Lue keskustelun säännöt.
Tässä on se maailman kaunein nainen suvereenisti ja Israelista:)!
21.12.2016 |
Tää on ihan ylivoimaninen luonteen kropan herttaisuuden ja älykkyydenkin saralla. Mitkään Gisellet ei yllä lähellekään . Ja hän on täysin luomu!
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei ole Giselle yhtä kaunis ja on mieekkäämpi ja kulmikkaampi luonne:
Hän on pehmeä naisellinen miellyttävästi ja aidosti hymyilevä ja puhuu sydämellään. Ihana ihminen :)!