Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olet varannut lipun Saaran konserttiin?

Vierailija
21.12.2016 |

Mä oon, jee :)

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheellä ei ole varaa matkustaa Italiaan katsomaan oikeita esiintyjiä (keitä he sitten ovatkaan). Mutta onneksi on varaa mennä Saaran konserttiin, liput juuri hankittu.  :)

Vierailija
42/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. En halua maksaa 40€ (?) kun joku määkii covereita isolla areenalla

Voi tätä katkeruuden määrää. Olen surullinen puolestasi.

Ja sitä paitsi, huhtikuuhun mennessä Saaralla on omia biisejä vaikka muille jakaa :)

Juu olen aivan järkyttävän katkera Saaran puolesta. Kuka nyt ei haluaisi paistatella valokeilassa ihanan Meri-rakkaan kanssa. Ei tarvitse olla surullinen. Olen hyvin onnellinen tällä hetkellä.

Vaikka sinä pidät Saarasta niin se ei tarkoita että minä pitäisin.

Ja se mielipide piti tulla esittämään tähän ketjuun syystä koska? Ketään ei ihan oikeasti kiinnosta mistä sinä pidät tai olet pitämättä.

Vastasin vain ap:n kysymykseen,urpo! Hauskaa joulua vain sinullekin. Älä tukehdu raivoosi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoli vuotta, eikä ketään enää kiinnosta jotkut eettiset popit, kuten eivät kiinnostaneet aikaisemminkaan.  Marco Bjurström palkkaa Sallan seuraavaan musikaaliinsa ja siinä se.

Kateus ja pahasuopaisuus... mistä se kumpuaa näin Joulun aikaan?

Ps. Mikä on eettinen pop?

Sorry, multa loppui p:t tilapäisesti. Siis eeppinen poppi.

Vierailija
44/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin liput :) Raahaan muka-vastahakoisen hevimieheni mukaan, joka on kuitenkin innoissaan seurannut X Factoria koko syksyn. Ei vain myönnä tykkäävänsä :D

Vierailija
45/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän perheellä ei ole varaa matkustaa Italiaan katsomaan oikeita esiintyjiä (keitä he sitten ovatkaan). Mutta onneksi on varaa mennä Saaran konserttiin, liput juuri hankittu.  :)

Samoin :)

Vierailija
46/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin liput :) Raahaan muka-vastahakoisen hevimieheni mukaan, joka on kuitenkin innoissaan seurannut X Factoria koko syksyn. Ei vain myönnä tykkäävänsä :D

Ihanaa :D

Vierailija
47/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein lähtenyt lippukauppa käyntiin. Se ei ole ihme kun samaan aikaan on tarjolla tasokkaampaakin ohjelmaa.

Vierailija
48/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikein lähtenyt lippukauppa käyntiin. Se ei ole ihme kun samaan aikaan on tarjolla tasokkaampaakin ohjelmaa.

Kauppa ei lähtenyt käyntiin, kun kolmessa tunnissa oli myyty melkein puolet?

Vierailija
49/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin, jos saisin varmuuden siitä, että Adamkin saapuu vetämään yhden tai pari biisiä :) Sen verran kaukaa olen kuitenkin tulossa, menee rahaa myös hotelliin ja matkoihin. En haluaisi ostaa sikaa säkissä.

Saaran ääni on silti niin upea livenä, että varmasti tulee joka tapauksessa hieno konsertti. Jos asuisin pk-seudulla, niin menisin ilman muuta.

Minä sain lipun, lennot yhteensä alle 200 euroa ja vieläpä edullisen majoituksenkin järjestettyä tänään. Omapahan nyt hankittuna kiva joululahja itselleni :) ja jotain odotettavaa ensi vuonnakin :).

Lämmin osanottoni. Mieti mitä järkevää olisit saanut samalla rahalla. Ehkä lipun lady Gagan tai Madonnan konserttiin. On maailmantähtiä ja sitten on x-factor kilpailijoita.

Vierailija
50/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. En halua maksaa 40€ (?) kun joku määkii covereita isolla areenalla

Taitaa esittää ainoat coverit Adamin kanssa. Muu onkin sitten omaa tuotantoa.

