Onko liikkeellä flunssaa, joka vie voimat ja kaataa petiin?
Perusflunssainen olo, ei kuumetta (vaikka sellainen olo), ja ihan voimaton fiilis. Tekisi vaan mieli nukkua koko ajan. Nenä tukossa, kurkku kipeä + karheaa yskää. Mitään ei jaksaisi tehdä.
Kommentit (118)
Täälläki lisäks pakki sekaisin.
Mulle iski joulupäivänä ihan puskista joku tauti. Sairastan nyt sitten vamhemmilla kun ei tee mieli (eikä isä päästä) 400km automatkalle ratin taakse tässä kunnossa. Pahenee vaan koko ajan...
Vierailija kirjoitti:
Mulle iski joulupäivänä ihan puskista joku tauti. Sairastan nyt sitten vamhemmilla kun ei tee mieli (eikä isä päästä) 400km automatkalle ratin taakse tässä kunnossa. Pahenee vaan koko ajan...
Millanen olo/oireita sulla on? :/
-ap
Sun kannattais ap mennä lääkäriin. Ettei vain ole joku keuhkokuume tullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Kuume sahaa (36,5-37,8 välillä nyt joulupäivästä seilannut), pää täynnä räkää, en tahdo kuulla kun korvat ihan lukossa ja toisella kyljellä maatessa särkee oikeeta korvaa, huimaa ja tosi väsynyt, viluinen ja särkevä olo.
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattais ap mennä lääkäriin. Ettei vain ole joku keuhkokuume tullut?
Huomenna menen heti aamusta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Kuume sahaa (36,5-37,8 välillä nyt joulupäivästä seilannut), pää täynnä räkää, en tahdo kuulla kun korvat ihan lukossa ja toisella kyljellä maatessa särkee oikeeta korvaa, huimaa ja tosi väsynyt, viluinen ja särkevä olo.
Voi sinua :( kannattaa vaan levätä (ja juoda sekä syödä). Toivottavasti ei kestä kauaa, ainakaan noin pahana.
-aö
Etova olo ei oo kyllä yhtään mukava. Ei sillä että päänsärkykään olisi.
Kävin lääkärissä tänään, lämpöä 37,6. Tulehdusarvot alle 5, nielu ok, ja kaikinpuolin ok. Sitkeä flunssa kyseessä, joka vaa vie voimat. Lepoa, panadolia ja nestettä.
-ap
Olin juuri noin viikon kuumeessa, pari ekaa päivää nukuin lähes vuorokauden ympäri, mutta räkää, kurkkukipua tai yskimistä ei juurikaan ollut. Olipas harvinaisen helppo flunssa. :)
Vierailija kirjoitti:
Olin juuri noin viikon kuumeessa, pari ekaa päivää nukuin lähes vuorokauden ympäri, mutta räkää, kurkkukipua tai yskimistä ei juurikaan ollut. Olipas harvinaisen helppo flunssa. :)
Tosin verenpaine oli tosi alhaalla ja huimasi paljon. Mutta silti jotenkin miellyttävä flunssa. Kun vihaan yli kaiken räkää, limaa ja köhimistä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin verenpaine oli tosi alhaalla ja huimasi paljon. Mutta silti jotenkin miellyttävä flunssa. Kun vihaan yli kaiken räkää, limaa ja köhimistä. :D
Pääsitpä helpolla. Mullakaan ei räkä valu, mutta välillä yskittää. Voimattomuus ja päänsärky pahinta.
-ap
Kellä muilla on jyskyttävää päänsärkyä lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Kellä muilla on jyskyttävää päänsärkyä lisäksi?
Jyskyttää..
Uusivuosi mennee peiton alla.. noh kai ne raketit partsilta näkyy.
:(