Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään eräs nuori nainen pyysi saada maksaa yhden ostoksensa koska hänellä oli kiire (huhhuh)!

Vierailija
22.12.2016 |

Miten jollain ihmisillä voi olla pokkaa pyytää päästä ensin maksamaan? Eikö voi ymmärtää että maailma ei pyöri heidän ympärillään. Todella itsekästä. Miksi tälläistä tehdään, eikö ole kasvatettu heitä ollenkaan?

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan. tämä siis tapahtui ruokakaupassa.

ap

Vierailija
2/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*haukotus*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*haukotus*

Miksi? Olisiko pitänyt olla äiti teresa ja päästää toinen ohitse? Entä jos paikalle olisi tullut muitakin kiilaajia, olisiko minun pitänyt päästää heidätkin? Lopulta mun kauppareissuun olisi mennyt koko loppupäivä.

ap

Vierailija
4/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamut alkoivat kassalla kinaamaan mitä leipää ostavat ja yksi lähti sitten hakemaan. 15 minuuttia piti odottaa 🙂

Vierailija
5/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet itsekäs asshole. Ei ole sulta kuin pari minuuttia pois jos annat toisen mennä kiireessään mutta mitäpä voi olettaa ihmiseltä joka ei auta vaikka joku polvillaan rukoilisi.

Vierailija
6/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap menepä itseesi. Sinun käytös on ikävää ja itsekästä. Kiilaaminen on eri asia kuin ystävällisesti pyytäminen.

Vierailija
7/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään muulla ei kiire joulun alla... Hännille vaan!

Vierailija
8/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on niin ankeita, tympeitä, mykkiä nipottajia että vieläkö joku oikeasti ihmettelee alkoholi-, mielenterveys- ym. ongelmia...kuule ap jos toinen KYSYY voit aina sanoa EI (niin, tiedän sä lammas et uskalla, mutta haukkua sitten kylläkin). Ja oliko sulla kiire? Tuliko siihen tosiaan sitten oikein isokin lauma pyytämään ohi? Niinpä. Voi vittu teitä paskiaisia ei jaksa...

Vierailija
9/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa asuessani huomasin, että seistessäni yhden tomaatin kanssa kassajonossa päästivät minua edellä olevat isojen ostosten tekijät minut ohitseen. Rupesin tekemään samaa ja päästin vuorostani jonkun takaani maksamaan jos hänellä oli pari tavaraa ja minulla kärry täynnä. Maksu oli hoidettu siinä ajassa kun vielä purin kärryäni hihnalle. En menettänyt siinä yhtään ylimääräistä minuuttia arvokkaasta ajastani.

Minusta tällaista kutsutaan toisten ihmisten huomioimiseksi ja siitä voi parhaimmillaan tulla kummallekin hyvä mieli.

Kannattaa joskus kokeilla:)

Vierailija
10/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen meinannut joskus kiireessä kysyä lupaa etuilla jonossa mutta onneksi en ole sitä tehnyt kun siitäkin voi joku näköjään mielensä pahoittaa.

Itse päästäisin kiireisemmän ohitse sillä minulla on kaupassa harvemmin kiire. Olen myös vipannut muutamia centtejä jos edellä asioivalta (esim. lapselta joka ei vielä osaa kunnolla laskea rahojaan) on puuttunut pieni summa.

Vierailija
11/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukka olet.

Vierailija
12/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet pikkumainen nipottaja, kivasti menee joulu jos aloitat tuollaisella asenteella...

Vierailija
13/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina itse jo ehdotan. Sanon syyksi, että kun olen latonut ostokseni hihnalle, olet maksanut omasi jo monet kerrat, joten ole hyvä vaan :)

Vierailija
14/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellään muulla ei kiire joulun alla... Hännille vaan!

Sitten sä lapanen opettelet puhumaan tai menet terapiaan jos et uskalla. Vastaat sitten että sori muuten kyllä mutta mullakin on nyt kiire. Ja jos olisit oikein fiksu, punnitsisit kiiresi eli jos toinen myöhästyy bussista, tentistä, töistä tmv. ja sulla vaan "perusjoulukiireet", annat toisen mennä ensin. Mutta tuo on varmaan jo liikaa vaadittu.

Vierailija
15/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Saksassa ja täällä on tosi yleistä tuo, että annetaan pienten ostosten ostajalle etusija. Jos seison jonkun pari ostoksen kanssa kassalla, heti tulee ystävällinen tarjous haluanko maksaa ensin :-)

Vierailija
16/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen meinannut joskus kiireessä kysyä lupaa etuilla jonossa mutta onneksi en ole sitä tehnyt kun siitäkin voi joku näköjään mielensä pahoittaa.

Itse päästäisin kiireisemmän ohitse sillä minulla on kaupassa harvemmin kiire. Olen myös vipannut muutamia centtejä jos edellä asioivalta (esim. lapselta joka ei vielä osaa kunnolla laskea rahojaan) on puuttunut pieni summa.

Olisin muuten tänään voinut kaupassa kysyä lupaa etuilla sillä oli kiire bussiin. Luotin sitten siihen että tuo on myöhässä (usein talviaikaan) ja en avannut suutani.

Pysäkille päästyäni näin bussin perävalot seuraavalla pysäkillä...

Onneksi matka ei ollut kuin 2km ja kohtalaisen kevyet ostokset mutta huonojalkaiselle tai pitkän työpäivän tehneelle olisi ollut ikävämpi tilanne. Sainpahan liikuntaa :)

-sama-

Vierailija
17/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Må ymmärrän apta. Tyttö oli tökerö kysyessään moista. Itse en kehtaisi.

Vierailija
18/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksassa asuessani huomasin, että seistessäni yhden tomaatin kanssa kassajonossa päästivät minua edellä olevat isojen ostosten tekijät minut ohitseen.

Että ihan Saksassa. Olen nelikymppinen ja olen koko elämäni nähnyt tuota tapahtuvan täällä Suomessa. Itsekin kysyn toisinaan, haluaako takanani oleva päästä ohi. Aina eivät halua, vaikka minulla olisi paljonkin ostoksia.

Vierailija
19/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saksassa asuessani huomasin, että seistessäni yhden tomaatin kanssa kassajonossa päästivät minua edellä olevat isojen ostosten tekijät minut ohitseen.

Että ihan Saksassa. Olen nelikymppinen ja olen koko elämäni nähnyt tuota tapahtuvan täällä Suomessa. Itsekin kysyn toisinaan, haluaako takanani oleva päästä ohi. Aina eivät halua, vaikka minulla olisi paljonkin ostoksia.

Kiva kuulla, arvostan oikeasti huomaavaisuuttasi toisia kohtaan. Saksan mainitsin kun törmäsin tähän siellä enemmän kun Suomessa, mutta tästä on 20 vuotta aikaa. Tarkoitus ei ollut mollata suomalaisia tai mitenkään kerskua sillä, että olen ollut ulkomailla asti. Ilmeisesti koit sen sillä tavalla, mutta se ei ollut siis tarkoitus. Toivottavasti et pahoittanut mieltäsi kuitenkaan.

Vierailija
20/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallikaa mun nauraa.