinolla millä hyvänsä, mikä sitten kenellekin toimii, on vain itse kokeilemalla löydettävä.

Se tapahtuu siten, että on otettava itseään niskasta kiinni, käärittävä hihat (myös kuvainnollisesti) ja ryhdyttävä nöyrän tarmokkaasti hommiin. Ei auta ulista äitiä tai yhteiskuntaa apuun. Kukas se (kolli)kissan hännän nostaisi ellei kissa itse?

Rumaa ja itseriittoista ajatella, että naiset saisivat kyllä syrjäytyä, ei heillä niin väliä, varsinkaan niillä tasottomammilla, kunhan ei vaan miehet syrjäydy, vaikka oma syynsä olisikin.

Vierailija
548/550 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitää ihan itse nähdä vaivaa ja ottaa vastuu itsestään. Vain mies itse on viimekädessä vastuussa itsestään ja voi parantaa sosiaalista osaamistaan parantamalla sosiaalista osaamistaan. Keinolla millä hyvänsä, mikä sitten kenellekin toimii, on vain itse kokeilemalla löydettävä.

Se tapahtuu siten, että on otettava itseään niskasta kiinni, käärittävä hihat (myös kuvainnollisesti) ja ryhdyttävä nöyrän tarmokkaasti hommiin. Ei auta ulista äitiä tai yhteiskuntaa apuun. Kukas se (kolli)kissan hännän nostaisi ellei kissa itse?

Rumaa ja itseriittoista ajatella, että naiset saisivat kyllä syrjäytyä, ei heillä niin väliä, varsinkaan niillä tasottomammilla, kunhan ei vaan miehet syrjäydy, vaikka oma syynsä olisikin.

Oletkohan trolli? Jos et, olet valkoritari. Miehen syrjäytyminen johtuu miehistä itsestään. Vain naisten syrjäytymistä tulee ehkäistä. Valkoritarit muuten on biologista jätettä. :)

Vierailija
549/550 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI !

Vierailija
550/550 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan trolli? Jos et, olet valkoritari. Miehen syrjäytyminen johtuu miehistä itsestään. Vain naisten syrjäytymistä tulee ehkäistä. Valkoritarit muuten on biologista jätettä. :)

Ei, vaan sekä naiset että miehet joutuvat itse ottamaanvastuun elämästään. Aikuisia ihmisiä ei pelasteta ulkopuolelta.

T. Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän