Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko liikkeellä flunssaa, joka vie voimat ja kaataa petiin?

Vierailija
21.12.2016 |

Perusflunssainen olo, ei kuumetta (vaikka sellainen olo), ja ihan voimaton fiilis. Tekisi vaan mieli nukkua koko ajan. Nenä tukossa, kurkku kipeä + karheaa yskää. Mitään ei jaksaisi tehdä.

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
102/118 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläki lisäks pakki sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle iski joulupäivänä ihan puskista joku tauti. Sairastan nyt sitten vamhemmilla kun ei tee mieli (eikä isä päästä) 400km automatkalle ratin taakse tässä kunnossa. Pahenee vaan koko ajan...

Vierailija
104/118 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle iski joulupäivänä ihan puskista joku tauti. Sairastan nyt sitten vamhemmilla kun ei tee mieli (eikä isä päästä) 400km automatkalle ratin taakse tässä kunnossa. Pahenee vaan koko ajan...

Millanen olo/oireita sulla on? :/

-ap

Vierailija
105/118 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattais ap mennä lääkäriin. Ettei vain ole joku keuhkokuume tullut?

Vierailija
106/118 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kuume sahaa (36,5-37,8 välillä nyt joulupäivästä seilannut), pää täynnä räkää, en tahdo kuulla kun korvat ihan lukossa ja toisella kyljellä maatessa särkee oikeeta korvaa, huimaa ja tosi väsynyt, viluinen ja särkevä olo.

Vierailija
107/118 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattais ap mennä lääkäriin. Ettei vain ole joku keuhkokuume tullut?

Huomenna menen heti aamusta.

-ap

Vierailija
108/118 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kuume sahaa (36,5-37,8 välillä nyt joulupäivästä seilannut), pää täynnä räkää, en tahdo kuulla kun korvat ihan lukossa ja toisella kyljellä maatessa särkee oikeeta korvaa, huimaa ja tosi väsynyt, viluinen ja särkevä olo.

Voi sinua :( kannattaa vaan levätä (ja juoda sekä syödä). Toivottavasti ei kestä kauaa, ainakaan noin pahana.

-aö

Vierailija
109/118 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etova olo ei oo kyllä yhtään mukava. Ei sillä että päänsärkykään olisi.

Vierailija
110/118 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
111/118 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lääkärissä tänään, lämpöä 37,6. Tulehdusarvot alle 5, nielu ok, ja kaikinpuolin ok. Sitkeä flunssa kyseessä, joka vaa vie voimat. Lepoa, panadolia ja nestettä.

-ap

Vierailija
112/118 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri noin viikon kuumeessa, pari ekaa päivää nukuin lähes vuorokauden ympäri, mutta räkää, kurkkukipua tai yskimistä ei juurikaan ollut. Olipas harvinaisen helppo flunssa. :)

Vierailija
113/118 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri noin viikon kuumeessa, pari ekaa päivää nukuin lähes vuorokauden ympäri, mutta räkää, kurkkukipua tai yskimistä ei juurikaan ollut. Olipas harvinaisen helppo flunssa. :)

Tosin verenpaine oli tosi alhaalla ja huimasi paljon. Mutta silti jotenkin miellyttävä flunssa. Kun vihaan yli kaiken räkää, limaa ja köhimistä. :D

Vierailija
114/118 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin verenpaine oli tosi alhaalla ja huimasi paljon. Mutta silti jotenkin miellyttävä flunssa. Kun vihaan yli kaiken räkää, limaa ja köhimistä. :D

Pääsitpä helpolla. Mullakaan ei räkä valu, mutta välillä yskittää. Voimattomuus ja päänsärky pahinta.

-ap

Vierailija
115/118 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellä muilla on jyskyttävää päänsärkyä lisäksi?

Vierailija
116/118 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellä muilla on jyskyttävää päänsärkyä lisäksi?

Jyskyttää..

Vierailija
117/118 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusivuosi mennee peiton alla.. noh kai ne raketit partsilta näkyy.

Vierailija
118/118 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin jatkuu.. >.<

-ap