Mun isä löysi metsästä jonkun luontoonpaskomispaikan
Sinne meni hyvin tallattu polku ja vessapaperia oli valmiina paikalla. Joku siis oikein panostaa kokemukseensa :D
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Oih, siis av-mammojen käsikakka-alttari oikein.
Njaa, tuskin metsässä tarvitsee käsikakkailla, kun ei siellä loiskahdustakaan kuulu!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Varmasti kyseessä joku niistä palstalaisista jotka ei kehtaa miehensä kuullen kakkia sisävessassa, käy sitten ulkona vääntämässä lähimetsikköön.
Miten se vessapaperi oli suojattu kosteudelta / sateelta? Vai killuuko se kuusen näreessä :D
Sen kerran kun jouduin männä syksynä kesken metsälenkin poikkeamaan polulta paskalle, niin panostin jälkieni peittelyyn. Olin kuin kauris ajovaloissa kun pyörin ympyrää ja kuulostelin ja katselin, että olenko varmasti yksin ja koitin katsella puutkin riistakameroiden varalta. Kun vihdoin tein päätöksen, että pakko tehdä asia tähän, niin kaivoin kuopan, johon sitten kakkasin.. kuopan peitin huolella ja kaukaa koitin vielä heitellä neulasia ja lehtiä tasoittamaan mylläystäni.
Jollakin metsälenkkeilijällä on varmaan pysyvämpää vatsaongelmaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti kyseessä joku niistä palstalaisista jotka ei kehtaa miehensä kuullen kakkia sisävessassa, käy sitten ulkona vääntämässä lähimetsikköön.
Hei, tässäpä selitys, jota en tullutkaan ajatelleeksi!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten se vessapaperi oli suojattu kosteudelta / sateelta? Vai killuuko se kuusen näreessä :D
Valitettavasti en osaa vastata kysymykseen, koska isä ei kertonut, enkä tullut kysyneeksi!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sen kerran kun jouduin männä syksynä kesken metsälenkin poikkeamaan polulta paskalle, niin panostin jälkieni peittelyyn. Olin kuin kauris ajovaloissa kun pyörin ympyrää ja kuulostelin ja katselin, että olenko varmasti yksin ja koitin katsella puutkin riistakameroiden varalta. Kun vihdoin tein päätöksen, että pakko tehdä asia tähän, niin kaivoin kuopan, johon sitten kakkasin.. kuopan peitin huolella ja kaukaa koitin vielä heitellä neulasia ja lehtiä tasoittamaan mylläystäni.
Jollakin metsälenkkeilijällä on varmaan pysyvämpää vatsaongelmaa!
Mä en nyt ole ihan sataprosenttisen varma siitä paikasta, mutta mitä isäni puheesta käsitin (ja muistan), siinä on pari taloa lähellä. Eli jostain talosta tullaan ja mennään kakille. Oli kuulemma oikein tallattu polku sinne :D Joku tuossa tarjosikin häveliäisyyttä, mä ajattelin, että joku haluaa vain ulostaa luonnon helmassa!
Ap
Aah.. mikäs sen ihanampaa kuin sissipaskalla kykkiminen itikoiden palleja pistellen olla luonnon helmassa!
Huussi on jonkun onnettoman tapauksen seurauksena lentänyt ilmaan.
Vierailija kirjoitti:
Aah.. mikäs sen ihanampaa kuin sissipaskalla kykkiminen itikoiden palleja pistellen olla luonnon helmassa!
Jos ei oo hyttysiä, niin luontoonpaskominen on mun mielestä ihan jees.
Ap
Joku ottanut rahansäästövinkin tosissaan ja säästää vettä?
Vierailija kirjoitti:
Joku ottanut rahansäästövinkin tosissaan ja säästää vettä?
Me voimme vain arvailla syitä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Romanileiri?
Ei, luontoonpaskomispaikka.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanileiri?
Ap
Sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanileiri?
Ap
Sama asia.
Ei se ollut mikään leiriytymispaikka, vaan siinä oli taloja aika lähellä.
Ap