Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: kesämekko pojalle?

Vierailija
05.07.2008 |

Tämä juttu juontaa juurensa eräällä toisella palstalla käytävään keskusteluun, jossa eräs äiti kertoo ostaneensa 3-vuotiaalle pojalleen kesämekon, kun tämä niin kovin sitä halusi. Nyt kyseinen äiti antaa pojan pukeutua mekkoonsa ihan minne vain yleisille paikoille mentäessä ja kertoo, etteivät ihmiset, muutamaa lähikulmien naista ja joitakin ulkomaalaisia lukuunottamatta kummastele asiaa mitenkään tai katso heitä kieroon.

Nyt kysyisinkin ihan mielenkiinnosta, moniko äiti ostaisi (esim. juuri) 3-vuotiaalle pojalleen kesämekon ja antaisi tämän kulkea se päällään yleisillä paikoilla? Moniko äiti ei kummastuisi ollenkaan nähdessään poikalapsen mekkoon puettuna kaupungilla? Moniko äiti ei yllättyisi ollenkaan, kun ystävä pölähtäisi kylään mekkoon puetun poikansa kanssa? (Toki isätkin voivat vastata näihin).

Kiitän jo etukäteen vastaajia ja toivotan mukavaa kesää- mekoissa tai ilman! :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten tekisi siitä numeroa, en edes kommentoisi asiaa.

Vieraat ihmiset kaiketi luulevat poikaa mekon perusteella tytöksi?

Aika kinkkinen juttu muuten olisi, jos sattuisi omalle kohdalle. Käyttäväthän sitä miehet hameita tai sen tapaisia vaatteita joissakin kulttuureissa...Varmaan voisin hankkia pojalle jonkun ei-niin-tyttömäisen mekon, jos tosissaan sitä kärttäisi...

Vierailija
2/4 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni huippusovinnaisena ihmisenä, mutta silti mulla tulisi joku henkinen raja vastaan siinä että pojan pitäisi päästä ihan prinsessana ihmisten ilmoille... Kotona saisi kyllä pukeutua miten lystää.

Yrittäisin siis löytää pojalleni jotain vähän sukupuolineutraalimpaa missä on "samaa henkeä" kuin sisarensa kesämekoissa - esim. jos siskolla on trikoomekko ja sen alla caprileggingsit, yrittäisin tarjota veljelle ylipitkää t-paitaa ja sen alle trikooshortseja, tms. ja sitten perustelisin että tämä on poikien versio samasta asusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vieraat, jotka eivät reagoi mitenkään, luulevat poikaa tytöksi.

Vierailija
4/4 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusi aina minun mekkojani, yöpujamaani yms päälle. Mä koitin valistaa ettei pojat niitä käytä. Äiti sitten suostutteli minua lainaamaan omiani. Ja minähän lainasin.:)

Ihan normaali mies hän on nykyää, ei mikää trans eikä homo. SE mekko vaihe meni ohi! Piti vain saada kun siskollakin oli.;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme