Lue keskustelun säännöt.
Mihin on hävinnyt Pobbyn kauppa kauppakeskus Kluuvista???
13.03.2006 |
Ei toimineet edes verkkosivut... yritin käydä ostoksilla...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mukava myyjä se nainen.