Mitä sait työnantajaltasi joululahjaksi?
Meillä saadaan joka vuosi partavettä miehille ja jotain meikkejä naisille.
Kommentit (265)
Joulubonusta tupsahti tilille reilu 12000€
Joululounaan juomineen ravintolassa, upean kukka-asetelman ja erikseen joulukahvit.
Yksityisellä.
Vierailija kirjoitti:
Yli puolet menee veroihin. Pahimmillaan lähes kaikki. Mut ajatus kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Moi Sipilä
Ilmoitin hyvissä ajoin että tavaraa ei tarvitse lahjoittaa. Sainkin ylimääräisiä vapaita täydellä palkalla kuten joka vuosi😄. Itse lahjoin ihanat yrittäjä työnantajani itsevalmistamillani käsitöillä, muistan heitä myös syntymäpäivänä😃.
Vierailija kirjoitti:
Pihlajalinna ei tuhlaa rahojaan työntekijöihin.
Terveystalo on yhtä antelias! Hyvää joulua sullekin!
Sähköpostiviestin, jossa toivotettiin hyvää joulua ja kerrottiin, että firma on antanut lahjarahat hyväntekeväisyysyhdistykselle, joka saa mm. valtion tukea.
Työnantajani antaa mulle joulumunaa
Lomautuksen ja hauskaa joulua toivotuksen!
Lahjakortin, jolla sai oman valinnan mukaan joko kinkun tai erilaisia herkkukoreja. Sama joka vuosi. En kyllä valita.
70 euron arvoisen ravintolalahjakortin.
Huonoa käytöstä, ei kiitosta eikä muutakaan.
alkon lahjakortti edellisestä työpaikasta kinkkua ja jjoku alkoholillinen glögi pullo
Vierailija kirjoitti:
Olen kaupassa töissä ja sain 60 euron lahjakortin työpaikalleni. Todellisuudessa saan sillä varmastikin vähintään 90 eurolla, sillä meillä on hyvä henkilökunnan alennus.
Edellisessä työpaikassa joululahjana oli ekana vuonna hurjat 20 euron lahjakortti, ei henkilökunnan alennusta. Toisena jouluna sainkin jonkin helvetin parmesanjuuston.
Tiedän tuntomerkeistä edellisen työpaikkasi, ja voin kertos ettei lahjat ole menneet ainakaan parempaan suuntaan! :D tänä vuonna kys. firmalta tuli postissa sinenen, ihmeellistä kumimaista materiaalia oleva järkyttävän iso treenikassi. Vieläpä firman tuotemerkin logolla. Oli muuten oikeasti ruma. Roudasin sen taloyhtiön kierrätysnurkkaan, missä hyvää tavaraa voi jättää muille ilmaiseksi. Mutta oikeasti, se kassi oli pohjanoteeraus :D
Marimekon patakintaan ja keittiöpyyhkeen!