Joko joulusi on pilalla?
Kommentit (14)
Ei ole, kiitos kysymästä. Vasta alkamassa!
Ei, en anna kenenkään muun pilata mun joulua. Jos itse haluun lähtee syviin vesiin uimaan, niin se on oma valinta.
Jouluksi seitsemän päivän työputki. Miten sen nyt ottaa, ainakaan ei joudu sukulaisten / anopin kanssa riitoihin.
No jaa, ei kai tuo nyt pilalla ole, mutta vähän on erikoinen joulu tuloillaan kyllä. Piti viettää avopuolison kanssa ensimmäinen yhteinen joulu ihan kahden kesken vain, mutta ukkopa aikoo rynnätä huomenna koko päiväksi äidilleen. Lisäksi kävi tänään auttelemassa äitiään joulusiivouksissa ja muussa jouluhärdellissä, mikä tietysti mukavaa anoppia ajatellen, mutta kumma juttu että meidän kodissa ukko ei pistänyt tikkua ristiin joulun laiton eteen. Mä taidan viettää huomisen ihan itsekseni vain, oikeastaan ihan kiva näin.
No tavallaan. Oltiin matkalla kansallispuistoon Malawin pohjoisosissa. Auto kuitenkin hajosi matkalla ja ollaan nyt paskassa, ankeassa pääkaupungissa hotellissa. Auto saadaan kuntoon tammikuussa.
Ei vietetä joulua, joten joulu ei sinällään ole pilalla. Loma on.
Joo, tai sen näkee kauan mies aikoo istua lähikuppilassa minne just lähti juotuaan pullollisen hehkuviiniä..
Todellakin on. Oon joutunut erään ihmisen takia suljetulle, ja nyt kyseinen henkilö kiusaa mua ihan äärirajoille asti.
Ei vieläkään! Tässä tulee vielä kiire :/
Toisaalta huomennahan vasta jaetaan lahjat ja käydään sukuloimassa, joten tiedossa paljon hyviä tilaisuuksia vetää palkokasvia sieraimeen..:) Ja mulla on jemmassa ripsaria, joka valuu tosi helposti, joten vois saada kunnon teini-märinä-shownkin aikaan...eli ei niin haittaa, vaikka viimetippaan jää :)
Tulli lähetti aiheettomasti laskun € 120.000, virkamies keksinyt nimikkeet omasta päästään. EU harmonisointi jäänyt virkamiehiltä lukematta.
Alkaa kohtapuoliin olemaan. Eukko pilaa.
Norovirus tuli kylään... Eli kyllä! Ärsyttää ihan hirveesti.
Jooh, menkat alkoi eli huomisen vietän kovissa vatsakivuissa peiton alla maaten. No eipähän tarvii lähteä anoppilaan...
Ei. Lahjat avaamatta, ruoat syömättä ja viinat juomatta. Kaiki hauskuus vielä edessä!