Ukko hakkasi - nyt ollaan turvakodissa
Ukko ryyppäsi aatto aamusta asti ja tänään aamulla pieksi minut. Mustelmilla mutta onneksi ei mennyt luita poikki taikka jotain muuta semmoista. Koko eilisen päivän hakemalla haki riidan syytä ja kun ei sitä keksinyt niin uuniin eilen unohtuneet laatikkojen rippeet sitten riitti tänä aamuna oikeutukseksi. Nyt lasten kanssa tässä turvakodissa. Sata varma että tämä oli viimeinen yhteinen joulu ukon kanssa. Pyhien jälkeen ero paperit vetämään.
Kommentit (30)
Nyt kun lapset ovat siellä niin lähde baariin, tie vaikka saisit mulkkua.
onhan noita kertoja ollut niin monta jo että ei pysy enää laskuissa. Naimisissa ollaan oltu kohta neljä vuotta. AP
Voimia sinulle jättää hänet. Päätä ettei ikinä enää, ja sitten et katso enää taaksesi vaan menet eteenpäin. Itsesi ja lastesi tähden. Lupaathan?
Oi Anniina kulta muruseni, kadun tekojani. Tuu takas himaan.
T: Ukko
Tee lähtöpäätös ja pidä se! Hän ei ole arvoisesi. Ota lapset ja muuta pois, heti. Hän ei muutu. Seuraava kerta voi olla jo pahempi. Voimia!!!
Mustakaavuks kirjoitat ihan hyvää suomee.
Olisit jättäntt laatikot polttamatta. Turhaa provosointia.
Teitä typeriä kanoja sietäkin piestä.Ihan oikein sulle
Anniina kulta, mutku mä rakastan sua. Tule takaisin. En ikinä enää tee sulle pahaa, mutku olen vaan tällainen kusipää enkä voi sille mitään. En tiedä mikä muhun meni, mutku mä rakastan sua. Anteeksanteeks, mutku.
Kirjoitin nämä nyt jo tähän, että säästetään ukolta aikaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14586357/kuka-baarin-pitaja-tama-on
Tuossa kunnon horror story perheväkivallasta. Harmi kyllä totta, molemmat osapuolet ovat ns. puolituttuja.
Jos ap:n juttu on tosi, niin LÄHDE, oikeasti. Ei mulla muuta neuvoa ole.
Anniinna87 kirjoitti:
Ukko ryyppäsi aatto aamusta asti ja tänään aamulla pieksi minut. Mustelmilla mutta onneksi ei mennyt luita poikki taikka jotain muuta semmoista. Koko eilisen päivän hakemalla haki riidan syytä ja kun ei sitä keksinyt niin uuniin eilen unohtuneet laatikkojen rippeet sitten riitti tänä aamuna oikeutukseksi. Nyt lasten kanssa tässä turvakodissa. Sata varma että tämä oli viimeinen yhteinen joulu ukon kanssa. Pyhien jälkeen ero paperit vetämään.
"Sata varma että tämä oli viimeinen yhteinen joulu ukon kanssa. Pyhien jälkeen ero paperit vetämään."
Kunhan uhoat, nämä on niin nähtyjä juttuja.
Anna kun arvaan, seurustelitte 2 viikkoa ja sitten kaikki oli niin ihanaa, että päätitte hommata ensimmäisen vauvan?
Ja mies oli NIIN ihana ja täydellinen?
Tällainen joulusatu tällä kertaa.
Pitäähän vaimoa välillä nyrkillä muistuttaa missä sen paikka on.
Vierailija kirjoitti:
Anniina kulta, mutku mä rakastan sua. Tule takaisin. En ikinä enää tee sulle pahaa, mutku olen vaan tällainen kusipää enkä voi sille mitään. En tiedä mikä muhun meni, mutku mä rakastan sua. Anteeksanteeks, mutku.
Kirjoitin nämä nyt jo tähän, että säästetään ukolta aikaa.
Ai niin ja lähdin siitä ekasta kerrasta kun ukko kävi silmille ja olen maailman tyytyväisin siihen päätökseen. Noita ylläolevia juttuja sain kuulla aina siihen asti että vaihdoin puhelinnumeron.
Noin siinä käy kun lähtee jännämiehen matkaan, kilttien miesten kanssa ei tarvitse elää väkivallan pelossa.
Monesko kerta?