Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sait työnantajaltasi joululahjaksi?

Vierailija
23.12.2016 |

Meillä saadaan joka vuosi partavettä miehille ja jotain meikkejä naisille.

Kommentit (265)

Vierailija
221/265 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virsikirjan lisävihkon. Siis oikeasti.

Vierailija
222/265 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alennuslipukkeen työpaikkaruokalan jouluaterialle! Kahdeksan euron ateriasta jää itselle maksettavaksi enää kolme, ajatelkaa, miten anteliaita täällä meillä päin ollaan.

Me saatiin lautasellinen riisipuuroa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/265 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie sain työnantajalta munaa. Naitiin kokoushuoneessa kunnolla kun toiset oli lounastamassa :)

Vierailija
224/265 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me naiset saimme teepussivalikoiman ja essut, miehet saivat  työkalupakit ja niihin "powertools" versiot

Kelpaa minulle, rakastan teetä.

Siis what?? Naisille ja miehille eri lahjat - missä ihmeessä olet töissä?

Vierailija
225/265 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me naiset saimme teepussivalikoiman ja essut, miehet saivat  työkalupakit ja niihin "powertools" versiot

Kelpaa minulle, rakastan teetä.

Siis tosiaan huolit alistetun teepakkauksen kun muut saavat työkaluja?

Vierailija
226/265 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaista lahjaa en saanut. Joulun alla päättyneiden yt-neuvottelujen tuloksena moni kolleega joutui lähtemään ja nyt on jonkunlainen hengissä selvinneen syyllisyydentunne. Lisäksi pelottaa joulunpyhien jälkeen palata hommiin, kun lähteneiden keskeneräiset ja muutkin hommat jo romahtivat jo niskaan. Tilanne on monella tavalla kurja, pitäisi varmaan rottana jättää uppoava laiva :(

Vierailija
227/265 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bljbjb kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ison aaltomaljakon sinisenä (Suomi 100v teemaväri, tulee loppukuusta myyntiin ja on tarjolla vain ensi vuoden ajan), olen tyytyväinen!

Sama. Tais olla muuten kakkoslaatua ainaki parilla työkaverilla oli kuplia, epätasainen reunus ym. Omaa en niin tarkoin kattonu jonneki nurkkaan sen jätin laatikossa. En tykkää sinisestä yleensä enkä varsinkaan sisustuksessa. Ehkä joku neutraalimpi väri kuten kirkas tai harmaa olis ollu kivempi. Mutta parempi kuitenkin kuin parin viime vuoden ruokakorit.

Itse inhosin aikoinani työnantajalta saatuja tavaralahjoja. Kallista tavaraa joka muuttui roinaksi koska ne eivät olleet makuni mukaisia tai tarpeellisia. Pidän nykytilannetta parempana kun mitään joululahjoja ei tule.

Vierailija
228/265 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai reilun 200euron arvoisen tehokkaan otsalampun ja ison suklaarasian. Pieni firma kyseessä.

Vierailija
229/265 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupuuro, suklaata ja glögia lounaaksi. Ja nekin oli pitkin hampain maksettu. Työntekijöiden täyttäessä lautasiaan pomo muisti vielä päivitellä kuinka kallis se v*tun puuro oli.

Vierailija
230/265 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputilin

Vierailija
231/265 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peugeotin pippurimyllyn pomojen autokauppojen vuoksi. :D 

Mä ostin tällaisen isälleni joululahjaksi joitakin vuosia sitten. Tykkäsi tosi paljon.

Laittakaa ne lahjat kiertämään josta ette itse tykkää.

Vierailija
232/265 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kirjaa ja Iittalan lasisen Vitriini-rasian.

Vierailija
233/265 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oli kutonut kaikille alaisille lapaset. :)

Vierailija
234/265 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisen lounaan.

Vierailija
235/265 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joululahjarahat meni vähävaraisille tytöille. Minulle ihan ok, mutta vanhemmat työntekijät veti hernettä nenään ja olivat todella loukkaantuneita, niin kuin joka vuosi.

Vierailija
236/265 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ollut aattona töissä, niin jouluruoan. Muuten ei mitään.

Entiset potilaat ja heidän omaisensa muistaa meitä kyllä korteilla ja suklaarasioilla. Syöpäosasto kyseessä yo-sairaalassa

Vierailija
237/265 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hardface pannun. Alko kyseessä. Lisäksi pomo osti kaikkea hyvää kahvihuoneeseen :)

Vierailija
238/265 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinipullon, Ripassa Valpolicella , hyvää viiniä. Tykkäsin.

Vierailija
239/265 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes hyvän joulun toivotusta. :D (Itse toivottelin, sähköpostin välityksellä kun etänä teen töitä + lähetin joulukortin.)

Vierailija
240/265 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään lahjoja tänä vuonna. Tuossa aiemmin meillä oli yt-neuvottelut ja taitaa mennä vähän huonosti firmalla, niin säästölinja ollut. Meidän sivuhaarakonttorille ei järjestetty erikseen edes pikkareita (=pikkujouluateriaa). Pääkonttorin paikkakunnan kemuihin olisi voinut mennä, jos olisi kiinnostanut niin paljon. Isoilla pomoilla on varaa palaveerata ja jauhaa paskaa puvut päällä maistissa, mutta alemman tason orjien hyvinvointi ei kiinnosta yhtään. Palveluja kaupitellaan pilkkahintaan ja orjat tekevät työt jopa alle 10 euron tuntipalkalla, kun rahkeet ei riitä parempaan palkkaan omalla työpanoksella.