Joko olet varannut lipun Saaran konserttiin?
Mä oon, jee :)
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. En halua maksaa 40€ (?) kun joku määkii covereita isolla areenalla
Taitaa esittää ainoat coverit Adamin kanssa. Muu onkin sitten omaa tuotantoa.
Puolen vuoden päästä on palattu taas normitilaan. Ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. En halua maksaa 40€ (?) kun joku määkii covereita isolla areenalla
Voi tätä katkeruuden määrää. Olen surullinen puolestasi.
Ja sitä paitsi, huhtikuuhun mennessä Saaralla on omia biisejä vaikka muille jakaa :)
Juu olen aivan järkyttävän katkera Saaran puolesta. Kuka nyt ei haluaisi paistatella valokeilassa ihanan Meri-rakkaan kanssa. Ei tarvitse olla surullinen. Olen hyvin onnellinen tällä hetkellä.
Vaikka sinä pidät Saarasta niin se ei tarkoita että minä pitäisin.
Ja se mielipide piti tulla esittämään tähän ketjuun syystä koska? Ketään ei ihan oikeasti kiinnosta mistä sinä pidät tai olet pitämättä.
Just kävin ostamassa. Alakatsomoissa ei harmi kyllä ollut enää jäljellä kuin yksittäisiä paikkoja. Otin sitten yläkatsomosta niin pääsimme vierekkäin kaverini kanssa. On siellä varmaan videonäytöt tms. niin näkee hyvin ylempääkin.
Vierailija kirjoitti:
Just kävin ostamassa. Alakatsomoissa ei harmi kyllä ollut enää jäljellä kuin yksittäisiä paikkoja. Otin sitten yläkatsomosta niin pääsimme vierekkäin kaverini kanssa. On siellä varmaan videonäytöt tms. niin näkee hyvin ylempääkin.
Siellä on 360 asteen lava ja valtavat videonäytöt.
On kyllä melkoinen riski pitää niin kaukana hypestä noin iso konsertti. Lippujen olisi syytä mennä kaupaksi nyt heti, koska hype laskee melko nopeasti, kun ei välillä mitään tapahdu. Keväämmällä niitä lippuja on tosi vaikea enää kaupata, ellei sitten tuleva levytyssopimus tuo mukanaan hittiä. Toisaalta jos tuleva levy floppaa, niin sitten konsertti on vieläkin isompi riski.
Tulevaisuus konserttiesiintyjänä on nyt kokonaan tulevien levytysten varassa. Hitit ovat kiven alla maailmantähdilläkin saatika tulokkailla, joten melkoisen ohkaisen langan varassa se tulevaisuus menestyvänä artistina on. No onhan siellä sitten vielä varalla se musikaaliura, jos ei levyttävänä artistina ura lähde lentoon. Eli eiköhän Saara leivän itselleen tienaa laulajana jatkossakin. Kysymys on ainoastaan siitä, kuinka leveä se leipä tulee olemaan.
Ostaisin, jos saisin varmuuden siitä, että Adamkin saapuu vetämään yhden tai pari biisiä :) Sen verran kaukaa olen kuitenkin tulossa, menee rahaa myös hotelliin ja matkoihin. En haluaisi ostaa sikaa säkissä.
Saaran ääni on silti niin upea livenä, että varmasti tulee joka tapauksessa hieno konsertti. Jos asuisin pk-seudulla, niin menisin ilman muuta.
Aion ostaa liput tuonne lahjaksi nuorille sukulaistytöille (18, 21, 23). Tiedän että tykkäävät tästä laulajasta, kun ovat siitä niin paljon puhuneet. Neuvokaapa, mikä katsomo olisi heille paras?
Vierailija kirjoitti:
Aion ostaa liput tuonne lahjaksi nuorille sukulaistytöille (18, 21, 23). Tiedän että tykkäävät tästä laulajasta, kun ovat siitä niin paljon puhuneet. Neuvokaapa, mikä katsomo olisi heille paras?
Tuon ikäiset viihtyy permannolla.
Mun mielestä Saara sanoi eilen pressitilaisuudessa, että konsertissa tullaan näkemään x-factorbiisejä + uusia biisejä. Kyllä mä ainakin mielelläni näen ja kuulen livenä biisit, jotka hurmasi britit :)
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä lippuja nyt oikeasti myyty hyvin?? Mun mielestä Saaran eilinen kotiinpaluu oli jo vähän pannukakku mutta se jakso kipeänäkin hymyillä ja olla positiivinen vaikka oikeasti saatto pahottaa mielensä. Toivottavasti ne liput edes myydään tänää loppuun!
Ööö... miks ne liput pitäis TÄNÄÄN myydä loppuun?
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin, jos saisin varmuuden siitä, että Adamkin saapuu vetämään yhden tai pari biisiä :) Sen verran kaukaa olen kuitenkin tulossa, menee rahaa myös hotelliin ja matkoihin. En haluaisi ostaa sikaa säkissä.
Saaran ääni on silti niin upea livenä, että varmasti tulee joka tapauksessa hieno konsertti. Jos asuisin pk-seudulla, niin menisin ilman muuta.
Minä sain lipun, lennot yhteensä alle 200 euroa ja vieläpä edullisen majoituksenkin järjestettyä tänään. Omapahan nyt hankittuna kiva joululahja itselleni :) ja jotain odotettavaa ensi vuonnakin :).
Ei ole ostettu. Päätettiin lähteä perheen kanssa Italiaan katsomaan oikeita esiintyjiä eikä mitään siilitukkaisia lesboksi muuntuneita wannabetähtiä, jotka pyörivät kykykisasta toiseen ja valehtelevat silmät ja suut täyteen median kompatessa kliimaksissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ostettu. Päätettiin lähteä perheen kanssa Italiaan katsomaan oikeita esiintyjiä eikä mitään siilitukkaisia lesboksi muuntuneita wannabetähtiä, jotka pyörivät kykykisasta toiseen ja valehtelevat silmät ja suut täyteen median kompatessa kliimaksissa.
Vai että oikein Italiaan?? Wau! Kyllä sinä olet sitten hieno ihminen! Ja niin paljon parempi, kuin me kaikki muut suomalaiset.
Puoli vuotta, eikä ketään enää kiinnosta jotkut eettiset popit, kuten eivät kiinnostaneet aikaisemminkaan. Marco Bjurström palkkaa Sallan seuraavaan musikaaliinsa ja siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Puoli vuotta, eikä ketään enää kiinnosta jotkut eettiset popit, kuten eivät kiinnostaneet aikaisemminkaan. Marco Bjurström palkkaa Sallan seuraavaan musikaaliinsa ja siinä se.
Kateus ja pahasuopaisuus... mistä se kumpuaa näin Joulun aikaan?
Ps. Mikä on eettinen pop?
Sain ostettua liput klo 9.07 mutta siihen mennessä parhaat paikat olivat jo menneet.