Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden samaa sukupuolta olevan lapsen äiti: oletko kateellinen niille, joilla sekä tyttö että poika?

Vierailija
13.03.2006 |

tai tyttöjä/poikia? rehellisesti!

Tuntuu vaan siltä, että varsinkin kahden pojan äidit ovat kateellisia minulle, kun kerron odottavani tyttöä ja ennestään meillä on poika.

Onko näin?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole kuin yksi lapsi, tyttö. Mutta salaa toivoisin pikkuisen, että jos saamme toisenkin lapsen joskus, niin sekin olisi tyttö.

Vierailija
2/37 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin jos mulla olisi neljä tyttöä, tuskin olisin kateellinen pojan saaneille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään vaiheessa en halunut poikia!

Vierailija
4/37 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen korkeintaan kateellinen sille, että en itse ole ollut " täydellinen" (vaikka eihän se minusta kiinni olekaan). Täydellisyyteen kuuluu yö ja päivä, talvi ja kesä, poika ja tyttö.

On monta muutakin asiaa, jossa en ole täydellinen. Eli samaan konkurssiin menee....

En kyllä keksi yhtä ainutta syytä, miksi haluaisin tytön. Tai joo.... saisi ostaa kauniita mekkoja.

Vierailija
5/37 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna selviää rakenneultrassa toisen vauvan sukupuoli. Salaa toivon poikaa, mutta en halua sitä ääneen sanoa. En tiedä miksi, kyllä tytötkin ovat ihania!

Vierailija
6/37 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on tosi julma tytöille.

Vierailija
7/37 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokuu harmittelee lastensa väärää sukupuolta, tulee tunne ettei hyväksy lastaan...

Vierailija
8/37 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa ajattelin, että tyttö olisi kiva, niin olisi sitten molemmat, mutta raskauden edetessä olen huomannut miettiväni, että haluaisin ehkä sittenkin mieluummin toisen pojan. Tietenkin kumpi tahansa on lämpimästi tervetullut enkä usko asiaa enää lapsen syntymän jälkeen miettiväni. Kun nyt jomman kumman saisi.. :)

Vierailija
9/37 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi ajattelin, että toisen lapsen sukupuolella ei ole väliä, mutta sitten aloin kuvitella kaksi pientä veljestä leikkimässä yhdessä, ja rupesin toivomaan toisestakin poikaa. Ja sain :)

Ei kai sillä väliä olisi ollut, vaikka olisin saanut tytön, mutta vastauksena ap:n kysymykseen, niin en toivonut toisesta tyttöä, eikä harmita etten saanut.

Vierailija
10/37 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä mahdoton kysymys. Kateuteen vaikuttaa niin monta asiaa. Kuten edellä mainittu täydellisyyden tunne, omat lapsuuden ajan kokemukset pojista/tytöistä, sen alakulttuurin mielipiteet, jossa elää... Ei ole yhtä yhteistä vastausta.

Vierailija
11/37 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihtaisi kumpaakaan poikaan, ja olen erittäin onnellinen tytöistä, koska en ole kovinkaan kokenut esim. poikavauvojen vaipanvaihtaja... Sitäpaitsi samaa sukupuolta olevat lapset ovat hyvää leikkiseuraa toisilleen (erityisesti suhteellisen pienellä ikäerolla), olivat sitten molemmat tyttöjä tai poikia.

Nyt odotan kolmatta, ja jos rehellinen olen, toivon salaa tämänkin olevan tyttö... Mieheni tiedän haaveilevan pienestä jaliskamusta.

Vierailija
12/37 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisestä toivoin salaa tyttöä, mutta poika tuli. Toisesta toivoin poikaa ja sain toivomani. Ei sillä sukupuolella oikeastaan ole väliä, mutta nyt kun noihin poikiin olen niin ihastunut, niin melkeinpä toivoisin kolmannestakin lapsestamme poikaa... Muut sukulaiset ja tuttavat tosin toivovat tietysi meille tyttöä...

Vierailija
13/37 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen toisen syntymää salaa toivoin tyttöä. Eräällä sukulaisella 2 poikaa ja on sanonu että on minulle tytöistä kateellinen.

Vierailija
14/37 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kahden maailman suloisimman pojan äiti

Vierailija
15/37 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset, se että kaikilla on " viiva" housuissa on toisarvoista. Tottakai haluaisin joskus myös pojan, mutta aikaa on vielä paljon. Se, että on kolme samaa sukupuolta olevaa (aivan sama onko poikaa/tyttöä) on minun mielestä jotenkin jännää ja ihailtavaa. Mutta ehkä en ajattelisi näin, jos en tietäisi kuinka upeaa se on kun lapsilla on samat leikit ja samat kiinnostuksenkohteet.

Vierailija
16/37 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kyllä myönnän, että itsekin haluaisin mielelläni molempia sukupuolia (suunnittelemme vielä lisää lapsia), mutta kateudesta ei kyllä ole kyse. Sitä paitsi siinä että lapset ovat samaa sukupuolta, on myös hyviä puolia.

Miten päin vain, tärkeintä ovat lapset itse, ei sukupuoli.

Vierailija
17/37 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöä en ole toivonut koskaan, vaan ihan avoimesti molemmilla kerroilla " leikkimielisesti" toivonut poikaa. No, tietysti niin että jos olisi tullut tyttö niin eihän se olisi ollut sen huonompi...

Vierailija
18/37 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoispoikamme kuoli kohtuun ja sen jälkeen olemme saaneet kolme tyttöä. Joskus mietin, kuinka erilaista olisi, jos poikamme eläisi.

Vierailija
19/37 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikimaailmassa uskaltaisi tätä julkisesti tunnustaa.

olen minäkin tosi onnellinen siitä että minulla on kaksi ihanaa lasta, mutta en vielä uskalla hankkia kolmatta vaikka kovasti haluaisin tyttären. pelkään että lopulta käy niin että hankimme liian monta lasta tätä toivetta jahdatessamme, ja meistä tulee väsyneitä ja katkeria ja koko jalo päämäärä karkaa käsistä.

kylläpäs helpotti vuodattaa....

Vierailija
20/37 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin että toinenki lapsi olisi poika, niin onkin:)

Toiveissa on vielä toinen pari lapsia samalla lyhyellä ikäerolla, muutaman vuoden päästä. Sitten aivan sama kumpaa sukupuolta ovat.