Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet tupakoitsijoista? Tunnetko yhtään enää?

Vierailija
21.12.2016 |

Nykyään sitä ihan hämmästyy kun huomaa jonkun kaverin kaverin polttavan, tapa alkaa olla jo niin harvinainen. Kyllähän tiettyä korrelaatiota tupakoitsemisessa on muihinkin asioihin.

m26 Helsinki

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu missä henkilö asuu. Mikäli omakotitalossa ja etenkin maaseudulla, niin mikäs siinä. Mutta kaupungeissa tupakoitsijat nyt eivät kyllä huomioi muita ollenkaan,

Vierailija
2/87 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muuten tupakoinnista mitään mieltä, mutta joudun aina pidättelemään huutonaurua jos joku rööki huulessa valittelee elämän kalliutta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele oikein mitään. Poltan itse toisinaan humalassa. Tunnen lähinnä vain keski-iän ylittäneitä henkilöitä, jotka tupakoivat "vakituisesti".

Vierailija
4/87 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen: aviomieheni.

En ajattele mitään, niin kauan kuin hänen riippuvuutensa ei vaikuta minuun.

Vierailija
5/87 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää tietystä korrelaatiosta.

Vierailija
6/87 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tykkään miehistä jotka polttaa tupakkaa kun miehistä jotka "pidättelee huutonaurua".

Tunnen paljon tupakoivia miehiä- ovat tosimiehiä, komeita, vahvoja, ahkeria ja reiluja (johtuu varmaan siitä että vetävät mallua).

Mukavimmat ja kiinnostavimmat kaverinikin ovat yleensä tupakkanaisia. Kummallista, oikein kun tässä miettii, niin näin se kyllä on....

Itse en polta.

Pitäisköhän pelkästään sen vuoksi että pysyy niuhottajat kaukana mun elämästä?

Vierailija
7/87 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetelä tyyppi.

Vierailija
8/87 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysähdyttävä kysymys. Kun kelaan, huomaan, että en varsinaisesti nykyisessä elämässäni tunne ketään tupakoitsijaa. Niin marginaaliseksi ilmiöksi se on mennyt.

"Edellisessä elämässäni" eli entisellä työpaikallani kyllä oli kaksi tupakoitsijaa, ja heidät tunnen toki vieläkin, ei vaan olla enää tekemisissä.

Ajattelen heistä, että olivat vaan niin syvällä koukussa, että eivät kyenneet (eivätkä kykene) lopettamaan. Ovat yli kuusikymppisiä jo molemmat. On se nikotiini mahtava pirulainen.

Vierailija
9/87 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole muuten tupakoinnista mitään mieltä, mutta joudun aina pidättelemään huutonaurua jos joku rööki huulessa valittelee elämän kalliutta. 

Tunnen muutamia tupakoimattomia jotka valittelevat elämän kalliutta, jota kyllä ihmettelen. Ei elämä voi kallista olla kun minullakin, pienipalkkaisella ihmisellä, on varaa tupakoida.

Vierailija
10/87 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän tykkään miehistä jotka polttaa tupakkaa kun miehistä jotka "pidättelee huutonaurua".

Tunnen paljon tupakoivia miehiä- ovat tosimiehiä, komeita, vahvoja, ahkeria ja reiluja (johtuu varmaan siitä että vetävät mallua).

Mukavimmat ja kiinnostavimmat kaverinikin ovat yleensä tupakkanaisia. Kummallista, oikein kun tässä miettii, niin näin se kyllä on....

Itse en polta.

Pitäisköhän pelkästään sen vuoksi että pysyy niuhottajat kaukana mun elämästä?

Mun isä on just tuollainen tupakoiva tosimies :)

Itse en polta, eli ei ole perinnöllistä...

Vierailija
11/87 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne enää, itse asiassa. Nykyinen mieskin lopetti hääpäivänämme.

Aiemmissa piireissä oli montakin, jotka polttivat. Naapureiden näen polttavan ulkona pari kertaa päivässä. Aika vähiin on mennyt, hyvä niin.

Vierailija
12/87 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäitä idiootteja. Ei sen vertaa ole päässä ajatusta, että osuisi edes tumppinsa roskiin, ja näkisi muut ihmiset jotka ei halua tulla savustetuksi.

Vierailija
13/87 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissaanko pidättelet huutonaurua :D

Vierailija
14/87 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovilla aloilla röyhytellään vielä, joten tunnen useita. Kaikki tuntemani muuten normaalia älykkäämpiä. =-O

Vierailija
15/87 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan itse. Vituttaa ne jotka ovat "lopettaneet" mutta kuitenkin pummivat koko ajan tupakkaa kun "ei viitti ostaa omia ku oon lopettanu". Lopettaminen tarkoittaa lopettamista, ei sitä että siirrytään lokkeilemaan.

Vierailija
16/87 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa tutuistani ja ystävistäni polttaa silloin kun juodaan alkoholia, mutta ei arkena.

Huomattava osa polttaa myös marisätkiä välillä.

Arkena/säännöllisesti tupakoivia tiedän minäkin aika vähän, mutta kyllä niitä ystäväpiiriin kuuluu.

Löytyy tupakoiva sossutäti, kondiittori, toimittaja, koodari ja tekniikan inssi.

Satunnaisia tupruttelijoita on myös ihan kaikista ammattiryhmistä; lääkäri, VTMx3, VTT, hoitaja, teknologiajohtaja, biotekn. inssi, opiskelija, näyttelijä jne.

Iältämme ollaan 22-40-vuotiaita.

Vierailija
17/87 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissaanko pidättelet huutonaurua :D

Ihan tosissani pidättelen huutonaurua ihmisten tyhmyydelle. En itse tiedä mitä aski maksaa, leikitään että vaikka vitosen. Jos tällainen askin päivässä polttava kertoo miten olisi kiva lähteä vaikka ulkomaille mutta ei ole rahaa, niin ihan röökaamisen lopettamisella olisi säästänyt pidemmänkin loman kustannukset. 

Nyt kun nopeasti laskin niin jos polttaa vitosen askin vuodessa niin se on 1825e, eli enemmän kuin mun kuukauden bruttopalkka. 

Vierailija
18/87 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuu. Mä itse poltan.

Olen 52 v. Tuli nuorena aloitettua, eikä nyt saa lopetettua. Mulla menee n 10-15 tupakkaa päivässä.

Tunnen muitakin tupakoitsijoita ja ihan tavallisia ihmisiä ovat, kuten minäkin. Mullakin kiinnostaisi tietää tuosta korreloinnista, kun itse en ole moista huomannut.

Vierailija
19/87 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta muiden tupakointi KUNHAN en joudu haistelemaan sitä omassa kodissani.

Vierailija
20/87 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu satunnaispolttelee, itsekin ehkä kerran vuodessa poltan yhden.

Olen huomannut että nykyään tulee hyvä mieli kun näen siististi pukeutuneita ihmisiä tupakoimassa. Tämä Suomen hyysäysilmapiiri on alkanut todenteolla ahdistaa, kaiken pitäisi olla hajutonta ja mautonta, kaikkien ihmisten tulisi samassa muotissa sokeasti totella jokaista määräystä ja ohjeistusta jonka hallitus/EU vaan suuressa viisaudessaan keksii.

Kyllä tupakansavua ilmaan mahtuu kun kerran mahtuu pakokaasut ja tehdassumutkin, ihminen ansaitsee itsemääräämisoikeuden kun kerran täällä vaan eletään.