Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olet varannut lipun Saaran konserttiin?

Vierailija
21.12.2016 |

Mä oon, jee :)

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakatsomossa 1 paikka, uskaltaisinko lähteä yksin?

Vierailija
62/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon muuta hyvää tarjontaa, ettei tulisi mieleenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin liput :) Raahaan muka-vastahakoisen hevimieheni mukaan, joka on kuitenkin innoissaan seurannut X Factoria koko syksyn. Ei vain myönnä tykkäävänsä :D

Saara pystyisi laulamaan heviäkin erinomaisesti.

Vierailija
64/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Saara sanoi eilen pressitilaisuudessa, että konsertissa tullaan näkemään x-factorbiisejä + uusia biisejä. Kyllä mä ainakin mielelläni näen ja kuulen livenä biisit, jotka hurmasi britit :)

Ne "kirjavalioversiot"? Oikeasti? Puolet lyhennettyjä versioita.

Kukaan ei estä Saaraa esittämästä kokonaisia versioita konsertissa, höpsö!

Vierailija
65/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Saara sanoi eilen pressitilaisuudessa, että konsertissa tullaan näkemään x-factorbiisejä + uusia biisejä. Kyllä mä ainakin mielelläni näen ja kuulen livenä biisit, jotka hurmasi britit :)

Tietenkin se vetää ne kaikki ja kokonaan, eipähän tarvii niin paljon  stressata omista biiseistä, kun yli puolet keikka-ajasta täytetään jo noilla x factor-covereilla.

Vierailija
66/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alakatsomossa 1 paikka, uskaltaisinko lähteä yksin?

Yksin mäkin sinne menen, mutta en ymmärtänyt, että siihen tarvitaan jotain uskaltamista.  :)

Vierailija
67/68 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin, jos saisin varmuuden siitä, että Adamkin saapuu vetämään yhden tai pari biisiä :) Sen verran kaukaa olen kuitenkin tulossa, menee rahaa myös hotelliin ja matkoihin. En haluaisi ostaa sikaa säkissä.

Saaran ääni on silti niin upea livenä, että varmasti tulee joka tapauksessa hieno konsertti. Jos asuisin pk-seudulla, niin menisin ilman muuta.

Minä sain lipun, lennot yhteensä alle 200 euroa ja vieläpä edullisen majoituksenkin järjestettyä tänään. Omapahan nyt hankittuna kiva joululahja itselleni :) ja jotain odotettavaa ensi vuonnakin :).

Lämmin osanottoni. Mieti mitä järkevää olisit saanut samalla rahalla. Ehkä lipun lady Gagan tai Madonnan konserttiin. On maailmantähtiä ja sitten on x-factor kilpailijoita.

Parin vuoden kuluttua Saarakin on maailmantähti!!

Vierailija
68/68 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin se vetää ne kaikki ja kokonaan, eipähän tarvii niin paljon  stressata omista biiseistä, kun yli puolet keikka-ajasta täytetään jo noilla x factor-covereilla.

Toivottavasti! Mä ainakin haluan kuulla, kun se vetää sen Titanic-biisin kokonaan! Ja Bohemian rapsodyn, ja monet muutkin!