Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän vuoden huonoin joululahjasi?

Vierailija
25.12.2016 |

Sain vanhalta tädiltäni jonkun epämääräisen saksankielisellä etiketillä varustetun jauhepurnukan. Lähempi tarkastelu osoitti, että tuo jauhe oli jotakin ateriankorvikejauhetta ja tarkoitettu painonpudottajille.

Ja juu, oon läski, mutta silti. Noh, mieheni sai tuosta ainakin hyvät naurut, hekotti kuin viimeistä päivää.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän alotuksen nähtyäni meinasin tulla nillittää tänne kiittämättömyydestä jne, mut no joo, olihan toi ap:n lahja nyt melko paska. :DD Ja laminoitu BMI-taulukko, mitä helvettiä oikeasti? xD

Taidat olla tulokas av-palstalla

Joo, oon. :(

Vierailija
22/29 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävältä hänen lapsensa (huonosti) maalaama taulu, jossa Jeesus ratsastaa aasilla. En ole millään tapaa uskovainen tai uskonnollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain tasan yhden lahjan, ja sitä olin toivonut. Eli mies kysyi mitä haluan, ja sanoin että Muumi Esi-isä kaadin, ja sen sain. Kiva maljakko, kesällä laitan siihen kukkia omasta puutarhasta.

Vierailija
24/29 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kaikki suklaat on aina huonoimpia lahjoja, en ole ikinä suklaasta pitänyt (ikää 40), eikä mieskään syö suklaata. Silti niitä rasiatolkulla tulee joka vuosi, ja myös ihan lähisuvulta jotka kyllä tietävät, etten suklaata syö. Ottaisin mieluummin vaikka niitä vihreitä kuulia!

Vierailija
25/29 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut huonoja lahjoja, kun ei tullut lahjoja lainkaan.

Vierailija
26/29 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävältä hänen lapsensa (huonosti) maalaama taulu, jossa Jeesus ratsastaa aasilla. En ole millään tapaa uskovainen tai uskonnollinen.

:'D

Vierailija
27/29 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja lahjoja ei olekaan, korkeintaan huonoja lahjan saajia.

Vierailija
28/29 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffaliput. Ilahdutan niillä varmaan jotain köyhää puolituttua opiskelijaa, kun en itse tykkää käydä elokuvissa. Ajalleni on parempaakin käyttöä.

Vierailija
29/29 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin opiskelijana kyllä tykkään aina leffalipuista. Tänä vuonna ei "huonoja" lahjoja oikeastaan tullutkaan. Ehkä turhin oli parvekkeelle/ulos sijoitettava joku porovalohärpäke, mutta tämäkin vain siksi, kun emme omista parveketta (opiskelija-asunto).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi