Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään eräs nuori nainen pyysi saada maksaa yhden ostoksensa koska hänellä oli kiire (huhhuh)!

Vierailija
22.12.2016 |

Miten jollain ihmisillä voi olla pokkaa pyytää päästä ensin maksamaan? Eikö voi ymmärtää että maailma ei pyöri heidän ympärillään. Todella itsekästä. Miksi tälläistä tehdään, eikö ole kasvatettu heitä ollenkaan?

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me suomalaiset ollaan ihan hysteerisiä jonotusvuorojen kanssa. On kuin taivasosuutensa menettäisi jos joku menee edelle.

Vierailija
22/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessakin joku joskus antaa mennä edeltä kassalle, kun hän näkee että minulla on vain pari tuotetta kädessäni. Minusta se on kohteliasta ja antaa hyvän mielen. Toki nykyään on pikakassoja monessa paikassa, ja käytänkin niitä silloin kun on vain vähän tavaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan sitä ihanaa ihmistyyppiä, joka tulee samaan aikaan kanssani pankkiautomaatille. Minulla on kortti valmiiksi kädessä, sinulla se on lompakon pohjalla joka on ehkä reppusi pohjalla tai saattoi jäädä autoonkin. Kiihdytät pari juoksuaskelta, että ehdit ensin automaatille ja sitten pengot viisi minuuttia sitä reppuasi ja minä odotan se kortti kädessäni... Ja jos olen lähestymässä kassaa yksi ostos kädessäni, niin kiihdytät juoksuaskelilla eteeni täyden kärrysi kanssa. Ja esim. Lintisillä olen metrin päässä laitejonon päästä ja sinä kymmenen metrin päässä, opastat tietysti lapsesi juoksemaan vikkelästi eteeni ja sitten koko sukunne löntystelee siihen eteeni kun " olitte ensin jonossa".

Olet juntti!

Vierailija
25/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mamut alkoivat kassalla kinaamaan mitä leipää ostavat ja yksi lähti sitten hakemaan. 15 minuuttia piti odottaa 🙂

Totta kai se kesti 15 minuuttia sekuntikellolla mitattuna.

Joo-o. Ei yhtään liioiteltu, eijjei.

Vierailija
26/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon ap haiskahtaa tältä köyhyys-jutun kirjoittajalta (niitä hiusvärejä ...jne).

Vierailija
27/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tää nyt selkeä provo.

Vierailija
28/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päästän mm. lapset (ostavat yleensä tyyliin yhden tikkarin tms.) edelle kassajonossa ja toisinaan olen jopa maksanut heidän ostoksiaan, jos ei lapsella ole rahat ihan riittäneet (muistan selvästi omasta lapsuudesta miten kamala se tilanne on, kun rahat ei riitäkkään). Se lapsi kuitenkin maksaa sen tikkarinsa ennen kun itse saan edes ostoksia purettua hihnalle, joten ei ole mitään järkeä olla päästämättä edelle.

Vierailija
29/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustan Lidlissä on suurin osa noita pikkuostosten tekijöitä, jotka tuhisee ja puhisee isompien ostosten tekijän takana.

Ärsyttävin ostajaryhmä todella. Mikseivät käy kioskilla jos on vain yksi maitopurkki? Pitääkö tulla sinne tuhisemaan kun toiset on ruokaostoksilla?

Vierailija
30/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikakassat oli aluksi todella hyviä kun itsellä on kiire käydä kaupassa töiden jälkeen että ehdin bussiin (seuraavaa saisi odotella 2 1/2 tuntia), mutta nykyään niihin ängetään kärry täynnä ostoksia ja sitten ihmetellään kun ei saakaan kaikkia ostoksia kerralla siihe pienelle tasolle. Maksetaan ja pakataan osa tavaroista, sitten jatketaan taas sitä hidasta tavaroiden piippaamista ja taas maksetaan ja pakataan.

Vierailija
31/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jollain ihmisillä voi olla pokkaa pyytää päästä ensin maksamaan? Eikö voi ymmärtää että maailma ei pyöri heidän ympärillään. Todella itsekästä. Miksi tälläistä tehdään, eikö ole kasvatettu heitä ollenkaan?

Mistä puskasta oikein ryömit esiin? Aina voi pyytää/toivoa, toinen asia sitten mitä saa.

Vierailija
32/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksassa asuessani huomasin, että seistessäni yhden tomaatin kanssa kassajonossa päästivät minua edellä olevat isojen ostosten tekijät minut ohitseen. Rupesin tekemään samaa ja päästin vuorostani jonkun takaani maksamaan jos hänellä oli pari tavaraa ja minulla kärry täynnä. Maksu oli hoidettu siinä ajassa kun vielä purin kärryäni hihnalle. En menettänyt siinä yhtään ylimääräistä minuuttia arvokkaasta ajastani.

Minusta tällaista kutsutaan toisten ihmisten huomioimiseksi ja siitä voi parhaimmillaan tulla kummallekin hyvä mieli.

Kannattaa joskus kokeilla:)

Asun Kiinassa ja täällä suorastaan rukoillaan että kaikki menee jonon ohi. Ei meinaa tulla ostoksista mitään kun kaikki tappelee kuka pääsee viimeisenä. Kauppajonossa menee helposti kaksi tuntia.

Vierailija
33/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kellään muulla ei kiire joulun alla... Hännille vaan!

Sitten sä lapanen opettelet puhumaan tai menet terapiaan jos et uskalla. Vastaat sitten että sori muuten kyllä mutta mullakin on nyt kiire. Ja jos olisit oikein fiksu, punnitsisit kiiresi eli jos toinen myöhästyy bussista, tentistä, töistä tmv. ja sulla vaan "perusjoulukiireet", annat toisen mennä ensin. Mutta tuo on varmaan jo liikaa vaadittu.

Ei noi ole mitään syitä. Kauppaan pitää mennä silloin kun on aikaa.

Vierailija
34/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päästän joka kerta takana olevan ohi jos pienet ostokset. Ostan kuudelle-kahdeksalle eli vähintään pari kassillista yleensä ostoksia, ei ole mun aika siitä max minuutista kiinni. Hyvä mieli molemmilla ja seuraavallakin jonottajalla kun pääsee latomaan ostoksiaan heti mun jälkeen.

Vierailija
35/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustan Lidlissä on suurin osa noita pikkuostosten tekijöitä, jotka tuhisee ja puhisee isompien ostosten tekijän takana.

Ärsyttävin ostajaryhmä todella. Mikseivät käy kioskilla jos on vain yksi maitopurkki? Pitääkö tulla sinne tuhisemaan kun toiset on ruokaostoksilla?

Olen samaa mieltä. En ymmärrä että miksi edes mennä kauppaan jos on vain yksi tai kaksi ostosta?

Vierailija
36/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä puskasta oikein ryömit esiin? Aina voi pyytää/toivoa, toinen asia sitten mitä saa.

Ei älykäs edes pyydä tuollaista

Vierailija
37/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saksassa asuessani huomasin, että seistessäni yhden tomaatin kanssa kassajonossa päästivät minua edellä olevat isojen ostosten tekijät minut ohitseen. Rupesin tekemään samaa ja päästin vuorostani jonkun takaani maksamaan jos hänellä oli pari tavaraa ja minulla kärry täynnä. Maksu oli hoidettu siinä ajassa kun vielä purin kärryäni hihnalle. En menettänyt siinä yhtään ylimääräistä minuuttia arvokkaasta ajastani.

Minusta tällaista kutsutaan toisten ihmisten huomioimiseksi ja siitä voi parhaimmillaan tulla kummallekin hyvä mieli.

Kannattaa joskus kokeilla:)

Asun Kiinassa ja täällä suorastaan rukoillaan että kaikki menee jonon ohi. Ei meinaa tulla ostoksista mitään kun kaikki tappelee kuka pääsee viimeisenä. Kauppajonossa menee helposti kaksi tuntia.[/quote

Tuleeko hyvä mieli kun olet kyyninen ja ilkeä?!

Vierailija
38/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama viikko sitten kassajonossa oli mun edessä mies ja sen edessä nainen.

Mies kysyi naiselta: "Saanko ostaa mun ostokset eka, ku niitä on niin vähän?"

Nainen: "Ei käy"

M: "No haista vittu!!!"

N: "Mitä ihmettä? Mulla on vain neljä ostosta ja sulla kolme ja silti pitäisi ohitse päästä?"

M:"..."

Järki ja käytöstavat kunniaan :)

Vierailija
39/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. En ymmärrä että miksi edes mennä kauppaan jos on vain yksi tai kaksi ostosta?

Ainakin itse käyn tuolloinkin kaupassa koska a) se on halvempaa b) gluteenittomia ja maidottomia tuotteita ei löydy joka tiskistä

Vierailija
40/92 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up