No eihän meillä mitään v*tun korppujauhoja ole.
Onko se pirun kinkku pakko kuorruttaa silläsinapilla ja korppujauholla?
Kommentit (21)
Muroja jos on, niis käyvät hyvin korppujauhon tilalla.
Kuivia leivänkannikoita? Hienonna ne.
Vierailija kirjoitti:
Muroja jos on, niis käyvät hyvin korppujauhon tilalla.
Murskaa ne
Miksi kinkku pitää kuorruttaa? Minä en muista koskaan nähneeni kuorrutettua kinkkua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kinkku pitää kuorruttaa? Minä en muista koskaan nähneeni kuorrutettua kinkkua.
Onhan se paljon kivemman näköinen kuorrutuksen kanssa kuin mitä kelmeä läski on pintana.
Taskulampulla voi morsettaa naapureille "sos tarvin korppujauhoja"
Korppujauhon tilalta voi laittaa esim. mantelirouhetta, jos nyt yleensäkin pitää jotain laittaa.
Paahda vaaleaa leipää paahtimessa ja rapistele muruiksi. Tai laita mitä tahansa kuivaa rouskuvaa kaapista, vaikka mannaryynejä.
Minä voitelen kinkun ohuesti sinapilla ja otan sitten värin pintaan uunissa, ihan komia tulee niinkin.
Korppujauhoja tarvitsee muuten myös laatikoihin.
Vierailija kirjoitti:
ei ole
Kyllä on pakko. se on SUOMA LAISTA!!!
Jos on vaaleaa leipää niin paahda vaikka uunissa ja jähtyneistä murskaa muruset. Korvaa hyvin korppujauhot ainakin lihapullissa, miksei siis kinkun kuorrutteessaki.
Jos teillä on cornflakeseja, niin murskaa niitä ja vetäise sinapin päälle kuorrutukseksi. Pelittää ihan hyvin korpoujauhon asemasta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli hyvä vinkki. Olisikohan kaukoputkesta mitään hyötyä tässä hommassa? Minulla on kaukoputki.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli hyvä vinkki. Olisikohan kaukoputkesta mitään hyötyä tässä hommassa? Minulla on kaukoputki.
Hienoa, sinulla on siis kaukoputki! Tilanne ei sitten todellakaan ole synkkä.
Kaukoputken silmäpäällä voit näppärästi murskata edellämainittuja cornflakeseja tai paahdettua leipää. Joku hurjapää on jopa laittanut paahtoleivän kahden leivinpaperiarkin väliin ja rullannut päältä kaukoputkella ronskein ottein, ikään kuin kaulimella.
Joulusi on pelastettu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asut kerrostalossa ja vastapäätä on myös kerrostalo, niin tiiraat sun kaukoputkella, että missä kuorrutetaan kinkkua tai ripotellaan lanttulooran pintaan korppiksia. Sitten lasket toisen asteen yhtälöllä ja pkkoruotsilla sen, missä rapussa ja missä asunnossa ja kipaiset kahvikupin kanssa kysymään korppujauhoja lainaksi.
Bonusvinkki: jos kinkkua kuorruttaa hehkeä muori, pistä mies asialle. Jos taas joku palomiestyyppinen ilman paitaa, mene itse. Muista vahingossa "vähän" aukeava silkkinen aamutakki ja sukkanauhat.
Palauttaessasi korppujauhot ennen uutta vuotta tarjoudut tekemään sille ukolle lihapullia ja yksinhuoltajuus on taakse jäänyttä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asut kerrostalossa ja vastapäätä on myös kerrostalo, niin tiiraat sun kaukoputkella, että missä kuorrutetaan kinkkua tai ripotellaan lanttulooran pintaan korppiksia. Sitten lasket toisen asteen yhtälöllä ja pkkoruotsilla sen, missä rapussa ja missä asunnossa ja kipaiset kahvikupin kanssa kysymään korppujauhoja lainaksi.
Bonusvinkki: jos kinkkua kuorruttaa hehkeä muori, pistä mies asialle. Jos taas joku palomiestyyppinen ilman paitaa, mene itse. Muista vahingossa "vähän" aukeava silkkinen aamutakki ja sukkanauhat.
Palauttaessasi korppujauhot ennen uutta vuotta tarjoudut tekemään sille ukolle lihapullia ja yksinhuoltajuus on taakse jäänyttä elämää.
Tuosta ensimmäisestä lauseesta tuli mieleeni että tiedät missä asun, nimittäin asun kerrostalossa ja vastapäätä on myös kerrostalo. Ja suurella todennäköisyydellä jossain niistä asunnoissa kuorrutetaan kinkkua!
ei ole