Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä löytää mies, kuka ei halua naimisiin eikä lapsia??

Vierailija
23.12.2016 |

Olen tässä ollut jo tovin sinkkuna ja tahtoisin löytää vain miehen kenellä tulevaisuuden haaveet minun kanssani täsmäävät. Eli siis ei halua naimisiin eikä lapsia. Mutta kaikki lupaavimmatkin juttuni ovat päättyneet kun miehet ovat halunneet jompaa kumpaa tai molempia. Itse vihaan sekä lapsia että avioliittoa instituutiona yli kaiken ja olenkin nyt joitakin vuosia etsinyt samalla tavalla ajattelevia miehiä baareista, Tinderistä, nettideiteistä, ulkomailtakin, ihan kaikkialta mutta tuloksetta. Onko minun kanssa samalla tavalla ajattelevia miehiä nykyään edes olemassa? Tuntuu kuin nykyään kaikille miehille se perheen perustaminen olisi tärkeää. Mutta en minä haluaisi olla yksinkään loppuelämääni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti? Ei luulisi olevan kovin hankalaa... Vaikeampaa löytää mies, joka juuri HALUAA noita asioita: avioliittoa ja lapsia.

Vierailija
2/5 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin omani eräästä IT-alan tapahtumasta kymmisen vuotta sitten. Kyllä tällaisia miehiä on paljon; kaikki vähät miespuoliset ystävänikin ovat lapsettomia ja naimattomia, vaikka he pitkässä avoliitossa/suhteessa asuvatkin.

T. Kolmekymppinen avoliitossa elävä vela

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ikäluokasta +65 heitä kyllä riittää.

Vierailija
4/5 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes haluat miestä, elä ihmeessä sinkkuna.

Vierailija
5/5 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapsia, ja avioliitto on musta täysin järjetöntä, merkityksetöntä pelleilyä. Lupaillaan että ollaan aina yhdessä, mutta aina voi kuitenkin erota, aivan kuin ennen avioliittoakin. Eli koko rituaalin konkreettinen vaikutus on täysin olematon.

Kyseenalaistan myös sen symbolisen merkityksen hienouden - miksi haluat että rakkaasi lupaa sinulle uskollisuutta ja sitoutumista vaikka mitä kävisi? Eikö sen pitäisi tulla luonnostaan, jos hän haluaa (jatkossakin) olla kanssasi? Ja jos ei tule, niin haluaisitko hänet siihen pakottaa "koska lupasi"? Onko se muka rakkautta? Jos kumppanista tuleekin vaikka joku raivotautinen alkoholisti joka ei edes halua muuttua, pitäisikö sellaista katsoa loppuelämän, kun kerran ollaan naimisissa?

Toisaalta en usko että useimmat ihmiset jotka naimisiin haluavat sitä hirveästi tällä tavoin edes analysoivat. Jos siis tapaisin naisen joka haluaa naimisiin, ja itsekin haluaisin sitoutua häneen, voisin niin tehdä. Se ei vain merkitsisi minulle yhtään mitään.

Haluan kyllä löytää pysyvän suhteen, mutta haluan että se pysyy kasassa siksi että molemmat niin oikeasti haluavat. Ja jos näin on, silloin avioliitto on täysin turha.

Niin ja AP:lle että onhan ainakin joku sellainen lapsettomien nettideittailu olemassa, en kyllä muista nyt nimeä.