Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En näytä kuvissa itseltäni!

Vierailija
03.04.2024 |

Tämä ei ole nyt mitään ulkonäköitkua vaan outo ongelma. En siis näytä ilmeisesti valokuvissa yhtään samalta kuin luonnossa, enkä nyt puhu selfieistä vaan muiden ottamista tilannevalokuvistakin. Olen saanut oudoksuvia kommentteja työhaastatteluissa, työkaverini ei ole löytänyt minua valokuvasta missä olin, tuttu on kysynyt kuka tuo nainen tuossa kuvassa siskoni kanssa on... Esimerkkejä on vaikka kuinka paljon.

Olenko jotenkin piirteiltäni outo vai onko muilla samaa "ongelmaa"? :D

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut itsestäni jokseenkin samaa. Nykyiset kännykkäkamerat syynä?

Vierailija
2/17 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyttää vahvasti. Kyllähän sen niin pitäisi mennä, että kamera näkee sinut samoin kuin ulkopuolinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään muiden ottamissa kuvissa, enkä selfieissä.

Vierailija
4/17 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet olevasi jotain muuta. Totuus on karseaa.

Vierailija
5/17 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, työkaverini. Oikeassa elämässä vahvapiirteinen, sellainen kulmikas nenä ja tummat silmänaluset yms. Kamera häivyttää nuo, näyttää valokuvissa täysin eri ihmiselle!

Vierailija
6/17 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ongelma ei ole minkään pose-selfie kuvien kanssa, vaan niissä satunnaisissa kaverien räpsimissä juhlakuvissakin. Ap

Vierailija
7/17 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuva itsestä saattaa olla jotain muuta kuin valokuva näyttää. Vaan jos muutkaan ei tunnista sua niin sepä on sitten jännemoi juttu. Onko kuvat otettu niin ettet itse ole tiennyt joutuvasi kuvattavaksi?

Vierailija
8/17 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ongelma ei ole minkään pose-selfie kuvien kanssa, vaan niissä satunnaisissa kaverien räpsimissä juhlakuvissakin. Ap

Johtuu siitä, että kuviin tulee sun entinen minäs ,joka oot joskus ollut. SPOOKY.

Vierailija
9/17 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenpä tiedät miltä näytät silloin kun et ehdi niinsanotusti poseeraamaan 😁265

Vierailija
10/17 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama ongelma peilikuvani kanssa. Joku huomattavasti vanhempi ja rumempi näkyy peilistä, kun siihen katson.

Vierailija
11/17 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielikuva itsestä saattaa olla jotain muuta kuin valokuva näyttää. Vaan jos muutkaan ei tunnista sua niin sepä on sitten jännemoi juttu. Onko kuvat otettu niin ettet itse ole tiennyt joutuvasi kuvattavaksi?

Siis kyseessä on nimenomaan sellaisetkin kuvat missä en ole tiennyt joutuvani kuvatuksi. Toki ongelma on myös itse ottamissani kuvissa, mutta siis sitä ilmenee ihan kaikissa kuvissa. Tuo tuttavaesimerkki meni suunnilleen näin:

Minä: tässä on *reissussa mukana olleen kolmannen ihmisen* ottama kuva siitä kun oltiin siellä ravintolassa.

Tuttu: joo... hmm... Minä luulin että siellä ei ollut teidän lisäksi muita mukana?

Minä: häh?

Tuttu: siis kuka tuo nainen siskosi vieressä on?

Minä: siis siinä olen minä.

Tuttu: ai, oho, näytätpä jotenkin oudolle tässä.

Vierailija
12/17 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sama ongelma peilikuvani kanssa. Joku huomattavasti vanhempi ja rumempi näkyy peilistä, kun siihen katson.

Meillä kans on omituisia peilejä. Aina kun niihin vilkasee, taikka vaikka katsoo vähän pidempäänkin niin joku puto tyyppi siellä katselee takaisin. Ei oo se sama nätti naama kuin joskus ennen, on vain joku rupsahtanut eukonketale. 😮🙄

Vierailija
13/17 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai oot joku jännemoi! 🤬 112 lähtee nyt

Vierailija
14/17 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKAAN ei kirjoita väärin ikinä 😤 TAHALLINEN

Vierailija
15/17 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku kamerapelko enkä osaa poseerata. Jähmetyn kameran edessä ja menen ihme mutkalle. Hirveitä ovat ne otokset, joissa yritän olla kameran edessä.

Vierailija
16/17 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään tää nykymeno missä kamarat ovat kokoajan läsnä ja niillä räpsitään & jaetaan niitä kuvia ties minne, on vähän sietämätön.

Vierailija
17/17 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö oo saanu vielä tarpeeks kirnuttua tätä juttua? Mikä haittaa? Yhyy? Huhuu? Oot hirvee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä