Jouluruoka!! Ketään ei pidä ja silti tuputetaan!
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtavia kalaherkkuja, en ymmärrä voiko joku olla pitämättä. Punajuuriaurajuustolaatikko on mielettömän hyvää ja kinkustakin pidän.
En tiedä tarvitseeko sitä tai mitään muutakaan ruokaa kenellekään tuputtaa. Itse en tuputa vaan tein esim eilen lapsille iltaruuaksi spagettia ja jauhelihakastiketta koska syövät vain lämminsavulohta ja herneitä joulupöydässä.
Ai ettet ymmärrä voiko joku olla pitämättä joulupöydän "mahtavista kalaherkuista"? No, minä voin. Sillit ja silakat kierrän kaukaa, lohi menee juuri ja juuri kohteliaisuudesta, kun ei kehtaa kaikkia kaloja torjua vieraana ollessa. Ainoa kalaruoka, josta oikeasti pidän, on voissa paistetut ahvenfileet, ja niitä en ole koskaan joulupöydässä saanut.
Ei pidä olettaa, että jos omasta mielestä kalat ovat mahtavaa herkkua, kaikki muutkin rakastavat niitä!
Vierailija kirjoitti:
Ei meilläkää oikein ketään tykkää. Aattelin ens vuonna jättää laatikot pois.
Ja sanon mitä tykkään ja ketä tykkään. Ku oon Turusta. En aio lopettaa sitä. Huvittaa kun jotkut korjaa, luullen etten tiedä mikä on oikea muoto.
Minä taas en tajua miksi tuota murretta on pakko viljellä täälläkin. On aivan yhtä helppoa kirjoittaa oikein.
toinen turkulainen
Kun kirjoitat kokeessa ketään, sun pisteistä vähennetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KETÄÄN, KE-TÄÄN. K E T Ä Ä N.
K E T Ä Ä N
Ketään ei kiinnosta.... K E T Ä Ä N
Irtisanokaa vaan lisää äidinkielen opettajia ja suurentakaa luokkakokoja --- tässä lopputulos (katsokaa aloitusotsikkoa). Ja varrmasti tämä kirjoittamani lausekkin miten sattuu koska äikän luokassani 28 oppilasta aikoinaan.
No minun "äikänluokassani" ( se on muuten yhdyssana) oli 40 oppilasta aikoinaan....
Joo niin varmaan, justiinsa opitte.
Ketään ei usko tota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtavia kalaherkkuja, en ymmärrä voiko joku olla pitämättä. Punajuuriaurajuustolaatikko on mielettömän hyvää ja kinkustakin pidän.
En tiedä tarvitseeko sitä tai mitään muutakaan ruokaa kenellekään tuputtaa. Itse en tuputa vaan tein esim eilen lapsille iltaruuaksi spagettia ja jauhelihakastiketta koska syövät vain lämminsavulohta ja herneitä joulupöydässä.
Ai ettet ymmärrä voiko joku olla pitämättä joulupöydän "mahtavista kalaherkuista"? No, minä voin. Sillit ja silakat kierrän kaukaa, lohi menee juuri ja juuri kohteliaisuudesta, kun ei kehtaa kaikkia kaloja torjua vieraana ollessa. Ainoa kalaruoka, josta oikeasti pidän, on voissa paistetut ahvenfileet, ja niitä en ole koskaan joulupöydässä saanut.
Ei pidä olettaa, että jos omasta mielestä kalat ovat mahtavaa herkkua, kaikki muutkin rakastavat niitä!
No, minkä helkkarin takia sinä sitten tunget vieraaksi jouluaattona kenenkään kotiin. Siksikö, että saat puoliväkisin jotain nieltyä. Kyllä isäntäväki sun nyrpistelyt huomaa. Se on loukkaavaa. Pysyisit kotonasi.
Ketääääääään!!!!!!!