Mitä sait työnantajaltasi joululahjaksi?
Meillä saadaan joka vuosi partavettä miehille ja jotain meikkejä naisille.
Kommentit (265)
Vierailija kirjoitti:
Alennuslipukkeen työpaikkaruokalan jouluaterialle! Kahdeksan euron ateriasta jää itselle maksettavaksi enää kolme, ajatelkaa, miten anteliaita täällä meillä päin ollaan.
Me saatiin lautasellinen riisipuuroa
mie sain työnantajalta munaa. Naitiin kokoushuoneessa kunnolla kun toiset oli lounastamassa :)
Vierailija kirjoitti:
Me naiset saimme teepussivalikoiman ja essut, miehet saivat työkalupakit ja niihin "powertools" versiot
Kelpaa minulle, rakastan teetä.
Siis what?? Naisille ja miehille eri lahjat - missä ihmeessä olet töissä?
Vierailija kirjoitti:
Me naiset saimme teepussivalikoiman ja essut, miehet saivat työkalupakit ja niihin "powertools" versiot
Kelpaa minulle, rakastan teetä.
Siis tosiaan huolit alistetun teepakkauksen kun muut saavat työkaluja?
Varsinaista lahjaa en saanut. Joulun alla päättyneiden yt-neuvottelujen tuloksena moni kolleega joutui lähtemään ja nyt on jonkunlainen hengissä selvinneen syyllisyydentunne. Lisäksi pelottaa joulunpyhien jälkeen palata hommiin, kun lähteneiden keskeneräiset ja muutkin hommat jo romahtivat jo niskaan. Tilanne on monella tavalla kurja, pitäisi varmaan rottana jättää uppoava laiva :(
Bljbjb kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ison aaltomaljakon sinisenä (Suomi 100v teemaväri, tulee loppukuusta myyntiin ja on tarjolla vain ensi vuoden ajan), olen tyytyväinen!
Sama. Tais olla muuten kakkoslaatua ainaki parilla työkaverilla oli kuplia, epätasainen reunus ym. Omaa en niin tarkoin kattonu jonneki nurkkaan sen jätin laatikossa. En tykkää sinisestä yleensä enkä varsinkaan sisustuksessa. Ehkä joku neutraalimpi väri kuten kirkas tai harmaa olis ollu kivempi. Mutta parempi kuitenkin kuin parin viime vuoden ruokakorit.
Itse inhosin aikoinani työnantajalta saatuja tavaralahjoja. Kallista tavaraa joka muuttui roinaksi koska ne eivät olleet makuni mukaisia tai tarpeellisia. Pidän nykytilannetta parempana kun mitään joululahjoja ei tule.
Mies sai reilun 200euron arvoisen tehokkaan otsalampun ja ison suklaarasian. Pieni firma kyseessä.
Joulupuuro, suklaata ja glögia lounaaksi. Ja nekin oli pitkin hampain maksettu. Työntekijöiden täyttäessä lautasiaan pomo muisti vielä päivitellä kuinka kallis se v*tun puuro oli.
Vierailija kirjoitti:
Peugeotin pippurimyllyn pomojen autokauppojen vuoksi. :D
Mä ostin tällaisen isälleni joululahjaksi joitakin vuosia sitten. Tykkäsi tosi paljon.
Laittakaa ne lahjat kiertämään josta ette itse tykkää.
Kaksi kirjaa ja Iittalan lasisen Vitriini-rasian.
Itse oli kutonut kaikille alaisille lapaset. :)
Meillä joululahjarahat meni vähävaraisille tytöille. Minulle ihan ok, mutta vanhemmat työntekijät veti hernettä nenään ja olivat todella loukkaantuneita, niin kuin joka vuosi.
Jos olisin ollut aattona töissä, niin jouluruoan. Muuten ei mitään.
Entiset potilaat ja heidän omaisensa muistaa meitä kyllä korteilla ja suklaarasioilla. Syöpäosasto kyseessä yo-sairaalassa
Hardface pannun. Alko kyseessä. Lisäksi pomo osti kaikkea hyvää kahvihuoneeseen :)
Viinipullon, Ripassa Valpolicella , hyvää viiniä. Tykkäsin.
En edes hyvän joulun toivotusta. :D (Itse toivottelin, sähköpostin välityksellä kun etänä teen töitä + lähetin joulukortin.)
Ei mitään lahjoja tänä vuonna. Tuossa aiemmin meillä oli yt-neuvottelut ja taitaa mennä vähän huonosti firmalla, niin säästölinja ollut. Meidän sivuhaarakonttorille ei järjestetty erikseen edes pikkareita (=pikkujouluateriaa). Pääkonttorin paikkakunnan kemuihin olisi voinut mennä, jos olisi kiinnostanut niin paljon. Isoilla pomoilla on varaa palaveerata ja jauhaa paskaa puvut päällä maistissa, mutta alemman tason orjien hyvinvointi ei kiinnosta yhtään. Palveluja kaupitellaan pilkkahintaan ja orjat tekevät työt jopa alle 10 euron tuntipalkalla, kun rahkeet ei riitä parempaan palkkaan omalla työpanoksella.
Virsikirjan lisävihkon. Siis oikeasti.