Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sustahan on kasvanut nainen" miehen veli tyttärellemme jouluna

Vierailija
26.12.2016 |

Miehen veli oli ottanut pari olutta jo iltapäivällä ja kun tyttäremme tuli joulusaunasta pyyhe päällä, hän sanoi noin tyttärellemme. Tytär selvästi nolostui ja käveli nopeasti huoneeseensa. Oliko ihan sopivasti sanottu mielestäsi? Sanoin miehelle että vähän läksyttäisi veljeänsä mutta mieheni puolusteli veljeänsä että aina hän vitsailee tuollaisia.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinityttö nyt olisi itsekin voinut ajatella pistää jotain vähän enemmän kuin pyyhkeen päällensä, kun talossa on vieraita.

Vierailija
42/86 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähtien kylpytakki päälle, jos talossa on muitakin miehiä kun ydinperhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä lähtien kylpytakki päälle, jos talossa on muitakin miehiä kun ydinperhe.

Parempi kun ei käy suihkussa. Tai pukee vaatteet päälle kylppärissä.

Vitun pervot sedät pilaavat kaiken. 

Vierailija
44/86 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sano sinä sille ällötykselle, että anna olla viimeinen kerta kun päästät tuollaista suustasi, jos miehesi kerran on tuollainen vätys.

Vierailija
45/86 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentti olisi ollut ok jos se olisi tullut suusta tytön ollessa täysissä pukeissa.

Ei olisi. Jos olisi kommentoinut neutraalissa tilanteessa että "sinähän olet kasvanut aikuiseksi" niin se olisi ok, naiseksi kasvaminen sisältää liian herkästi seksuaalisen sävyn.

Vierailija
46/86 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en päästäisi tuollaista ällötystä enää kotiini, enkä veisi tytärtäni enää sukujuhliin joissa setä on mukana kaljoittelemassa. Mitä se muutenkaan tekee teillä kaljoittelemassa? Hyvänen aika suojele lastasi! Lapsellasi on oikeus olla turvassa pervokatseilta omassa kodissaan!

Itsellä ollut ongelmia miesten kanssa jo 11-vuotiaasta. Kukaan ei opettanut minua suojaamaan fyysisiä rajojani. Opeta tyttärellesi että hänen ei tarvitse sietää mitään mikä tuntuu epämiellyttävältä.

Pari päivää sitten oli jossain lehdessä tai facebookissa juttu jossa vanhempia kehotetaan välttämään pakottamista sukulaisen halaukseen tai pussaukseen. Jo lapsilla tulee olla oikeus fyysiseen ja henkiseen koskemattomuuteen ja määritellä omat rajansa.

Minä olen jo 40 ja minulle aiheuttaa ongelmia miehen suvun yli 60-vuotiaat miehet. Varsinkin huppelissa he alkavat lähentyä ja tuijotella. Ällöttävää. 

Vierailija
47/86 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä sinun tytärtäsi vedetään kohta edestä ja takaa joten lopeta turha jeesustelu. Seksistä pitää nauttia. Jos sinulle ei irtoa niin älä kosta sitä muille.

Vierailija
48/86 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ne samat miehet ihmettelee, kun

- naiset pukeutuvat heidän mielestään "epänaisellisesti" eivätkä näytä "kurvejaan" heille, pitäisihän heidän voida arvioida millainen se kroppa on!

- osa naisista kasvattaa paksun ja kattavan läskipanssarin suojakseen. Siellä sisällä on turvallista ja olet näkymätön. Heti painon pudotessa hiemankin joutuu taas tarkastelevien katseiden ja mittailujen kohteeksi.

Vierailija
49/86 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kannata kommentoida mitään positiivista kun naiset ja tytöt ottavat siitä itseensä. Itse ainakin vain katson korkeintaan päästä varpaisiin ja hymyilen jos joku sukulaistyttö on sattunut aikuistumaan...

m41v

Vierailija
50/86 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu oudolta että herkässä iässä oleva teini-ikäinen tyttösi keikisteli pelkässä pyyhkeessä olohuoneen läpi kun siellä oli vieraita miehiä. Ei taida olla totta tämä juttu.

