Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä pilasi sinun joulusi 2016?

Vierailija
24.12.2016 |

Kun tämä kuitenkin on virallinen ulinapalsta niin kootaan tähän ne syyt miksi sinun joulusi 2016 on pilalla. Tämä vaan siksi, koska mielensäpahoittajia on yllättävän paljon. Palaneet piparit? Raaka torttu? Naapurin Pena? Anoppi? J. Sipilä?

Kommentit (452)

Vierailija
141/452 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe ei arvostanut joulurauhan julistuksen hetkeä vaan katsoi lumiukko-ohjelmaa. Mutta ei se mun joulua pilannut, mutta sen hetken pilasi kylläkin.

Vierailija
142/452 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on aina harrastanut tietynlaista alistamista. Minulla on reippaasti ylipainoa ja hän osti minulle tänä jouluna vaa'an ja Syö kevyesti-keittokirjan.

Vaikka yritän etten ota itseeni, kävin itkemässä omissa oloissani. Itse olin valinnut hänelle kivoja lahjoja, osa toiveiden mukaan, osan olin kuunnellut puheistaan mitä tarvitsee että olin oikeasti ajatellut mikä olisi hänelle tärkeää.

Nyt tuntuu että alan olemaan valmis siihen, että haen eroa. Yrittää lannistaa minut mutta enpä lannistu. Ikinä en aio alentua puhumaan hänelle niin rumasti kuin hän minulle, jossain vaiheessa vaan tulee saamaan eropaperin. En jaksa enää.

"En aio alentua..." Mitä sä sillä voitat? Sädekehän pääsi päälle? Siis jos tuntuu pahalta niin miksi helvetissä pitää esittää ystävällistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/452 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kersat kekkuloottee ja on muutenki ku pääsilimääsiä!

Vierailija
144/452 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus ja joulupukki. Kyllä se tästä kun soittaa alkuperäistä roomalaista joulumusiikkia repeatilla

Vierailija
145/452 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen joulua sain diagnoosin vakavasta sairaudesta, mutta en ole kertonut vielä kenellekään. Olen eronnut ja lapset isällään, vietän joulun yksin. Aika masentavat on fiilikset, mutta toisaalta aikaa sulatella uutista.

Vierailija
146/452 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattskrälle kirjoitti:

Uskoin saavani vakinaisen työpaikan, mutta joudunkin takaisin tuntityöläiseksi eli määräaikaistakaan ei jatketa. Ei johdu minusta vaan aivan muista syistä hakemaani paikkaa ei yhtäkkiä voidakaan antaa minulle. Tämän sain tietää keskiviikkona.

Olen töissä 8-21 tänään ja huomenna. Pitäisi kai nauttia kuin viimeistä päivää.

Vakipaikka olisi mahdollistanut vauvahaaveet, nyt en tiedä kuinka pitkä aika vielä menee ennen kuin mieheni suostuu harkitsemaan. Olen 31 ja haluaisin lapsia.

Eikä ole vittu edes lunta.

Vakipaikka olisi mahdollistanut vauvahaaveet?Hyvä ettet saanut sitä paikkaa, sinunkaltaistesi naisten takia on helvetin vaikea löytää töitä.Vakipaperit kouraan ja pulla uuniin.

Se on bye bye uralle jos ei ole vakityötä kun raskautuu. Minä en ainakaan aio edes harkita lapsen hankkimista ennen kuin (jos) saan vakityön. Vakaa tulotaso on yksi tärkeimmistä asioista kun hankkii jälkikasvua.

Vierailija
147/452 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin vaikka mitä jouluruokia, mutta ei ollut ruokahalua! Siis ei maista ruoka,vaikka olisi kuinka hyvää ravitsevaa.

Vierailija
148/452 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden jälkeen piti mennä vielä kauppaan ja eihän se K-Market ollutkaan auki (damdidam). Onneksi eräs toinen kauppa, tosin hieman kauempana, on auki 24/7.

t. Väsynyt työläinen

Vierailija
149/452 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska pukki! Kyllä ottaa pannuun! Tilattu "raitis punapukuinen pukki, kokemuksella" ja V*ttu mitä tulee?  Ällöttävä rasvaletti markettiparrassaan päällään kolme numeroa liian pieni pukin asu, josta siis näkyy alta flanellipaita. Ja myöhässä sovitusta aikataulusta.  ja ei-niin-vanhan-viinan haju lehahti pukin mukana niin suuresti, että piti tuulettaa käynnin jälkeen... hinta 50e.

Vierailija
150/452 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla poika veti semmoset uhma kilarit et uhkasin jo ettei lahjoja saa ollenkaa. Pari tuntia huus melkee yhtä soittoa eikä saanu edes ottaa syliin tai lempi lelujakaa huolinu. Pientä sinänsä ja lopulta lahjat sai koska ei ymmärrä vielä täysin puhetta jote ei edes tajua et kannattais olla jouluna kunnolla.

Toinen nii jäi mietityttää et täti vaikutti kovin vaisulta ku kävimme viemässä lahjan. Hän itse oli valinnut viettää joulun yksin mutta silti oli niin vaisu ja yleensä on kovin sosiaalinen ja iloinen. Ei kai hän luullut ettei häntä huolita mihinkään :(

Vierailija
151/452 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota munkin joulut oli ennen. Nyt on hyvä lasten kanssa. Paras jouluaatto ikinä. Meillä oli  pieni ja vaatimaton jouluaatto mm syötiin jouluruokaa, naurettiin ja pelleiltiin sekä juteltiin.  Kaikki ilman alkoholia.

Vierailija
152/452 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi edes juoda kun on maha niin pyöreänä :(

Vierailija
153/452 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne mulkut, jotka ovat aiheuttaneet rekisteröintipakon klo 23 jälkeen. Hyvää joulua vaan teillekin.

Vierailija
154/452 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat, joita odotin alkavaksi vasta ensi tiistaina :(

Vierailija
155/452 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköhammasharja.

Vierailija
156/452 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahapula. Olenkin laiska paskiainen, joten itseäni saan syyttää.

Vierailija
157/452 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin kaapista ulos ja ei tänä jouluna perhe pyytänyt aattona käymään

. Kaikki muut sisarukset kutsuttiin.

Vierailija
158/452 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen iso mummun v....in konvehti rasiat ja minä annan hänelle mietittyjä kivoja lahjoja.... meistä minä olen se köyhä. mummun luokse en mene enää jouluna.

159/452 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi Toivotan kaikille tätä lukeville herttaisen Hyvää ja Onnistunutta Joulu Rauhaa!

JAAAAHAS Mikäkö rikkoi minun Joulun? Se ON Se tavallinen syy!

Ennenaikainen Irtisanominen OMASTA SYYSTÄ. Just noin se tultiin esittelemään.

Onni tässä on että nyt voin nostaa kanteen heitä vastaan, koska he tekivät sen laittomin perustein.

160/452 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

erosin muutamia kuukausia sitten. Tuli vähän itku kun äitini esimerkiksi sanoi vahingossa että "Hei säästä sitä henkilölle x... eiku nii" joo nii ei oo x täällä enää. Ei tarvtse säästää.