Mistä tulee luulo, että Adam tulisi coveroimaan Saaran kans? No, sama se. Ehkä ne yhdessä saa just ja just hallin täyteen. Taisi Adamin viimeisin omakin keikka täällä olla aikamoinen floppi lipunmyynnin suhteen. Suomi hylkäsi hänet siinä samassa, kun hän jätti Saulin. 

Vierailija
51/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Saara sanoi eilen pressitilaisuudessa, että konsertissa tullaan näkemään x-factorbiisejä + uusia biisejä. Kyllä mä ainakin mielelläni näen ja kuulen livenä biisit, jotka hurmasi britit :)

Ei kai ne sellaisina x factor-versioina voi hartwallilla tulla. Lavasteet ja koko show oli iso osa sitä hurmaamista, samaan fiilikseen on vaikea päästä ilman sitä kaikkea. Vai luuletteko, että lavasteet ja mekot vaihtuu joka biisiin?

Vierailija
52/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laahaavalla Abballa ei kovin pitkälle pötki. Entä jaksaisiko Saara vetää 1,5 tunnin shown? 

Vierailija
53/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko niitä lippuja nyt oikeasti myyty hyvin?? Mun mielestä Saaran eilinen kotiinpaluu oli jo vähän pannukakku mutta se jakso kipeänäkin hymyillä ja olla positiivinen vaikka oikeasti saatto pahottaa mielensä. Toivottavasti ne liput edes myydään tänää loppuun!

Muutamia alakatsomoja täynnä, mut muualla on tilaa. Yläkatsomoon ja permannolle löytyy lippuja tosi runsaasti.

Täällähän eilen joku huusi vihaisena, että tunnissa on koko paikka myyty täyteen...

Vierailija
54/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ostaa sokkona konserttiliput? Itse menen kuuntelemaan musiikkia enkä laittaisi isoa summaa kiinni konserttiin jonka sisällöstä ei ole tietoa. Saaran uudet biisit voivat olla ihan kuraa, mistä sen nyt voisi tietää mitä ne on? Ostan lipun jos häneltä ilmestyy hyviä omia biisejä ja haluan lähteä niitä fiilistelemään.

Ehkä se vetää siellä ns. Adam Lambertit.. se yksi keikka vähän floppasi miehen uraa USA:ssa. Ehkä se SM-henkinen piiskanheilutus ja konttaus ja suuseksin simulointi oli liikaa.

Vierailija
55/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Saara sanoi eilen pressitilaisuudessa, että konsertissa tullaan näkemään x-factorbiisejä + uusia biisejä. Kyllä mä ainakin mielelläni näen ja kuulen livenä biisit, jotka hurmasi britit :)

Ne "kirjavalioversiot"? Oikeasti? Puolet lyhennettyjä versioita.

Vierailija
56/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä hevimiehiäkin on moneen junaan, sitä eivät harvat tunnu tajuavan.

Vierailija
57/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä hevimiehiäkin on moneen junaan, sitä eivät harvat tunnu tajuavan.

Sori, tarkoitin siis että sitä harva tajuaa.

Vierailija
58/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt paskaa puhu. Juuri katsoin niin alakatsomossa 1 paikka jäljellä ja rivi 18. Muita en katsonut koska en halua seisoa ja ylhäältä ei näe mitään.

Onko niin kova asia että täyteen tulee areena.

Vierailija
59/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko niitä lippuja nyt oikeasti myyty hyvin?? Mun mielestä Saaran eilinen kotiinpaluu oli jo vähän pannukakku mutta se jakso kipeänäkin hymyillä ja olla positiivinen vaikka oikeasti saatto pahottaa mielensä. Toivottavasti ne liput edes myydään tänää loppuun!

Muutamia alakatsomoja täynnä, mut muualla on tilaa. Yläkatsomoon ja permannolle löytyy lippuja tosi runsaasti.

Täällähän eilen joku huusi vihaisena, että tunnissa on koko paikka myyty täyteen...

Koko alakatsomo täynnä, juuri katsoin. Että vituttaako?

Vierailija
60/68 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakatsomo on käytännössä täynnä, piippuhyllyillä peräriveillä on vielä tilaa ja seisomapaikoilla. Ihmeen nopeasti liput on myyty, kun tieto konsertista tuli vasta eilen. Yleensähän näistä isoista konserteista alkaa vimmattu mainonta kuukausia ennen lipunmyynnin alkua. Nyt on siis toimittu tosi nopealla aikataululla.