Jouluruoka!! Ketään ei pidä ja silti tuputetaan!
Kommentit (47)
Meilläpä pitää.
Saan teineiltä ainva sapiskaa, jos yritän oikoa laatikoiden kanssa. Ei käy modernit versiot, vaan pitää olla perinteiset.
Se on muuten kukaan.
Niinpä. Tosi vaikea rikkoa tämä ikuisuuksia jatkunut surkeiden safkojen perinne.
Miten niin ketään? Kukaanpa tykkää.
Joku hesepulu taas märisemässä kun ei osaa syödä ruokaa.
Kyllä kuule aika monet pitää! Kuten minä. (Se on "kukaan", ei " ketään".)
On ne kyllä raskaita ruokalajeja. Kinkku, laatikot. Monilla on suolisto ihan tukossa joulun jälkeen. Kevyempiä jouluruokia on kala, kalkkuna, keitot.
Ja silti Saarioinen käyttää miljoona kiloa lanttuja ja 700 000 kiloa porkkanaa joululaatikot ja työllistää 150 kausi työntekijää.
Ei jumalauta.. Ap on selvästi Turusta, antakaa nyt toisen puhua omaa murrettaan.
Ja meillä paitsi laatikot ja kinkku myös lipeäkala kastikkeineen ja kaikki tykkää. Myös nuoret aikuiset eli meidän lapset.
KETÄÄN, KE-TÄÄN. K E T Ä Ä N.
K E T Ä Ä N
Aivan mahtavia kalaherkkuja, en ymmärrä voiko joku olla pitämättä. Punajuuriaurajuustolaatikko on mielettömän hyvää ja kinkustakin pidän.
En tiedä tarvitseeko sitä tai mitään muutakaan ruokaa kenellekään tuputtaa. Itse en tuputa vaan tein esim eilen lapsille iltaruuaksi spagettia ja jauhelihakastiketta koska syövät vain lämminsavulohta ja herneitä joulupöydässä.
Miksi et itse osallistunut jouluruokailun tarjottaviin viemällä sellaista ruokaa, mikä sinulle maistuu? Kumma juttu, että jouluruoasta eniten kehtaavat valittaa ne, jotka vain menevät ja istuvat valmiiseen pöytään.
Muut kattaa pöydän koreaksi ja minulle ei maistu mikään. On se elämä niin kurjaa!
Meillä tykkää kaikki. Runsaasti ostin ja laitoin ja nyt menee pelkästään rosollin loppu roskikseen kun sitä tulee joka vuosi tehtyä liikaa. Huomasin myös pudottaneeni painoa parisen kiloa tässä pyhien aikaan vaikka oon syöny todella paljon ja makeaa myös.
Meillä Ketään tykkää kaloista ja lanttulaatikosta. Vapaasti voi Ketäänkin valita mitä pöydästä laittaa lautaselle, ihan niinkuin kaikki muutkin.
Siksi meillä ei syödäkään laatikoita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse osallistunut jouluruokailun tarjottaviin viemällä sellaista ruokaa, mikä sinulle maistuu? Kumma juttu, että jouluruoasta eniten kehtaavat valittaa ne, jotka vain menevät ja istuvat valmiiseen pöytään.
Ruokavamaiset ovat poikkeuksesetta niitä jotka eivät osaa valmistaa ruokaa. Kun ei osaa tehdä, niin ei osaa myöskään syödä.
KUKAAN. K-U-K-A-A-N!!!