Lopetin polttamisen. Tuleeko kasvojen iho koskaan parantumaan? Mustapäitä...
Uudestaan en toki polttamista ole aloittamassa, kyllä sitä mieluummin piilottelee huonoa ihoa, kuin hengitysvaikeuksia. Olen 25-vuotias ja poltin säännöllisesti kolmisen vuotta. Lopettamisesta on aikaa noin kuukausi. Muutokset ovat muuten olleet erittäin positiivisia, mutta kasvoihini on ilmestynyt mustapäitä todella laajalle alueelle, siis paikkoihin, joihin en ajatellut mustapäitä edes tulevan. Oikeastaan koko naama näyttää olevan niitä täynnä, mutta kaikkialla ne eivät ole aivan yhtä näkyviä. Myös finnejä on jonkin verran, ei kuitenkaan häiritsevästi.
Onko tämä nyt sitä ihon puhdistumista kaikista myrkyistä joita polttaminen on aiheuttanut, eli onko tämä ohimenevää? Vai onko mahdollista, että ihoni on tällaiseksi jäävä? Puhdistan kasvoni huolellisesti aamuin ja illoin, ihotyypilleni sopivilla tuotteilla, enkä tällä hetkellä käytä meikkiäkään kuin todella harvoin.
Omia kokemuksia, vertaistukea, tietoa?
Niin ja rauhallista joulupäivää! :)
Kommentit (7)
Paska puskee pihalle. Muista juoda paljon vettä, tekee hyvää aineenvaihdunnalle. Itselläni meni varmaan puoli vuotta mutta nyt ihonväri paljon tasaisempi eikä näppyjä tule läheskään niin paljon kuin silloin kun poltin.
Veikkaan että ihosi puhdistautuu. Juotko paljon vettä päivässä?
Mustapäät eivät ole mitään ihon puhdistumista, vaan johtuu pintaihon kuivuudesta. Kuori kerran viikossa, rasvaa ja laita öljyä.
Kyllä se on sitä puhdistautumista. Vieroitusoireet pukkaavat lisäksi hikeä ja rasvaa tilapäisesti - tai nehän ovatkin sitä puhdistautumista itse asiassa. Onnea! Ihosi tulee olemaan heleä ja kaunis pian!<3
vieras kirjoitti:
Mustapäät eivät ole mitään ihon puhdistumista, vaan johtuu pintaihon kuivuudesta. Kuori kerran viikossa, rasvaa ja laita öljyä.
Kerroin tämän ihan siltä pohjalta, että olen itse kärsinyt mustapäistä ja lopettanut tupakoinnin vuosia sitten. Ei aiheuttanut ihossa mitään muutoksia. Mustapäät kannattaa hoitaa nopeasti pois, koska vaikka niistä pääsisi eroon, niin kauan oltuaan jättävät jälkeensä isot ihohuokoset.
Suosittelen veden lisäksi juomaan myös runsaasti teetä, ja vaikka korvaamaan joitakin päivän kahvikuppeja vihreällä teellä. paljon antioksidantteja yms ja tekee hyvää iholle :)
Laita ruokavaliosi kuntoon. Nuku tarpeeksi, muista juoda riittävästi vettä.