Mitä sait työnantajaltasi joululahjaksi?
Meillä saadaan joka vuosi partavettä miehille ja jotain meikkejä naisille.
Kommentit (265)
Minä myös, taidamme siis olla samassa työpaikassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös, taidamme siis olla samassa työpaikassa.
Siis sain myös Balmuirin kaulahuivin.
En ole palkkatyössä, mutta avustan labraryhmiä (ala, ja yläaste sekä lukio) ja olin positiivisesti yllättynyt kun sain 15€ lahjakortin suomalaiseen ja 4gbn muistikortin :) opiskelijalle molemmat tulevat hyötykäyttöön!
Ajattelematonta työnantajalta antaa alkoholia lahjaksi. Kai ihmiset ei pärjää alkon kanssa ja koko perheen joulu on pilalla.
Ruokalahjat ok. 3 kg suklaata, vähempikin riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Virsikirjan lisävihkon. Siis oikeasti.
Löytyykö saamastasi lisävihkosta hartaita versioita näistä tunnetuista kappaleista?
"Virret ovat urkuri Anders Gärderoodin mukaan pölyttyneitä ja ne vaativatkin uutta ilmaisullista otetta. Gärderood ja nuorisomuusikko Ingemar Stenmark tulkitsevat "Surun pyyhit silmistäni" ja "Naispaholainen" uusina virsiversioina."
"Gärderoodin mukaan "Naispaholainen" -kappale kuuluu kategoriaan: seurakunta, alakategoriaan: lapsuus ja ahdistus."
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2009/04/29/kummeli-virsikirjan-lisalehdilla
Täältä löytyy "Naimisiin" -kappaleen virsiversio:
http://naurunappula.com/1095375/kummeli-virsikirjan-lisalehdilla-s04e05
Lahjakassin, jossa oli mm. punaviiniä, glögiä ja suklaata.
50 euron ravintolalahjakortin sekä majoituslahjakortin. Joululounaan olisi myös saanut, mutta en päässyt paikalle.
Iittalan tuotteita noin 100 eurolla.
En mitään. Ahdistusta ja epävarmuutta tulevan suhteen.
Joululounaan. Pomo soitti nokkahuilua (!).
Bonuksen, joululounaan sekä viiniä!
Vierailija kirjoitti:
Emme saaneet mitään. Henkilökunnan lahjat annettiin pakolaisille Ruotsissa. Pomot kävi keskenään joululounaalla ja keräsi lahjat alihankkijoilta
Oho! Jäikö työläinen taas tänäkin jouluna ilman? Ei olisi uskonut. Elämmehän maailman vähiten korruptoituneessa maassaXD
Vierailija kirjoitti:
Työvaatteita.
Eikö kenenkään muun työnantaja anna lahjaksi työvaatteita, työkenkiä, työkaluja yms.?
Meillä työnantaja kustantaa työvaatteet kuten työasun, toppahousut, -takit, hanskat, sadeasut, kengät sekä ulkpo- että sisätyöhön, aluskerrastot, villasukat... niitä saa varastolta hakea niin paljon kun vaan vaan kehtaa. Just tilasin itselleni nastapohjaiset talvisaappaat vaikka mulla on jo ennestään kaapissa kahdet talvikengät, joista toiset käyttämättömät.
Juu, siis ei saada työvaatteita joululahjaksi.
Ikean itsekoottavan piparitalon osat
The body shopin vartalovoiteen....
Mikä on kietaisuhuivi?