Miksi nuo kaikki Kardashian-Jenner perheen lapset ovat aivan eri näköisiä?
Khloella taitaa olla eri isä kuin Robilla, Kimillä ja Kourtneyllä?
Kendall on pitkäraajainen ja hoikka ja kasvoista raikkaan näköinen.
Muut siskot ovat persjalkoja.
Kun katsoin sarjaa niin huomasin että Kourtneyn ja Robin kasvoissa on eniten samaa näköä.
Jennerin nuorimmainen Kylie on puolestaan aina ihaillut siskopuoltaan Kimiä ja on juossut kirurgeilla muokkaamassa itsestään Kimin näköisen.
Koko perhe taitaa käydä rasvansiirroissa (vyötäröstä otetaan rasvaa ja pistetään sitä peppuun ja lantioon) paitsi Kendall ja Kourtney.
Kommentit (9)
No ei ihme kun niiden isällä on pillu
Olenko ainoa kenen mielestä Catlynin valinta vuoden naiseksi oli loukkaus naisia ja miehiä kohtaa! Itse olen mies
No osalla on eri isät. Kourtney, Kim ja Rob - Khloe - Kendall ja Kylie. Niin onkos tuo nyt ihme. Mun mielestä pikemminkin aika samannäköisiä ja kaikki kauniita, onhan heillä kaikilla sama kaunis äiti.
Vierailija kirjoitti:
No osalla on eri isät. Kourtney, Kim ja Rob - Khloe - Kendall ja Kylie. Niin onkos tuo nyt ihme. Mun mielestä pikemminkin aika samannäköisiä ja kaikki kauniita, onhan heillä kaikilla sama kaunis äiti.
Esimerkiksi Kendallilla ja Kyliellä nyt "pitäisi" olla sama isä ja äiti, mutta kumpikin näyttää erilaiselta. Kylie näyttää tai näytti ihan minun turkkilaiselta kaveriltani ennen kun kävi muokkauttamassa kasvojaan, ja Kendall näyttää keskieurooppalaiselta. Kendallissa ja äidissään Krisissä on jotain samaa kasvonpiirteissä. Äitinsä Krisin tausta on saksalais-hollantilais-skottilais-irlantilainen ja Brucen/Caitlynin taustat ovat samat. Kylie ei muistuta kumpaakaan, Kylie muistuttaa jopa enemmän Kardashianin armenialaistaustaista puolta.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa kenen mielestä Catlynin valinta vuoden naiseksi oli loukkaus naisia ja miehiä kohtaa! Itse olen mies
Caitlyn on herättänyt aika paljon negatiivisia tunteita etenkin Jenkeissä. Etuoikeutettu rikas julkkis joka vaihtoi sukupuoltaan vähän kuin tuosta vaan, eikä ole nähnyt samaa maailmaa kuin normioloista lähtöisin olevat transnaiset joita on raiskattu, pahoinpidelty jne. ja jotka ovat joutuneet taistelemaan.
Caitlyn pääsi suoraan tunnettujen lehtien kanteen, sai oman sarjan, poseerasi hienoissa tilaisuuksissa ja edusti itseään kalliit kamppeet päällä. Sitä ei ole katsotty hyvällä.
Katsoin sitä sen tv-sarjaa muutaman jakson verran kun se tuli Avalta, ja vanhan Brucen lailla Caitlyn kannatti republikaaneja. Muut transnaiset yrittivät takoa tämän jääräpään nuppiin että republikaanit eivät tue transnaisia, ainoastaan demokraatit tukevat transnaisia ja muita seksuaalivähemmistöjä.
Eikö Kardashianeja tulekaan telkkarista tänään maanantaina? Se jakso tuleekin vasta perjantaina tosi myöhään illalla, se jota mainostettiin viikko sitten jossa osa siskoksista pukeutuu valepukuihin ja naamareihin ja lähtevät Hollywoodin kiertoajelulle.
Tänään tulee se jakso jossa ne lähtee valepuvuissa kierrokselle turistien kanssa, ja haukkuvat Kardasheneita eli itseään (Kard-Trash-ianeiksi) muiden kuullen :D
Khloen oikea isä kuvassa, eli kampaaja jonka kanssa äitinsä petti muinoin
http://calvinblanco.com/wp-content/uploads/2014/08/khloe-kardashian-ale…
Edesmenneen Kardashianin isännän uusi vaimo taisi olla tuon paljastuksen takana.