Vierailija
51/86 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu oudolta että herkässä iässä oleva teini-ikäinen tyttösi keikisteli pelkässä pyyhkeessä olohuoneen läpi kun siellä oli vieraita miehiä. Ei taida olla totta tämä juttu.

Teini-ikäinen on vasta äsken ollut lapsi, ja tuskin ihan luontevaa suihkusta omaan huoneeseen menoa pyyhe päällä tarkoittaa "keikistelynä". Päinvastoin, pitää sitä luonnollisena ja hämmentyy, kun joku kommaa.

Nuori tyttö ei vielä tiedä miltä näyttää. Nuori tyttö, joka on vasta ollut lapsi, saakin yhtäkkiä kuulla joka puolelta muodoistaan ja naiseksi kasvamisesta. Tyttö, joka on saanut rauhassa olla lapsi, joutuukin yhtäkkiä aikuisten katseiden ja kommenttien kohteeksi tavalla, jota ei ole joutunut aiemmin kokemaan.

Se on jumalauta väärin. Antakaa sen lapsen psyyken kasvaa yhtä aikuiseksi kuin miltä keho näyttää ennenkuin kommaatte yhtään mitään.

Vierailija
52/86 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No onpas setä lihonut sitten viime näkemän!"

"No onpas setän taliköhnäihottuma tänään kukkeana!"

"No onpas setän henki pahanhajuinen, onko tullut lisää mätiä tynkiä suuhun?"

"No hyi vittu setä, voisit harkita nenäkarvojen trimmaamista taas!"

Vierailija
53/86 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyttö vaeltaa pelkkä pyyhe päällä vieraiden keskellä?

Vierailija
54/86 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo kommentti tarkoittaa sitä, että setä oli katsellut tytön rintoja. Ja sukulaismiehenä ei todellakaan sopiva kommentti nuorelle. Ei edes vanhemmille, vaikka tyttö ei itse olisi paikalla.

Vierailija
55/86 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

Vierailija
56/86 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin isä totesi aikoinaan vierailulle tulleille sukulaisille, että nyt on meidän tytöstäkin tullut nainen, kun kaverini ekat menkat olivat alkaneet muutama viikko aikaisemmin.

Vierailija
57/86 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs vika tuossa on? Irakilaiset sotilaat lähtevät seuraamaan poikani luokkakavereina olevia tyttöjä steissillä viikottain ja ikää näillä tytöillä on 13-14 vuotta.

Vierailija
58/86 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä hemmettiä?! On meilläkin ollut sukulaisia joulusaunassa eikä ketään ole haitannut että kuljeskellaan pyyhe päällä, toisaalta mun sukulaiset eivät olekaan pervoja sikoja.

Vierailija
59/86 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään pahaa tapahtunut ja ei ole mikään rikos vaikka miehesi veli harrastaisi seksiä tyttäresi kanssa. Se on täysin normaalia.

Vierailija
60/86 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tilanne olisi ollut päinvastainen, eli suvun suorapuheinen täti olisi sanonut samaa saunasta hiippailevalle teinipojalle, olisi asia varmaan herättänyt kaikissa hilpeyttä ja olisi kikateltu päälle?

Itseasiassa tuli juuri mieleen , että naapurin rouva sanoi minulle jotain vastaavaa, kun olin joskus murrosiässä vähissä vaatteissa kesällä takapihalla. Onko tämä myös kirjoittaijien melestä yhtä ällöttävää, vai onko sillä ylipäätään mitään eroa kumman sukupuolen edustaja sen sanoo?

t. M

On tietysti yhtä ällöttävää ja asiatonta. Jotenkin sukulaisen kommentointi tuntuu erityisen vastemielisemmältä, ja vielä se että muutkin aikuiset sen kuulee eikä puutu asiaan. Sukupuolella ei ole väliä. Pahoittelen että olet joutunut tuollaisen kohteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi